18 Aralık 2015 Cuma

SON DÖNEM RUH HALİM ve HER TELDEN SEVDİĞİM, ÖNERDİĞİM LİNKLER :)

Bilgisayar başında artık eskisi kadar vakit geçiremiyorum malum.. Her postuma da zamansızlıktan şikayet ederek başlar oldum ama postun konusuna bağlayacağım ben onu şimdi bekleyin :)

Yalnız cidden bu konuda başım belada.. Beni bu ev bozdu ben size söyleyeyim.. Nerde benim o 45 dakikada komple temizliği biten minnak çatı katım.. Bu evi asgari 2 günde temizleyebiliyorum.. Kullanmadığım odaları da temizleyeceksem hele ( ki şu an 3 taneler :) evi 3'e bölüp 3 günde ancak halledebiliyorum..
Ben evin tamamını temizleyene kadar başta temizlediim yerler batıyor falan haha tam bir kısır döngü.. 

Çık iğlincili !

Neyse yazın teras zeminini yaptırmamıza rağmen, tepeme çökmek üzere olan mutfak tavanıma, 
( su akar yolunu bulur dedikleri bu herhalde.. O su sızacak bi yer buluyor.. Şoktadayım )

ve morgdan hallice banyoma rağmen, 
( töbe Yarabbim ) ( Bi banyoya niye taa tavana kadar buz mavisi fayans döşenir ? O zaman o modaysa demek ki )

evimi seviyoruumm <3 

Evim-kalp-ben :)

Şikayetlenmeme devam edersek sürekli bi yetişme derdi ve stres halindeyim ve bakmayın şimdi bu kadar bik biklediğime, gereksiz konuşmayı bile vakit kaybı olarak görüyorum haha :) Bi şey diycem mesela içimden bi geçiriyorum ay gerek var mı şimdi konuşmaya.. Hıımm yok ya boş ver boşa harcama enerjiyi.. 3.banyoyu temizlerken kullanırsın nihaha ühühüh güler misin ağlar mısın ?

Beynen ve bedenen pertim a dostlar !

Bi şeyi bi kaç kere söylemeye nası üşeniyorum nası üşeniyorum.. Bi kerede anlayacaklar arkidiş :) Beyin sürekli neyi nasıl pratik hale getiririm derdinde.. Eşime çemkiriyorum falan.. Mesela bi şey anlatıyorum hala soru soruyo.. Bıkkınlığın getirmiş olduğu ruh haliyle benden tepki şu : 
Neyi anlamadın şimdi Allah aşkına ? Hayır neyi anlamadın neyi soruyorsun ? Neyi anlamadın come oonnn !

Demin de mesaj attım ben ona.. Müşterim için şurdaki gri dantelli ve şurdaki mor dantelli şaldan sorduruyorum depoya var mı diye ? .. Sordum gri varmış diğeri yokmuş diye cevap yazdı.. Ben de didim "aaa mor yok muymuş ?" 
Gelen cevap : Neyi anlamadın şimdi ? hayır yani neyi anlamadın da hala soruyorsun hahahahahha :)

Beni benim silahımla vuruyo bak seeeğğnnn ..

Artık konuyu bağlayayım.. Bi de bi gerginim, bi gerginim.. Haber bekliyorum hani Rana'yla ilgili.. Gerginken çok konuşurum ben aslında.. Öyle böyle değil.. Çokta şeker olurum ama.. Görseniz :)

Şimdi nasıl bir iç savaş var bünyemde anlatamam.. Hem çok konuşma ihtiyacı hasıl , hem bünye çok yorgun konuşacak hali yok..

Ay yazık ama bana yaa..

Konuyu bağlayamadım yine yalnız.. İşte vakitsizlik vakitsizlik diye dellenirken bi de hiç bi şeyden geri kalmama istek ve arzularımla baş etmeye çalışıyorum.. İnternette okuyacak, deneyecek, hoşuma giden bi şey görünce sonra halletmek üzere hoop atıyorum Sık Kullanılan'lara..

Oğlanın notlarına bi bakiim diye Sık Kullanılanlardaki E-Okul'u bulmaya çalışırken bi baktım benim sık kullanılanlar burdan köye yol olmuş..

Bi bakayım temizleyeyim derken bi de paylaşayım dedim.. Bu post fikri ordan çıktı.. Burdan bana ( ve taklitçilerime :)  çoook ekmek çıkar haha ben size diyeyim.. Zira dediğim gibi liste kabarık..

Bakalım neler dikkatimi çekmiş veya neleri sizlerle paylaşayım demişim ? 

Başlayalım <3

Takı kutusu almıştım hani Koçtaş'tan.. Hala peşindeyim niyeyse :) 
Çok beğendim ondan sanırım.. Plastik falan değil bu.. Çok güzel bir yüzeyi var.. Işıl ışıl.. Ve bir de bu tür şeylere şak yapıştırırlar etiketi 49.90 / 59.90 falan şeklinde.. Bunun böyle olmaması, uygun olması da beni cezbetti sanırım..
Stoklarda yok ama tabii.. Stoğa girince haber ver butonu var aşağıdaki linkte.. Mail atıyorlar gelince.


