4 Nisan 2016 Pazartesi

ÇAY / KAHVE SUNUMLARIM 3 :)

 Çocuklarla bi akşam uykusu yaptık.. 

Daha doğrusu onlar biri bi yerde biri bi yerde uyuyakalınca ( Sarı tafa gerçekten yerde uyumuş sereserpe :) ben de dedim neden çocuklara eşlik etmiyorum :)

Uyandığımda ise hafif bir baş ağrısı eşlik ediyordu bana.. Baş ağrısına en iyi ne gider ? Benim için çay :)

Yaptım çayımı şimdi.. Bunun yanına da bi çay/kahve postu eşlik etsin o zaman dedim.. 

Daha fazla "eşlik" yazıp sizleri baymadan önce posta geçiyorum :)

Fotoğraflar ınstagramdan.. Hani şu benim fotoğraf albümüm gibi olan :) Henüz gelmediyseniz beklerim : https://www.instagram.com/catikatiilkay/

***

Bu kareyi bir kaç ay önceki Beşiktaş maçıyla hatırlıyorum :) Yenildiğimiz Beşiktaş maçı.. 
Bir de altındaki güzel yorumlarla.. Tık tık :)

Tepsi, Perde, Tül : İkea

Çay Bardakları : LAV

***
Kahveme eşlik eden kalp kekim.. Ayy yine "eşlik" dedim :)

Islak kek yaptığım zaman hep kalp kurabiye kalıbıyla kesiyorum güzel bir görüntü oluyor.. Misafirlerinize böyle sunum yapabilirsiniz.. Hatta eski postlarımda fotoğrafı da vardı.. Yıldızlı ve başka değişik kurabiye kalıplarımda vardı onların hepsini bir arada kullanmıştım kekin üzerinde.. Hoş bir sunum olmuştu.. O kurabiye kalıplarım artık ortada yok.. Taşınmalar sırasında kaybettim sanırım..

Kafes Mumluk : Euroflora

Peçete : Markasız ( Eminönü'nden )

Kare Tabak :  Biçen Züccaciye

Masa : İkea

***

Bu karede bir diğer fikir için olsun.. Pudinglerinizi veya sütlü tatlılarınızı bu şekilde sergileyebilirsiniz..
Hala yazısını hazırlamadığım, ( ama ınstagramda bir fotoğraf var. Merak edenler buraya tık ) kızımın çekirdek ailecek kutladığımız 4. doğumgününden kalma vanilyalı puding kahvenin yanındaki.. 

Mini etamin kalpleri de Modarana ( facebook.com/catikatimodarana )  müşterilerimin paketlerini süslemek için yapıyorum :)

Siyah Ferforje Raf : İkea

Ferforje Tepsi : English Home

Peçete : Bim

***

Köpüksüz kahve hiç sevmem.. O gün kahvem bitmişti ve gidip en büyük fincanımı seçmişim.. Su gibi bir kahve içtim yani..

Bu fincanımı çok seviyorum ama.. Sevgili Suna'nın son buluşmamızda getirdiği bir hediyeydi..

 Dantel Örtü : English Home

Çerçeve : Euroflora

Cam Şise : İkea


***
2 hafta süren bir grip geçirdim ya ben yakın zamanda.. Bu fotoğrafın akşamına hasta olmuştum..
Böyle iç açıcı şekilde eşimle kahve keyfi yaptım ben.. Sonra çıktık gezdik alışveriş yaptık falan.. Nasıl mutluyum görsen..

Gecesi küt yatağa düştüm ! Tam 15 gün.. Instagram hesabımda kalakalmıştı bu kare güncelleyememiştim bir türlü hastalıktan başımı kaldırıp :)

Bu çiçekleri sokağa atılmış şekilde buldum ben hihi :) Hikayesini okumak isterseniz burada Açmamıştı bunlar evde açtı..

Vazo tanıdık geldi mi ? :) 
1 Ürün Tavsiyesi, 1 Fikir postumda vazo da olabilir diye bahsettiğim şişe.. 
Çok şık oldu.. 

Şimdi yine pamukluk kendisi :)

Masa / Tepsi : İkea

Peçete : Bim


Hoşçakalın :)

Takip edebileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com


2 yorum:

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it