2 Mart 2016 Çarşamba

1 ÜRÜN TAVSİYESİ / 1 FİKİR

Merhabalar
Facebook Sayfamda da bahsettiğim üzere daha sık post yazmaya çalışacağım artık :) Memnun kaldığım bir üründen ve uyguladığım bir fikirden bahsedeceğim bu postta size.. 

Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyici..

Bu ürün bana bir arkadaşımın hediyeleri içinde gelmişti.. Bir süredir göz makyaj temizleyici olarak bu ürünü kullanıyorum.. 
Gözlerim sorunlu sürekli bi batma halinde.. Ayrıca göz çevresi derim çok ince.. Biraz fazla işlem görse yırtılacakmış gibi rahatsız oluyorum.. Yani göz makyajını çok uğraşmadan çıkarabilmek önemli benim için..
Bu anlamda bu üründen memnun kaldım..  10/ 12 TL bir fiyatı olması lazım..

Şimdi bir alışveriş esnasında eşantiyon olarak verdikleri bir başka göz makyaj temizleyicim var sırada.. Bu bitince onu deneyeceğim.. Ama alacak olsam yine alırdım bunu.. 

Pamukluğum da bir su sişesiydi.. Kızımın böbrekleri için sürekli çok su içmesi lazım.. Yani her an elinde bir şişeyle geziyor.. Cam olmasına dikkat ediyoruz..
Bu matarayı da halası almış kızıma ancak kapağının kenarı kırıldı.. Suyu akıtıyordu içerken.. Bu yüzden kullanılmaz duruma çıktı.. Ben de pamuklarımı koymak için bir şey arıyordum.. Kendisi pamukluğum oldu :)


Vazo da olabilir mesela.. Ve hatta olacak sanırım :) 
Şimdilik makyaj masamda ikamet ediyor.. Dışı da süslenebilirdi ben sade tercih ettim.. 


Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa