29 Mart 2016 Salı

Her Yerde Kalp Var Post 3 :)

Etrafta kendiliğinden oluşmuş kalp şekillerini bulup / fotoğraflamak hoş bir aktivite olmuştu çocuklarım ve benim için.. 

2. postu hazırlamak için yeterli kalp şekli bulmak bile şaşırtıcı gelmişken bana, 3. postu hazırlıyorum şimdi :) Güzel bir fotoğraf arşivimiz oldu. 

Diğer kalplerimizin fotoğraflarına bakmak / hatırlamak isterseniz,

Her Yerde Kalp Var Post 1 için burayı
Her Yerde Kalp Var Post 2 için burayı tıklayabilirsiniz.. 

Kolajımıza geçersek,


1. Kızımın çikolatasının parçalarından biri :)

2. Televizyon önünde atıştırma anlarımdan biri.. Ekmek kırıntıları arasında bu minik kalp gülümsemişti bana.. Ve bizi gülümsetmişti :)

3. Bu kez oğlumun ekmeğin ucunda bulduğu kalp..

4. Çay demlemek üzere eskisini dökecekken birden karşıma çıkan kalp :)

5. Krem temizleyicimin kenarından çıkıp bizi şaşırtan kalp :)

Veee

6. Geçenlerde pilav pişirirken birden bire büyük bir sesle patlayıp tüm mutfağa dağılan tencere kapağımın bir parçası..

Korkmuş ama aynı zamanda iyi ki çocuklar mutfakta değil diye şükreder vaziyette mutfağı temizlerken, parçalar arasında bana gülümseyen kalp.. 

Eşim dedi ki bunca parça arasında nasıl buldun bunu ? :)

Dedim o beni buldu.. Diğer tüm kalplerin bulduğu gibi :)

Güzellikleri görebilen gözlerden olmanız dileğiyle, 

Hoşçakalın :)

Takip edebileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa