7 Mart 2016 Pazartesi

SON ZAMANLARDA 21 :)

Oğlum hasta oldu.. 
Hafta içi okuldan sonra bahçede futbol maçı yapıp eve sırılsıklam gelmelerinin cefasını çekiyor şu an.. Babasıyla biraz fazla düştük üstüne oğlumun sanırım, bizim sarı tafa kıskanmaya başladı :)

Önce oğluma şurup verirken, anne bana da şurup vermen lazım buralarım ağrıyo diye böbreklerini gösterdi.. Başımdan aşağı kaynar sular dökülse de ilk etapta, sakin ol dedim kendime ameliyat güzel geçmişti.. Yok bi şey.. Diğer hiç bir belirti yok panik yapma hemen..  İlgi istiyor sadece.. Şurup yerine bir kaşık portakal suyu verdim çaktırmadan. Şimdi bu sana iyi gelecek dedim.. Biraz şımarttım..
Yarım saat sonra iyileşti sıpa :) 

Yani Plasebo etkisiyle çözdük işi çok şükür :)

( Bakınız plasebo etkisi nedir ? Tık tık )

***

Hani evde pembelerden, ferforjelerden sıkıldım dekorasyon tarzımda değişiklik yapacağım demiş, pek çok aksesuar ve küçük ev eşyalarımı satmıştım.. Hala daha devam ediyorum gözünüze kestirdiğiniz her şeyi sormak için mail atabilirsiniz :) catikatiilkay@gmail.com

 İşte bu değişiklikte kullanmak üzere istediğim bir kilimi almaya çalışıyorum ben yaklaşık bir aydır.. Geldiği gibi tükeniyor yakalayamıyorum bir türlü..
4 kez Koçtaş'a gittik.. Ve internetten de sürekli takipteyim stokta var dedikleri an damlayacağım.. En sonunda beklediğiniz ürün stoklarımıza girmiştir haberi geldi.. 
Uçtuk Koçtaş'a..

Yalnız bu bir kez daha olduydu.. Beylikdüzü şubesinde var görünüyor ama yok.. Bu yüzden panik panik gidiyorum ben yine yanlış alarm mı acaba diye.. Gittik baktık yok ! Bohüüü başka renkeri var ben siyah istiyorum bi o yok yine..
Sonra görevliye sorduk.. Yukarda bi şeyler var ama bakalım dedi.. Rafların tee en tepesinde poşetler içinde kilimler var.. 
Yasin, ben, görevli üçlüsü ellerimiz arkada, kafamız yukarda poşetlere bakıyoruz şimdi..

Yasin diyo ki " bence o en alttaki poşettekiler siyah..
Görevli diyo , yok abi mavi onlar..

Ben zavallı uzağı göremiyorum ya artık, kıstım gözlerimi diktim yukarı bakıyorum bakıyorum bi mavi görüyorum bi kahve görüyorum, bi yeşil oluyo, bi sarı oluyo.. Poşet içinde olmasa sıkıntı yok ama poşetten belli olmuyo.. Ay ağlıycam ama göremiyorum..

En sonunda mavi olduğuna karar verdiler.. 

Süklüm püklüm gidiyorduk ki ben birden durdum.. aha ! dedim.. Dön Yasin dön dön dön ! Mavi olamaz o.. Mavinin deseni farklı.. Aynı model değil ki maviyle siyah.. Mavi olsa o desen aralıkları daha dar olması lazım.. Ama geniş geniş aralıklar.. Siyah o !

Görevliye de bunu söyledim haklısınız dedi.. Çalışandan daha iyi biliyorum modelleri ehu ehu.. Araba bulayım ben dedi görevli.. Yukarıya çıktı araçla.. İndirdi poşeti siyah ! 

Yeaaa dedim çok zekiyim ! :) 
Sayemde rafa da koydular paketteki diğer siyahları.. Yalnız iyi ki dedik rafa koymayı unutmuşlar yoksa yine hemen bitecekti.. Şanssızım derken şanslı olduğumu farkettim :) Artık benden sonra nolursa olsun stokları bitirebilirsiniz ben aldım hihoha..

***

Çocukların kışlık odasında yerde, parkede bir tümsek var.. Bildiğin bombeli parke.. Sanki içinde bi şey var gibi.. Ben de bunu çok sonra farkettim.. İlk taşındığımızda o odayı kullanmıyorduk.. Sonra kışın daha korunaklı olduğu için orayı çocuk odası yapınca, tümsekli kısımda Emin'in yatağının altına denk gelince, yatağın altını silerken farkettim eğilince.. Ayakta siliyor olsaydım yine görmezdim.. Nitekim daha önceden yatak diğer taraftaydı o zaman farketmemiştim..

Orayı anlatıyorum işte geçen Yasin'e :
-Yasiinnn Emin'in yatağının altında parke bombeli farkettin mi sen orayı ? Tümsek gibi.. Aiyyy
Yasin : Evet parke şişmiş sanırım..
Ben : Bilmeemm parke mi şişti acaba sadece ???

Yasin :  Aşkım ? 
Bodrum katta oturmuyoruz biz.. Orası 10/15 cm'lik yer. Oranın alt katında da biz varız farkındasın di mi ? Yani o araya ceset falan gömmüş olamazlar :) 

Ahahahah diye yapmacık yapmacık güldüm.. 

Yok canııığğmmm dedim.. Akgiiihşhkhjfjfkg ne alakası var yaa ? Neler geliyo aklına onu mu dedim ki beeğğnn tabii öyle bi şey düşünmediiğmm deli misinn ? :)))


Orayı silerken birden aklıma gelenler yüzünden aniden irkilip geri çekildiğimden bahsetmedim.. 
Ürperip odada duramadığımdan, apar topar çıktığımdan da bahsetmedim..
Hatta aynı katta da duramayıp işi gücü bırakıp aşağı kaçtığımdan da bahsetmedim.. 

Hatta eski eşyalarla dolu, tavan aramızın 3 adımdan ilerisine gidemediğimden de hiç bahsetmiyorum :) 

Tozlu orası yaağğ hani ilerisinde ne var çok merak etsem de tozlu yani işte hapşururum falan ondan gidemiyorum :)
Hatta bazen yukardan tıkırtılar duyduğumda yorganı burnuma kadar çektiğimden falan da hiç bahsetmiyorum..
Hihi

***

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

1 yorum:

  1. Ama hani halı İlkay ablaaa?Merak ediyorum.Etmiyim miii?Tamam sen bilirsin :(
    Öptüm

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it