25 Şubat 2016 Perşembe

GÖREMİYORUM DOKTOR ! :)

Bundan 2 yıl kadar önce gözlerimden rahatsızım diye doktora gittim.. 
Her bilgisayar başında ömür tüketen, kitap okıycam kendime vakit ayırcam diye debelenen, gece yarıları yatıp gün aydınlanmadan kalkıp gözlerinin canına okuyan insan gibi benimde batma, yanma vs. gibi şikayetlerim vardı.. Sanıyorum ki bi kaç damla alacağım oldu bitti..

Doktorun odasından elimde gözlük reçetesi ile çıktım.. 

Bi 14-15 sene önce yine bi göz doktoru maceram olmuştu ama o zaman dedim kesin gözüm bozuk benim yaşaşın gözlük verecek doktor.. O zamanlar gözlük hevesim var hatta "laf olsun gözlüğü" adını taktığım numarasız gözlükler falan takıyorum.. 
Kırmızı çerçeveli, Ebru Gündeş'in tam da beyin kanaması geçirirken taktığı gözlüğün aynısını bulmuşum o dönem, kaşlarım da benziyo Ebru Gündeş'im ben diye geziniyorum ortalıklarda..

35 yaş olgunluğum yok üzerimde o zaman tabii.. Kişiliği koyacak yer arıyorum..
Şimdi çok olgunumdur biliyorsunuz.. 

*Postumuz da fotoğrafsız kalmasın.. İşte Ebru Gündeş ve aynısından bulduğum kırmızı gözlüğü :)


Neyse, o zaman elimde damla reçetesi ile çıkmıştım doktorun odasından.. Bu kez tersi oldu..

Yalnız ben bir kaç hafta öncesine kadar o gözlüğü dinlendirici gözlük sanıyordum.. 

Dinlendirici gözlük diye bi şeyde yokmuş ayrıca.. 
Ben şok !

Sanıyorum gözlüğü bilgisayar kullanırken falan takayım gözüm yorulmasın diye verdi.. 

Ne kadarda kendinden haberi olmayan bi kadın..
Bi insan doktoru hiç mi dinlemez ? 
Napıyodum acaba o esnada.. 
Hiç hatırlamıyorum.. 
Hayatımın o doktor odasındaki kısmı silinmiş.

Zaten doktor odalarında bana bi haller oluyor.. Sürekli baş salladığımı hatırlıyorum her seferinde evet, 
tamam, 
tamam doktor bey, 
evet, 
evet anladım.. 

Dışarı bi çıkıyorum panikle direk Yasin'in koluna yapışıyorum.. 

- Yasin ! Ne dedi doktor ! Nolmuş ?
- Ne mi olmuş ?????
- Ay hiç bi şe hatırlamıyoruuğğmmm !

Durum sürekli bu.. 
İşte bi kere Yasin'siz girdim doktorun odasına o arada miyop olduğumu söylemişler bana haberim yok.. 

***
İşte ben gözlüğü aldım.. Takıyorum gözüme.. Yok bi garip görüyorum etrafı.. Post yazıcam mesela bi havalarla takıyorum gözlüğümü gözüme, 3 dakika anca sabrediyorum fıydırıp atıyorum kenara.. 
Ara ara denemelerim oluyo böyle.. Bir kaç hafta öncede hem elişi yapıyorum hem film seyrediyorum televizyonda..
Gene fenalıklar bastı bana gözlükle.. Yaağğ bu hiç bi işe yaramıyo ben daha kötü görüyorum elişiniğğ bu ne böleeğğ, takmıcam ben bunuğğğğ derkeeenn kafamı kaldırıp gözlükle televizyona baktım..

Lağğğnnnn ! 
Alt yazılar ne kadar parlak !

Gözlüğü çıkardım..
Alt yazılar bulanık..

Bi daha taktım..
Alt yazılar pırıl pırıl !

Tak, çıkar, tak , çıkar aiiyy inanamıyorum.. 

Koşa koşa yatak odasına gittim.. Devasa bi bina diktiler geçen sene benim manzaramın ortasına sağolsunlar.. Nispet yapar gibi üstüne de yazı yazdılar kocaman bilmem ne City diye.. 
Ay bi de geceleri ışığını yakıyorlar yattığım yerden görüyorum canım benim :) Eskiden yatağımda doğruldum mu gölü görürdüm. Şimdi bu bilmem ne City ile başlıyorum güne..

Neyse koştum o yazıya baktım.. 
Okuyorum ama bulanık.. Doğalı bu sanıyorum uzakta ya..

Gözlükle bi daha baktım..
Pırıl pırıl !

Aiyyyyy uzak gözlüğü buuuğğğğğ  !

***

Miyop olduğumu da Google'a uzağı görememek yazıp öğrendim :) Onu da bilmiyorum hangisi miyop, hangisi hipermetrop, astigmat bilmem ne.. 

Sonraki bi kaç gün elimde gözlük oraya buraya bakarak geçti.. 
Orayı görüyo muyum burayı görüyo muyum ?

Çok ilginç geldi bana bu durum :)

İkide bir Yasin'i camın önüne çekip o isim yazan binaya bakıyorum..

Yasin bak bak şimdi : Görüyorum :) ( Gözlüğü taktım )
Aaaa şimdi görmüyorum :) ( Gözlüğü çıkardım )
 Bak bak gene görüyorum..
Hahahah bak şimdi görmüyorum.. :)
Görüyorum..
Görmüyorum..
Görüyorum..
Hahaha nayır nolamaz göremiyorum

Sanki Yasin benim nasıl gördüğümü görüyo :) 

***

Şimdi ben görmediğimi farkettiğimden beri hiç bi şey görmüyorum.. Farketmeden önce hiç sorun yoktu :) Sabah oğlanı okula götürüyorum sürekli sağa sola bakma halindeyim.. Karşıdan biri geliyo yüzünü görmüyorum.. Dedim benim gözüm iyice ilerledi..

Yine gittim doktora gözlüğü değiştirecek kesin dedim.. Gene tutturamadım aldım damlalarımı geldim..

Hatta sağ göz düşmüş dedi..
Bi tık mı düşmüş dediii ? Bi derece mi düştü dediiğğ ne dedi, ne düşmüş bilmiyorum.. 

Gene hiç bi şey hatırlamıyorum :)))

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

2 yorum:

  1. Sen SOK bende BİM :)))))) ayyyy arkadaslarla aramizdaki bu sacma espiriyi burada yapmadan duramadim sen cok yasa Ilkay emiiii guldurdun yine beni :))) yillarca bende gozluk hayaliyle yanip tutustum ama masallahhhh sahin gibi goruyo gozlerim eee 32 yas olgunluguda bana coktu artik herhalde istemiyorum artik yakindir yani benimde gozlerin bozulmasi cooook coook optum seni sevgiler kalplerrrr cicekler boceklerrrr falanlar filanlarrrr :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyunca Hicran yorum yapmış Aaaaa 101 ehu ehu diye espri yaptımdı ben de buraya yazmayı unutmuşum :)) Sende beni güldürdüm sağolasın :) Aman gözlerin iyi olsunda sen de benim gibi laf olsun gözlüğü alıp takarsın olmazsa :) Öpüyorum kocaman çiçekler böcekler benden de sana :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it