***



Polisiye severlerin başyapıtlarından biri olan The Closer'ı 3. kez baştan sona izledim.. Evet 7 sezon yüzlerce bölüm.. Bozuk psikolojimin ve paranoyak kişiliğimin büyük kısmını sistemli şekilde seyrettiğim bu dizilere borçluyum haha :)

Hatta dizinin bitmesiyle içinden çıkan bir diğer dizi olan Major Crimes'ı da iki kez seyretmiş durumdayım.. 
( Spin-off deniyormuş buna.. Yani kısaca anlatırsak The Closer'daki bir çok oyuncu aynı kurguyla devam ediyor bu dizide.. Breanda ve bir kaç başka oyuncu daha gitti ve onun yerine ekibin başına Sharon Raydor geçti.. Bi takım rütbe değişiklikleri oldu. vs. )

Major Crimes şu an yayınlanmaya devam ediyor.. Eski bölümleri bitirdim.. Heyecan ve sabırsızlıkla yeni bölümlerin yayınlanıp internete düşmesini bekliyorum.. O arada eski sezonları 3. kez bi daha bi seyrederim ben :)

İşte The Closer'ın linki de sık kullanılanlar'da kalmış.. Seyretmek isteyenler olabileceğini düşündüm..  Bu kıyağımı da unutmayın ama bu dizileri tam sezon eksiksiz yayınlayan site bulmak hayli zor :)


***

Kahvaltıda denemek istediğim basit tariflerden birini içeriyor bu linkte.. Oktay Usta'dan.. 


***
Bu da benim taa Bahçe Katı evimde yaptığım bir tatlıydı.. Unutmuşum ben bu tarifi.. Çokta beğenmiştim halbuki.. 
Kendi postumu sık kullanılanlara attım yani :) Tez vakitte tekrar yapıla.. Siz de deneyin tadı çok güzel..


***

Oğlumun bulduğu test çözme sitesi.. Çok faydasını görüyoruz biz.. Siz de bi inceleyin derim..


***

Tarihi, geçmişi, eskiyi, eski yapıları ve özellikle Osmanlı Dönemini çok severim..

Evimi sevmemin bir nedeni de bu sanırım..
 Binanın 40 yıla yakın bir geçmişi olması, 
büyük olup eskinin o babaanneli, dedeli kalabalık hayatlarına yuvalık yapmış olması, 
( iki aile çok rahat yaşar bizim evde.. İki ayrı ev gibi.. Zaten eski sahipleri öyle yaşıyormuş.. Dede-babaanne üstte, çekirdek aile aşağıdaymış..),
İçinde eski eşyaların bulunduğu bir tavan arası olması,
Tahta ve yıpranmış merdivenleri..

vs. bana hep Neşeli Günler filmin anımsatıyor..
   
Oğlumun yakından takip edenlerin anımsayacakları tüm o özellikleri benden geliyor sanırım :)

Aşağıdaki linki de yine o bulmuştu.. Sindire sindire bi okuyamadım. Bu gece bu işi halledeyim.. Buyrun siz de okuyun..


***

Akşamları çocuklar uyuduktan sonra, eşimde geç gelecekse mumlarımı yakıyorum kapatıyorum her şeyi bu müziği açıyorum.. Ay bi huzur bi huzur ölcem huzurdan. Uyurken de dinliyorum uykuya geçmemi kolaylaştırıyor. Ki uyku müziği zaten :)

Sabah Rana'nın üstüme uçmasıyla uyanmama kadar bi enerji depolamış oluyorum..


***

Daha devam edecektim ama yoruldum.. Bu müziği açmamalıydım :)

Devamı gelecek bu postların görüşmek üzere..



Takip edebileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

8 yorum:

  1. Abla cok güzel lütfen devamı gelsin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah gelecek.. çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Kalanların hepsi geçer, Rana'yla ilgili en iyi durum ne ise o olur inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Aaaa ilkay google+ ya pek bakmiyorum simdi tesadufen gordum diger hesaplarinda paylasmiyormusun yeni post haberini ozlemisim iyi geldin yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEVİNDİM :) EVET DUYURUYORUM YENİ POST YAZINCA TÜM HESAPLARIMDA.. ÖPÜYORUUMM

      Sil
  4. Amannnn simdi baktim facebokda begen butonu pasiffff nasil oldu anlamadim ondan gormemisim demekki twitter kullanmiyorum sadece instagram varmis ayyy neler kacirmisim ben sayfana bogulmaya gidiyoruuummm sevgilerrr

    YanıtlaSil
  5. Herşey çok iyi çok güzel Rabbim gerçekten niyetinize göre, riyasız , çıkar ummayan insanlarla karşılaştırsın sizi (cümlemizi, Amin.)
    Yalnız şu konuya takıldım, (taklitçi) demişsiniz, ben bu zamana kadar farkedip, "tınlamadığınız" için dile getirmediğinizi umuyorum, çünkü taklit değil , bildiğiniz "copy+paste" . Hele bir tanesi var ki (sadece denk geldiğim bir tanesi), özel ders falan verseniz diyorum, Aman Allah'ım yok böyle bir amatörlük,o sofra düzenleri o güzel dilimizi katletme girişimleri.. ifşa etmek istemiyorum, bloğunuzu takip ettiğini farkettim siz bulun hehe :)
    Ben tek tek bulup size paslamak istiyorum bunları uyarın diye bazen, Allah herkese emeğinin ekmeğini yedirsin, birilerinin üzerinden prim yapmaya çalışanlara fırsat vermesin. Sevgiler. . -Nihal-

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it