6 Nisan 2016 Çarşamba

Ayşe Rana'nın Kırmızı, Pembe, Dantel Detaylı 4. Doğum Günü )

Bu yıl, ( aslında ben yazana kadar geçen yıl oldu :) çocuklara doğum günü yapmayı planlamıyordum.. Hem yoruldum artık hem de Rana'nın 3. doğum partisinde yine ateşlenmiş olması ve hemen peşinden hastalığını öğrenmemizle, doğum günleri artık benim için başka bir anlam ifade eder olmuştu..

Sonradan, şöyle bir oturup düşününce farkettim ki, son yıllarda yaşadığım tüm sıkıntılar, gördüğüm nankörlükler ve aldığım kötü haberler hep Rana'nın doğum günü partilerine denk geldi.. Tüm o renklerin, süsün, şaşaanın, aşağıya ekleyeceğim, belki özenilesi masaların arkasından hep bir karanlık çıktı..

Benim için doğum günü partisi demek : stres sıkıntı, hayal kırıklığı, kendini kötü hissetme halini almıştı.. Doğum günü deyince bi irkilir olmuştum.. 

4. yaşını zamanında kutlamadım bu yüzden kızımın.. O esnada hala bekleme sürecindeydik 2. ameliyatı olup olmayacağı belli olmamıştı.. Kendi kendime eğer güzel haber alırsak, 2. ameliyata gerek kalmazsa bunun için bir kutlama yapacağım demiştim..

Bir kaç ay sonra güzel haberi aldık ve işte bu, doğum gününden çok, o kutlama oldu :)

Çekirdek aile olarak küçük bir parti düzenledik.. 
Rana'nın isteği üzerine yine pembe baş roldeydi.. Yanına bu kez bir de kırmızı eklendi.. 


Alışılmış masalarımın dışında bir masa hazırladım.. 
Tüm malzemeleri masanın köşesine yerleştirip masanın yarısını boş bıraktım.. 

Çünkü bu sene bu doğum gününü güzel hatırlamak istedim ve kızımı masanın kenarına oturtup harika fotoğraflar çektim.. 
Çok doğal ve güzel pozlar oldu.. Masaya uyumlu, köşeye iliştirilmiş oyuncak bebek gibi durdu kızım :)


Pastayı babası buldu kızımın hem de ben masayı hazırlarken.. 
Pembe bir pasta istiyorum demiştim uğraşmış biraz ama tam masamıza uygun pastayı bulmuş sağolsun.. Hatta fazlasıyla uyumlusunu bulmuş, zira o kırmızı kurdeleyi pastaya ben takmadım :) Kırmızı kurdelesiyle birlikte bulmuş pastayı..
Sanki bizim için özel hazırlanmış gibiydi.. Bu da yüzümü gülümseten bir başka ayrıntı oldu..

Oğlumda kardeşine çok sevdiği Ponny'leri almıştı.. Kızım çok mutlu oldu.. Abisiyle de güzel kareler yakaladım..

Aşağıdakilerde Rana'nın diğer doğum günlerinden kareler.. Sondan başa, 3. 2. ve 1. yaşı..






Hoşçakalın :)

Takip edebileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

1 yorum:

  1. Çok şükür hepsi geçti inşAllah...Kuzum sağlığına kavuşsunda nice mutlu huzurlu sağlıklı yılları olsun inşAllah...minnak prensesi öperim...:* tabiki paşayı da unutmam :* ;)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it