8 Şubat 2016 Pazartesi

Bir Tavuk Karşıdan Karşıya Geçiyormuş :)

Okullar açıldı malum. Her az uyuyup sabahın köründe kalktığımda olduğu gibi bir enerji patlaması yaşıyorum sormayın gitsin.. Akşam ve hatta akşamüstü nerde yattığımı bilemeyeceğim o ayrı..

Tabii bunu sabahın 8'inde yediğim güllaç, ekler pasta ve kuruyemiş çeşitlerine borçlu da olabilirim.. 
Nasıl bi midem var bilmiyorum.. Günün her saati her şeyi yiyebilirim.. Ve her şeyi bi arada da yiyebilirim.. Dün akşam yatmadan önce de elmalı kurabiyeyle birlikte acı biber turşusu yiyordum mesela..

Bu arada aynı anda neden bu kadar tatlı çeşidi var bu evde ?  
Bunu bir düşünmeliyim ve marketlerin fırın bölümünden eşimi ve kendimi bir süre uzak tutmalıyım.. Zira, sapıtıyoruz.. O da güzel kokuyo, az da bundan mı alsak, ay şunu da alalıımmm.. İmdaattt !

Neyse,

Geçenlerde internette şu fotoğrafa rastlayıp epey güldüm.. Sonra Facebook sayfamda paylaşıp bir posta da sizlerle beraber güldüm.. Paylaşınca gelen yorumlara ayrıca güldüm.. 
Gene çok yemişim ve az uyumuşum o gün sanırım.. İstemsizce her şeye gülüyormuşum.. 

Neyse işte yorumlarda herkes kendince bi şeylere uyarlayınca tavuğun karşıdan karşıya geçmesini, ben de aileme uyarladım :) Hemen fotoğrafın aşağısında sizi bekliyor :)


Bir Tavuk Karşıdan Karşıya Geçiyormuş..

Ben : 
Ayy Yasiinn tavuk karşıdan karşıya geçiyormuş.Ya başına bi iş gelirse ? Ne işi var karşıdan karşıya geçmekle falan.. Ay ben hayatta salamam. Millet çok rahat valla..
Bi şey diycem.. 
İnsanlara çip takılmaya başlandı mı? 
Çocuklara çip taktırıcam ya.. 
Sen bi araştırsana bunu ?
Hayır ya Müge Anlı falan seyretmiyorum çok nerden çıkarıyosun ? 
Aloo ?  Yasin ?  
Aloo ? 
Yüzüme mi kapattın sen ??

Emin : 
Anne ? 
Osmanlı döneminde de tavuklar karşıdan karşıya geçiyor muydu ? 
Fatih Sultan Mehmet'in tavuklara bakışı nasıldı acaba ?
Bunu anlatan bi kitap var mı ?
Babama mesaj atsana bana alsın.
Ya da bilgisayarı alabilir miyim ordan bakıcam ?

Anne bak tavuğun karşıdan karşıya geçmesinin çizgi romanını yaptım.. Ortasından zımbalar mısın bu kağıtları ?

:) 

Rana :  
"Tavukla Rapuzel bi düünn tarşıdan tarşıya geçoolarmış" :)) 

Rana çok güzel fıkra anlatıyor.. Yani aslında o öyle sanıyor daha ilk cümlede biz gülmekten dağıldığımız için :) 
Her fıkrada Rapunzel var bi kere ve onu çok komik, olmayacak tiplerle eşleştiriyor.. Ve her fıkra aynı şekilde başlıyor :) 

"Temel'le Rapuuzell bi düünnn ( bi gün demek Rana'ca :) ayışveyişe gidoolarmış"

Ay bi de Temel'le Ursuuunn var ki gene koptum :) 
Sırf ilk cümle için habire fıkra anlattırıyoruz çocuğa.. 

Neyse devam ediyorum :)

Babam : 
Ney ? 
Tavuk karşıdan karşıya mı geçiyormuş ? 
Geçer tabii.. Başıboş bırakırsan geçer.. 
Kendine de bakamıyon, o çocuklara da bakamıyon, tavuğa da bakamıyon ! 
Şunun suratına bak kaşık kadar kalmış

-Baba ben zayıf değiliiimm ! Yiyorum beenn her şeyii..

-Taaabii canıım tabiii.. 
Eşoğlueşek !

:))

Annem : 
Boş ver sen tavuğu..
Evinle ilgileenn, çoluğunla çocuuğunla ilgileenn, boş ver kim karşıya mı geçmiş napmış..
Takmıycan öyle kafana her şeyi.. Duyma görme boş ver..
Hadi çocuklara iyi bak sen.. 
Kendine bak kim naparsa yapsın boşvericen.. 
Tutaydınız o tavuğu da kaç öğün yemek çıkar ondan.. Hadi tutumunu bil kızım.. Tutumlu olmaya bak.. Hadi.. 
Tavuk var yiyceniz mi ? Bi haftadır bitiremedik biz


 :))

Yasin : 
Gene tavuğu paylaşmışsın ????
Nazar olacak kaldır onu çabuk !


*******


Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

8 yorum:

  1. Ablacim sabah sabah beni güldürdün Rabbim de seni güldürüsün inşallah. Rabbim seni ve aileni tüm kem gözlerden kötü kişilerden korusun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimizi güldürsün hepimizi tüm kötülüklerden korusun inşallah.. Çok sağol :)

      Sil
  2. Çok tatlı bir paylaşım olmuş. Çocukların tavuğa bakışı çok tatlı. Annende klasik anne işte. Benim annemde öyle derdi herhalde. "Tavuğa mavuğa bakma tavuğu yolun ortasına koyup adam kandırıyorlarmış kaçırırlar seni" :)))) valla çok güldüm şimdi. İki çocuk annesi oldum annem hala kapının delinden bakmadan kimseye kapı açma der. Müge anlıyo çok izliyo onla mı alakalı acaba. Bu arada müge anlı çevresine karşı nasıll acaba...neyse konu çok dağıldı. Sevgiler....:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet yolun ortasına tavuk koyup kandırırlaarr çok mantıklı ama :)) Müge Anlı demişken şu yayın tekrarını açayım internetten, dinleyeyim bi yandan yorum cevaplarken :)
      Sevgiler benden de <3

      Sil
  3. Amannn ne guzel olmus yediklerinin geri donusu bizim acimizdan :))) en kisa zamanda Rana nin fikralarindan derledigin bi post gelir insallah dicem deee yook demedim vazgectim :)

    Sevgilerrr opucuklerrrr

    (Iki yorum gelebilir ilkinde bi aksilik oldu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana geri dönüşü fena olacak yalnız yediklerimin :) Ben de demeyi çok isterdim onu ama demedim Yasinciimmm :))

      Sevgiler benden de Hicrancım <3 :)

      Sil
  4. Ayyyy cok eglendim cnm formundasin gene mizah anlayisin cok guzel annen ve ranaya bayildim tutumunu bil kizim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Paranı çar çur etme""Ev ocak sahibi olun".. Annemden diğer inciler :)

      Eğlenmene sevindim :) Sevgiler <3

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa