20 Nisan 2016 Çarşamba

Eski Yazılarımı Özleyenlere : Hafta Sonundan :)

 Eskiden günlük tarzı yazılar yazardım.. Blogumun ilk günlerinden beri benimle birlikte olanlar hatırlarlar.. O zaman her şey daha samimi, daha içtendi. Her gün bir şevkle blogumun başına geçer yazdıkça yazardım.. Onlarda okudukça okur, okumalara doyamazlardı.. Sayfalar dolusu yazı yazıyorum o zamanlar, geceleri mause tutar şekilde buluyorum kendimi "aaa ne çabuk bitti" diye yorumlar geliyor.. 
Deliydi ayol bunlar :) Hatta onlara postoburlarım diye hitap ederdim :)

Lakin blog dünyası benim samimiyetimi kaldıramadı :) Başarı zaten bizim ülkemizde çok alkışlanabilen bir şey değil.. Beraberinde mutlak sorun getiriyor..

Ben başladığımda her biri kendi alanında başarılı bir avuç bloggerdık.. Kendi kategorisinde pek çok ilk bu blogda yaşandı ve en çok tepkiyi de bu blog gördü.. Şimdi normal görülen göze batmayan hatta alkışlanan şeyler için bu blog sahibesi ne hakaretlere, ne saygısızlıklara maruz kaldı :) 

Yani bi zamanlar buralar hep tarlaydı ve tarladaki korkuluk misali cefayı en çok bu blog çekti :) 

Ve ben artık kendimi özgür hissetmemeye başladım,  içerik değiştirdim, blogun yarısından çoğunu boşalttım, değişen koşullarımın da katkısıyla uzun müddet ara verdim ama inatçı çıktım :) Tüm olumsuzlukların öğrettikleriyle daha güçlü, daha sağlam, daha her şeyi kaldırabilir bir halde, hacıyatmaz misali hala buralardayım :)

Şimdi nerden geldi buraya bu kadın derseniz , zaman zaman eski okuyucularım eskisi gibi yazmadığım konusunda sitemkar oluyorlar. En son ınstagramda şu fotoğrafımın altında eskilere gittik.. Zaten son bir kaç haftadır daha sık yazmaya çalışıyorum.. Ve artık tamamen eskisi gibi yazmaya çalışacağım.. Siz yazıları özlediyseniz, ben de sizlerin yorumlarınız, postlarıma verdiğiniz değeri özledim :)

O halde hadi bakalım hafta sonu ne yapmışız :)

***

Hafta sonu sabah, yok aslında gece yarısı sofra kurmamla başladı.. 

Evet gece yarısı kuruyorum.. 
Siz ne sanmıştınız ? Sabah son derece enerjik bir şekilde kalkıp şarkılar söyleyip kendi eksenimde dönerek, mutlu mutlu hazırladığımı falan mı ? 

Hayır tabiisiiiii !

Sabahları son derece nemrut kalkıyorum.. Çocukları 2-3 kez odadan kovalıyorum.. Yasin'in beni kaldırabilmek için yaptığı türlü şirinlikleri geri püskürttükten sonra onu da odadan kovalıyorum.. Sonra bizimki burnuma ipadi dayıyor.. Tek gözüm açık vaziyette biraz sayfalarımda gezip ota çöpe sinirlendikten sonra ayılmış oluyorum.. 
Sürüne sürüne salona geçince hazırlanmış sofrayı görünce bi gevşeyip şapşal şapşal sırıtma aşamasına geçiyorum :)

Veya Yasin yıllar içinde geliştirdiği taktiği uygulayarak çay demliyor.. Benim için çay demlendikten sonra en en en fazla 1 saat içinde tüketilmedi.. O yüzden çayı demledim dediği anda ben harekete geçiyorum.. bayat çaydan nefret ederiiğğmm..

işte bu hafta sonu da böyle tatlış tatlış uyandım yukarda anlattığım şekilde.. Görsen yanaklarımı sıkarsın o derece tatlışım, ponçik, şapşik bişeyim.. paçalarımdan şirinlik akıyor.. 
Haha bazen kendimi hiç çekemiyorum biliyo musunuz ? yani ben başkası olsam suratıma bakmam bazı sabahlar..

Bir türlü alt-üst ayarını tutturamayan, pişirmesiyle yakması arasında 3 saniye olan cadı fırınımın başımda kamp kurup böreklerimi de en azından yenebilir hale getirdikten sonra oturduk sofraya..

Bu arada sofradaki peçeteleri kullanıp kullanmadığım merak konusu oluyor çoğu zaman.. 
Hayır kullanmıyorum :) 
Fotoğrafı çekip topluyorum onları.. Hatta fotoğraftan sonra ay şimdi çay may dökersiniz deyip krem dantel örtümü toplamışlığım bile var tabakların altından.. Afsdhfdflghd ne çekiyo evdekiler düşünün.. 


Günün güzel haberi Yasin'in düğünü olmamasıydı.. Böyle yazınca da komik oldu.. Düğün fotoğrafçısı ya hani ? Bu hafta sonu çalışmadı demek o :)

Düğün olmadığını öğrenince hafif bi çığlık attım ben çaktırmadan.. Bi de böle kolumu kaldırıp indirdim yesss ! diye sevinç gösterisi falan yaptım kendi çapımda.. Çok çaktırmıyorum ama üzülüyo garibim çalışmadı diyee..
O zaman dedim madem çalışmıyorsun hadi bakalım bisiklet bakmaya :)
Emin'e bisiklet alacağız.. Aslında bana da alacağız.. Ben direk büyük bisiklet alalım Emin öğrenince sürer onu kafasındayım.. Hayatın "oğlumla aramda 20 cm boy farkı kaldı" kısmındayım zira.. Lakin Yasin 2 ayrı bisiklet alalım derdinde..

Neyse gittik bakıyoruz bisikletlere önce Emin deniyor sonra ben.. Bir modelde buluştuk sonunda.. Ama ben tereddütteyim bana bi tık ufak sanki.. Dedim ki Yasin'e hayatım benim bi fotoğrafımı çeker misin çaktırmadan ? Nasıl duruyorum üstünde komik mi ? Uzaktan bir göreyim.. Hani olaydan uzaklaşayım resmin bütününe bakayım falan filan..

Tamam dedi bu.. Geçti karşıma kaldırdı kollarını havaya. Şak diye basıp geçeceksin yok.. Mesleki deformasyona uğramış adam.. Bi ayar yapmalar, eliyle bana şu tarafa dön bu tarafa dön demeler, önümden çoluk çocuk geçiyo düğün salonunda yaptığı gibi  "çocukları pistten alalım lütfen" modunda çocuk kovalıyor önümden.. Herkes bize bakıyooğğğğ
Yeter ama Yasin dedim yaaa rezil oldum.. Öyle bir bakmışım ki fotoğrafta haha bisikletle birlikte uçucam üstüne az sonra der gibi.. 

Zira üstüne sürmeyi düşünmedim değil bi ara.. 
Neyse pazartesi yeni modeller gelecek dediler iyi dedik onlara bakarız.. Ben bütün bisikletlerin zillerine basan oğlumuzu kaş göz işaretleriyle durduramayınca ciyaklayarak hizaya getirirken, babası küçük bi bisiklete binip alıp başını giden zıpır kızımızın peşinden koşturup çığlık kıyamet bisikletten indirdikten sonra, yemek yemeye gittik..

Pazartesi mi ?

Tabii ki oraya bi daha gitmeyeceğiiiizzzz.. O kadar rezillikten sonra mı tabii ki hağyyıırr :)

***
 Yemekten sonra ben Derimod'a bi bakayım dedim. Bir önceki postumda bahsettim hani çantam çalınmıştı benm.. O çantamı çok seviyordum.. Ondan sonra bir sürü çantam olsa da sade, şık ömürlük siyah bir çanta bulamamıştım.. En son bir kaç ay önce Yasin'in beni Derimod'a zorla sokmasıyla orda bi çantaya vurulmuştum.. Ama gel gör ki sapını ve dışının bir kısmını yılan derisi görünümlü yapmışlar.. Siyah gri yani.. Ama ben siyah istiyordum.. Almadım.. Sonra pişmanlık diz boyu tabii ama çanta gitti.. Yasin sürekli alacaktın sen onu deyip yaşam süresini kısaltma yoluna gitti falan..

Neyse ay gene bi bakalım dedim.. Ve bir çantaya daha vuruldum.. Dedim ki ben Derimod'un tarzını seviyorum o zaman.. Zira bakmadığım çanta kalmadı.. Alt tarafı aşağıdaki çanta gibi basit bi şey arıyorum.. Ama yok her yerinden bi şey çıkıyor şimdiki çantaların. 

Aldım ben bunu bağrıma bastım benim olsun buuğğğ dedim.. Sonra etiketine baktım gözlerim parladı  aiyy etiketin yarısı mısın seeğğnn ? benim oldu bu Yağsiinn dedim..
O da hemen al bunu al al al diyen polis memurları gibi kolumdan tutup kasaya sürükledi beni.. Dedim canım kocam.. İçime sinen bi çanta buldum diye ne kadar sevindi :)

Dışarı çıkınca belli oldu işin rengi.. Sabah benim yaptığım o yesss ! hareketini bu yaptı şimdi.. Yaparken de şöyle dedi beni taklit ederek "Allah'ım çanta bulamıyorum çanta bulamıyorum .. kurtuldum ! haha"

Ne kadar banelsin dedim yaaa aşkolsun öyle mi yapıyorum beğğn ? Bak bak ben de sanıyorum ki karıcığım istediği şeyi aldı diye seviniyorsun.. Kendini düşünüyormuş adam.. Oldu olacak yıldönümü hediyesi yap sen bunu bana.. Haftaya bi şey almaktan da kurtulursun..

Çok iyi fikir  :) dedi..

Bazen çok konuşuyorum.. 

Ayakkabımı daha önceden almıştım yine indirimden.. Kıyıpta giyemedim daha.. Ama evde giyip Yasin'le aynı boyda olmak ve hatta bi tık uzun olup homurdanmasını seyretmek çok hoşuma gidiyo.. 

O üstteki şeyin ne olduğuna gelicem az sonra. 

Neyse çantam bağrımda yola çıktık biz.. Arkadaşımla buluşacağım ben akşam.. Arkadaşımla.. Ben.. Benim arkadaşım.. Arkadaşım var benim haha benim arkadaşım benim oooo.. 

Eski dostumla görüştüm dedim ya bir önceki postta. O günden beri yapışık ikiz gibiyiz biz..  " Şo on çok sonorloyom Yoşom ! sononlo konoşomoyocoğom"  şeklinde benim küsme anımın taklidini yapıp yapıp Yasin'le hahahha diye kopsalar da çok özlemişim arkadaşımı..

Bi daha yapsana Yeşim bi daha yapsana hahahah.. Bunu diyen de benim kocam.. Hıh ! Ben de de ne inat varsa seninle konuşamayacağım deyip aradan 9 sene geçirir mi insan ? 

Neyse, bir zamanlar heeer gün arşınladığımız yerlerde gezdik akşam, Yasincim o arada parkta çocuk çığlıklarıyla kafayı sıyırıyor tabii :) 

Madame Coco'ya girdik.. İşte o fotoğraftaki sepetlere bakarken görevli çocuk "etiketin üzerindeki indirimli fiyat üzerinden bir indirim daha var kasada" dedi ve devam etti. o üstteki üstü çizili rakamı dörde bölüp birini ödüyorsunuz yani öyle düşünün.. Biz Yeşim'len bi neeeğğğyyy demişiz.. Az sonra elimizde koca sepetler kasa başında kikirdiyorduk.. 
Görevli çocuğu kankamız ilan ettik zira arkamızdan bağırıyordu haftaya çok güzel şeyler geleceeekk diye.. Ayıpsın dedik haftaya aynı saatte burdayız :)

Sonra çıktık.. Bizim yine yıllar öncesi gittiğimiz cafemiz vardı.. Ondan sonra hiç adımımı atmadım.. Onla gittiğimiz yerlere gidemedimm beeğğnnn.. Oraya gittik birlikte.. Atmosfer aynı, her şey esisi gibi çok güzeldi.. Ama iyi yönde çokta değişmiş ayrıca.. 

Nefis bir çayla başlayıp, hamburgerle devam edip, kahveyle taçlandırdık sohbetimizi.. Kahvenin yanında sigara da ikram etmeye başlamışlar :) Ben ağzıma sürmedim şimdiye kadar içmedim tabii ama ikram ilginç geldi..

Sigara sağlığa zararlıdır.. Kamu Spotu :)

Hamburgeri yeşim yiyor şimdi, salatasından da bi tane attı ağzına diğerini bana verecek başka minik çatal istemeye kalktı.. Aşkolsun dedim eskiden böyle şeylere takılmazdık artık aynı çatalı kullanamıyor muyuz ? 

Gülüştük.. Kendi çatalıyla salatalığı yedirdi bana :)

Sonra yaa hala inanamıyorumlar, ay iyi ki görüştükler, ya ne manyağızlar havada uçuştu bütün gece yine :)



Sonra Yasincim aradı parkta tek biz kaldık diye.. Gel dedim o zaman bizde devam edelim çaya kahveye..

Çıkarken ben deri ceketimi masada bıraktım.. Yıllar önce hep yaptığı gibi Yeşim yine beni toparladı yoksa unutuyodum ceketi.. 2 hafta önce de ikea da bırakmışım kapanmış ikea da
güvenlik görevlisiyle birlikte ceket aradım afsfsjdfjf.. Buldum neyse..

Çıkarken sıkı sıkı tembihledim Yeşim'i bak çanta aldım ya bugün nolur çantama sahip çık Yeşim bırakırım ben onu bi yerde.. Hiç merak etme dedi her zaman ki anaç tavrıyla..

Yeşim 1-2 gün önce çilek getirmişti bize gelirken.. Ben pasta yapıcam sana diye beklettim çilekleri.. Bi de eve gelip pasta yaptık.. Yalnız akıllı ben milföylerin üstüne borcam kapatıp ağırlık yapmayı unutunca bi kabardılar iki katı büyüklüğünde devasa bir pasta çıktı ortaya :)

Nası kesicez biz bunu diye güle güle dağılmış pastayı yedik bi şekilde :)



Gece yarısı Yeşim'i yolcu ettikten sonra fotoğraflara bakarken yani Yasin dedim, bi bisiklet fotoğrafı çekecektin rezil ettin beni.. 
Ellerini kaldırıp beni taklit ederek "Şo on çok sonorloyom ! Sononlo konoşomoycom olkoy ! " hahahah deyip uzaklaştı..

Sanırım önümüzdeki 32767430 sene bu konuda alay konusu olacağım..

Hoşçakalın ;)

* Eveeettt sanırım eskisi gibi günlükümsü ve uzuuunn  bi post oldu kızlar.. şimdi hanginiz mutfağı toplamama yardım ediyor ? :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

24 yorum:

  1. Ahahahaha cok guldum heleki o canta sahnesinde kendimi gordum esimle hatta benimki bi tik ileri gidiyo her renginden yada aynisindan bi kac alalim.diyo begendim diye evet sıkı takipcilerden olaral ozlemisim bu postlari sizin postlardan sonra imrenerek blog acmistim iyide gidiyodu ama iste ortam.bozulunca birakmistim sizden bi cesaret bende donerim belki sahalara 😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık adamları ne hale sokuyorsak :) Teşekkür ederim ben de bu şekilde yazmayı özlemişim.. Dön tabii ne hoş olur hadi yine imren :)

      sevgiler <3

      Sil
  2. Blogunuzu 2012 yılından beri takip ediyorum internette guzel örtü nasıl yapılır diye arama yaparken blogunuz çıktı karşıma RABBİM çocuklarinizla birlikte saglikli uzun hayirli ömürler versin inşallah Ayse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hepimizin evlatlarına inşallah :)

      Kocaman sevgiler <3

      Sil
  3. FACEBOOK YORUMLARIMIZI BURAYA DA KOPYALAYALIM :)

    Hülya Kirca Özkan Bence seninle dalga geçip hahaaahaa diye uzaklaşan eşini sokmalısın mutfağa 😁o toplasın sen gül 😁😁🤕

    ÇATI KATI BLOG Onun başına daha büyük işler açıyorum nihahahah takipte kal önümüzdeki günlerde :)

    Hülya Kirca Özkan ÇATI KATI BLOG hep burdayım heyecanla bekliyorum 😁😁😁 boşuna mı demiş atalar Kadının fendi erkeği yendi 😁😁😁 güveniyorum sana 😘😘😘

    Yeşim Hilal Ceylan Özlemisim desem 😞

    Merve Nur Cidden cook özlemiş im :)

    Kadriye Şen Destici Okumayı bile özlemişim

    Ayşenur Çakmak Çok özlemişiz,güldürmene sağlık

    Günseli Acar Öyle akıcı,doğal,bir anlatımki artık yeni yazılar gelsin ardı ardına😍😍😍

    Zeliş Arslan-Aydın Yaa ne güzeldi kahkahalarla okudum eski günlerdekigibi eskinir postobur olarak:) Ama yorumum gitmedi google hesabıma giremiyorum şifreyi kaybetmişim😑

    Vildan Bayburt Onaylı Yaaa bi kaç sene önceye gittim tadı damqgimda kaldı devamı geldin please 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim Hilal Ceylan Merve Nur Kadriye Şen Destici Ayşenur Çakmak Günseli Acar Vildan Bayburt Onaylı Bende özlemişim ki çok :)sizlerde yorumlarınızı desteğinizi esirgemeyin o zaman devamı gelsin inşallah :) gözlerinize sağlık <3
      Adsız olarak yorum yapabilirsin Zeliş Arslan-Aydın adsızlara açık artık yorumlar smile ifade simgesi Gerçi ben facebook yorumalrınızı da kopyalıyorum yazı altlarına :)

      Sil
  4. cok guzrldi zevkle okudum ve tabiki doyamadık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim :) Daha sık yazarım o vakit <3

      Sil
  5. Bi kere hiç unutmuyorum gece yattım sabaha kadar sizinn postlarinizi okudum. Gülmekten gözümden yaş gelmişti. :D
    En çok da paspas sahnesine. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aiyyy paspas yaparken televizyona çıkan zavallı ben :) Eğlenmene çok sevindim :)

      Sil
  6. gerçekten çooook özlemişim ne iyi geldi :)
    baktım uzun post çayımı alayım dedim acı yapmışım kalkamadım başından öylece içtim :)
    maşallah ailenize inşallah bigün istanbula gelir sizinle bi yerde karşılaşırım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de böyle yazmayı ve yorumlarınızı özlemişim :) Amin diyorum ben de dileklerine.. Çok teşekkürler sevgiler <3

      Sil
  7. Hooopp bi cirpida okudum bitti evet eski postlarin tadinda olmus ama her guzel sey gibi bir sonu var isteee :)))))sen kitap yazsan yine bi cirpida okur hadi yeni kitap ne zaman derim ona gore :)))gule gule kullan cicilerini,arkadasinla bir daha araniz hic bozulmasin insallah Allah yine mi dedirtmesin hic sevgiler opucukler kalplerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Hicrancım :) İnşallah daha sık yazmaya çalışacağım siz okurken keyif alıyorsunuz ben de sizler için yazmaktan keyif alıyorum.. özlemişim :) kocaman sevgiler benden de <3 kalplerrr

      Sil
  8. Ayyyy ablammm , coook ozlemisim bu postlari coook. Takmayin kimseyi eskisi gibi devam edin bence. Harikasiniz. Onca bloglar cikti ve hatta instagrmda onca hayatini yazanlar sunumcular vs turedi ama sen baskasiiiiin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) o sizlerin harika bakışı :) devam edeceğim inşallah.. çok sevgiler gönderiyorum <3

      Sil
  9. Dilek Korkmaz Sekkin Ay yaaaa aglicim. Yillaaaar yillar once babamin evinde bekaaaar bi citirken okurdum yazilarini. Tarzin uslubun tipki bendi cunku. Yillaaaar yillar sonra da kuxagimda bebemlen okudum yazini. Zamanda yolculuk dedigin ahanda tam budur. Okurken aklima kirmizi topuk koltuklarin, domestos mikrobunu muz sanman, eminin öncü biber salçasi diye size bagirmasi rananin dogumu geldi. Ozlemisim.


    ÇATI KATI BLOG dün yazamadım ilk okuyunca gülmekten benimde gözümden yaş geldi domestos mikrobunu muz sanmıştım :) ben unutmuşum sen unutmamışsın sadık okuyucu :) Bende özlemişim yorumlarınızı nostalji yaptık güzel oldu <3

    YanıtlaSil
  10. Sürekli takip edemesemde arasıra bende okuyorum postlarınızı kimseye aldırmadan yola devam edin bence.Ben en çok dekorasyonla ilgili olanları özledim.Dantelli TV ünitesi güzel olmuş devamını bekliyorum.Dilek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaştık :) Yeni dekorasyon postları gelecek inşallah.. sevgiler <3

      Sil
  11. postlarını özlemişim ilkaycım.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) daha sık birlikteyiz inşallah <3

      Sil
  12. Ohh bee özlemişim böyle uzun uzadıya süren sonra ne oldu acaba diye düşünmeden edemediğim postlarını cansın sen ❤

    YanıtlaSil
  13. Ayyy çok özlemişim ne güzel bi solukta okudum sen yaz ablacim valla gelirim ben temizliğe ;)

    YanıtlaSil
  14. Hoşgeldiniz, özlemişim uzuuun yazılarınızı,sessiz takip ciniz olarak tan....

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa