15 Nisan 2016 Cuma

ABUR CUBUR FAVORİLERİM :)

Abur cubursuz bir gün geçiremiyorum.. 

Sevgili beyim de benim gibi.. Buzdolabının üstünde çocuklardan gizli zulalarımız var.. Hatta birbirimizden gizli zulalarımız da var haha.. Zira senin yarın için sakladığın bir çikolatayı eşin gece kalkıp yemiş olunca hiç hoş bi şey olmuyo o.. 
Dolapların üst raflarında sürekli bi şeyler çıkabilir durumda yani.. Kim kimin zulasını patlatırsa.  3 seferdir yeni deneyeceğim kurabiye tarifi için rendeleyebileceğim sade, sütlü çikolata alıyorum.. Henüz kurabiyeyi yapmayı başaramadım çikolatalar hep ortadan kayboluyor çünkü.. 

Tamam 2 kere kayboldu.. 
Birini ben yedim.. 

***

En sevdiklerimi, sürekli aldıklarımı paylaşacağım zaman zaman..

İlk favorim içi kuru üzümlü, çikolatalı drajeler.. Türk kahvemin en iyi arkadaşlarından.. Sadece kuru üzümlerin minicik çöpü kalmış oluyor bazılarında.. O olayı sevmiyorum..

Bim'de kasa kenarında satılıyor bizi burda.. 
Bim demişken kapısının önünde gösterimiz vardı bugün.. Yazmıştım okuyup kopmak isterseniz  burayı tıklayabilirsiniz.. 

Gülme krizine girdim ben gene.. Bi toparlarsam posta devam edeceğim. Ay Allah'ım yaa Bim'e de gitmicem artık çocuklarla :) 

***

İyiyim iyiyim :) Evet devam edelim bazen, hatta çoğu zaman kahvaltı etmiyorum yalnızsam.. Çayın yanında peynir ve bu gevrekler kahvaltım oluyor..
Kandil simidi kıvamında bir şey.. Yine Bim'den..
Kandil simidini de çok severim.. 
Babam küçükken kandillerde, kandil simitleri alır, komşulara dağıttırırdı bana.. Şimdi aklıma geldi.. Biz de yapsaktı.. 

***

Biscolataaaa !

Bu bisküviye ayrı bir bayılıyorum. Böğürtlenlisi de çok güzel..

***

En sevdiklerimden.. Topi Tanem.. Karamelli olmasıyla kalbimi fethetti..
Yine Türk kahvelerimin vazgeçilmez arkadaşı.. Birden saldırınca insanın içini baysa da çıldırmışcasına yediklerimden :)

Bi gün yine krize girmişim gittim Bim'e bunlardan alıcam.. Dönüşte yine bi anım var afsddkfdk okumak isterseniz buraya tık bu kez :)

Anılarım da hep Bim'de.. Ne manağğsaaaa ? 
Bim'den başka bi yere gitmediğim için olabilir mi acabağğğğ ?

Yazar burda kocasına taş attı..

Kocası bunu okurken şöyle diyor eminim ki :  Aşkım sabret.. Alışveriş merkezi yapıyolar buraya..

Hani o alışveriş merkezi haniiiğğ ! Yapamadınız gitti kurudum burda Bim'e gide gide !

***

 Çocukluğumuzun lezzeti Cino ! Yaşdaşlarım bi "aiiiyyy" dediler eminim :)

Çocukluğumuzdaki lezzette olmasa da, geçmişe yolculuk yaptırıp hafif bir burun sızısı yapıyor yerken..
Fotoğrafı çekerken yazacaklarımı tasarlıyor ve malzemeden çalmışlar yalnız ortası boş çikolatanın demeyi planlıyordum ki , diğer paketteki tam tersi çıktı :) 
Bunları bana arkadaşım getirdi bize gelirken ama ben alırken hep paketeri bızıklayıp alacağım ortası boş mu dolu mu diye hihoho :)


Acır cubur ( Rana'ca abur cubur demek :) postlarımız devam edecektir !

Yiyelim güzelleşelim !

Yakında diyet postu falan gelir benden muhtemelen, zira bu gidiş gidiş değil :)

***

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

3 yorum:

  1. o topitanem varya pencere dibinde kahve içerken ağza pıt pıt atmalık <3 nası bitiyo anlamıyorum :D bu arada bim (öğrencinin) can damarıdır :D

    YanıtlaSil
  2. Cino'mu gördüm orada :)) Ben de çok severim abur cuburları kilo aldırınca bıraktım.Benim bulunduğum şehirde BİM' de yok.Bence BİM'İN kıymetini bilin :D

    YanıtlaSil
  3. aa benim sevdimklerimden :) bimi seviyoruz :* bim forever...

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa