19 Nisan 2016 Salı

Her Telden Bol Fotoğraflı Karışık Post 25 :)

Torunlarım oldu a dostlar :)

Her şey kızımın şu an kullanmadığımız yazlık odasının tek taraftaki panjurunu kapatmamızla başladı.. Bi kaç zaman sonra bir kaç dal parçası gördük köşede, Yasin dedi ki, sakın bunları atma, panjuru da açma kuşlar yuva yapmaya başlamış..
Aaa yok canım atmam falan derken çalı çırpılar gün geçtikçe çoğalmaya başladı.. Ortaya bir kuş yuvası çıktı.. Ama biz ne heyecanlıyız ailecek. Her gün bakıyoruz noluyo diye.. Sonra bi de yumurta görmeyelim mi ay ev çığlık kıyamet görmemiş ailesi iş başında ! :)

Yalnız bizi görünce kuşlar kaçıyordu başta.. Şimdi bize alıştılar :) O dönem çok odaya girmedikte çünkü yumurtanın üstünde oturması gerekiyormuş kuşun sürekli.. Bu fotoğrafı yumurtaları yalnız yakalayınca çektim.. 


Ay sonra müjdeli haber geldi Yasin'den.. Kuşlarımız doğduu :)) Bizde yine bi çığlık kıyamet.. 
Şimdi büyüdüler bile.. Bazen camdan bakarken bize doğru ötüyorlar.. Yeni yeni ayağa kalkmaya başladılar.. Bacakları titriyor daha.. Çok tatlılar.. Gözümüzün önünde büyüyorlar..
Yalnız yuva artık bu kadar temiz değil :) Camlar zaten battı.. Kirliydi de zaten.. Silmedim bi daha.  Koku da yapmaya başladı.. Camı artık hiç açmıyorum.. Ütü masası falan vardı burda taşıdım onları da.. Rana'nın dolabı var onu da taşıyacağız..
Kendilerini güvende hissedip bizim camımızı seçmeleri güzel duygular yaşattı bana.. Nasılsa çok boş odamız var.. Bi tanesi de onların olsun.. 

İsim de koyduk.. Biri Emin biri Rana :)


***
Kandil kutlamamız..

Emin demişti hani ; Anne doğum günü kutluyoruz ama kandil kutlamıyoruz.. O zamandan beri kandil kutluyoruz biz.. Çocukların sevdiği şeyleri yapıp, küçük hediyeler alıyorum.. Not defteri, küçük oyuncaklar vs. gibi..

Pufumu da dantel kaplıyorum arada bir. Dantel masa örtüsü aslında bu.. Pufun kenarlarına sıkıştırınca hoş bir görüntü oluyor...

Dantel Örtü : English Home

İrmik Tatlımın tarifi için ise burayı tıklayabilirsiniz.. 


***
9 yıldır görüşmediğim arkadaşımla buluştum :)

Çocuklarda yoktu rahattım.. Saatlerce konuştuk konuştuk konuşmalara doyamadık.. O günden beri her gün görüşüyoruz nerdeyse.. Çok özlemişiz birbirimizi.. Bundan sonra hep birlikteyiz inşallah..


***

Sevgili eşim Yasincim asıl mesleği olan fotoğrafçılığa geri döndü :) Kendi işine devam ediyor.. Aura Cleanmax Temizlik Robotu ( İhlas'ın hani ) ve Rever Osmosis Su Arıtma satışı üzerine ofis var.. Düğün çekimi de yapıyordu ama artık fotoğrafçılığı daha aktif olarak yapmaya başladı.. Profesyonel makine geliyor eve bu yüzden arada.. Aiiiyy ben otun çöpün fotoğrafını çekiyorum evde ne güzel oluyor o makineler :) 

İlk dış mekan çekimini gerçekleştirdi geçtiğimiz günlerde.. Bir tesettür firmasının katalog çekimlerini yaptı.. İki fotoğrafa özellikle bayıldım bakmalara doyamadım.. Sizinle paylaşmak içinde çok yanıp tutuştum ama firma sahibi izin vermedi yayınlamama :/ Henüz kendileri kullanmadı daha.. 

Ben de mekan fotoğrafı paylaşırım o zaman :)

Gelin damat, nişan, sünnet, katalog vs. her türlü dış mekan çekimleriniz Yasin abiniz tarafından itina ile gerçekleştirilir :) 
Bilgi ve İletişim : catikatiilkay@gmail.com


***

Genelde düdüklü tencerelerle ilgili patlama hikayeleri duyarız.. Allah korusun.. Ama bizim geçenlerde her zaman pilav yaptığım, pilav tenceremin kapağı tuzla buz oldu..

Öyle bir sesle patladı ve camlar o kadar çok etrafa saçıldı ki inanamadım.. Her zamankinden farklı hiç bir durum yoktu yoktu ortada. Her zaman ki ısıda her zamanki gibi pilav yapıyordum.. Patlamasına bir anlam veremedim..
Ama mutlaka duyanınız vardır.. Tuzla buz olan duşakabin camları var.. Durup dururken patlayan.. Sanırım bazı tencere kapakları da o camlar gibi.. 

Şimdi yemek yaparken çocukları mutfağa sokmuyorum.. Çünkü bu kapak patladığında Rana tam önünden geçmiş ve bir adımla kurtulmuştu üzerine cam yağmasından.. 


***

İkea'nın tavuklu salatasını çok seviyorum.. Salatanın her çeşidini çok seviyorum biliyorsunuz.. Bu kez memnun kalmadım ama.. Tavukları buzdolabı kokuyordu.. Hani olur ya.. Bazen buzluktan çıkan bazı şeyler öyle kokar insanın ağzında.. Öyle bi garipti.. Daha yemem sanırım..

Ama ben başka şey anlatacağım.. Ben böyle oturuyorum salatamı yiyeceğim Yasin lavaboya gitti elimde onun telefonu fotoğraf falan çekiyorum.. Sonra omzuma biri değdi. Ben Yasin sandım tepemde biri var ama Yasin'in ters tarafı.. Sağıma değdi. Yasin'in solumdan gelmesi gerek.. Kafamı kaldırıp bi baktım bi adam ! Bir irkilip geri çekildim ben.. Ama serde nerden geldiği belli olmayan bi kabadayılık var :) Adama dayılandım hayırdır ?? diye 
Camın önünde oturyorum ben aşağısı görünüyor.. Adam camı işaret etti sanki aşağıdan birine bakıyorum der gibi.. Dayılanmam devam ediyor :)

Geç bu taraftan bak dedim ya ne dibime girdin ? Öyle mantıksız bir yerden bakıyor ki ? Ben camın sonunda oturuyorum.. Sol tarafıma denk gelen yerde bir sürü yer var camdan bakılacak.. Hemen telefonu falan elime aldım.. Adam kayboldu zaten hemen..

Günahını almayayım da çok benzer bir şekilde çantamı çaldılar benim bundan 12 yıl kadar önce.. Arkadaşımla buluştuk.. Onun o zaman banka hesabı yok ailesi para gönderdi benim hesabıma.. Onu çektim tam 250 TL. Para çantamda.. Normalde ben şimdi bile parayla gezmem.. 10 liraya bile kart veririm.. O gün işte para var çantada.. Artık takip mi ettiler bilmiyorum bankanın hemen karşısında cafede buluştuk çünkü.. Ben daha parayı vermeden çantamı arkadaşımın sandalyesinin kenarına astım.. Öyle bir yerde oturuyoruz ki arkadaşımın arkasında cam ve ve yanında da cam var.. Yani normal şartlarda en güveni olması gereken yer.. Kimsenin geçmeyeceği tek sandalyelik bir yer..

Ama şişmanca bir kadın o araya girdi camı tıkladı karşıya doğru el salladı.. Sanki dışarda bir arkadaşı var buluşacaklarmış gel biz burdayız der gibi.. Döndü bana gülümsedi ve ordan çıktı..

Kadınla göz göze geldim yani :) Ordan çıkarken benim çantayla çıkmış..

Sonra baktık çanta yok.. Para gitti.. Ama tabii herkes kendi kayıbına üzülüyor hihi. Ben en çok çantama üzüldüm çok seviyordum çantamı.. Bir de Yasin'in ofisin evrak işlerine ben bakıyorum o zaman milyarlarca liralık senet var çantada.. Onlarda gitti uğraştık durduk kaç gün.. Bi de minik avuç içi gibi cep telefonum vardı Panasonic ona da çok üzülmüştüm..

Velhasıl dejavu yaşadım o gün yine :)


***

İkea demişken şu fotoğrafı çekip ne güldük :)

Beyaz masamı almaya giderken, öyle bimasa almaya diye gitmiştik biz.. Katalogda vs. görmemiştim.. Genelde bir şeyi internetten görüp almaya giderim çünkü normalde.. Ne alacağım konusunda hiç bir fikrim yoktu o gün.. 
Bilenler bilir Bayrampaşa İkea'nın girişi burası.. Yanındaki yürüyen merdivenden yukarı çıkılır.. Fotoğrafı da yürüyen merdivenden çektim..


İşte masamı ilk bu açıdan gördüm o zaman :) Yürüyen merdivendeyiz.. Yukarı çıkıyoruz ve tam bu açıdan masamı gördüm bi heyecan ben de ! Bi vuruldum masaya ! Hemen yanına gitmem lazım. Ay Yasin ay ! Buldum masa buldum ! diye diye aşağı iniyorum ben ama yukarı çıkan yürüyen merdivenden aşağı iniyorum haha :)

Ortalığı bi karıştırmıştım merdivende.. O anı yad edip gülüştük :)

Bu arada masam bahçe mobilyası.. Yaz aylarında satışa çıkıyor o yüzden.. Bu sene benimkinin aynısını göremedim. Daha küçüğü vardı karesi diyebiliriz yani..
Çok fiyat artışı olmuş ama.. Tek sandalyesi 200 TL'ydi.. Şok olduk.. Gerçi ben alalı 7-8 sene oldu..


***
Bu da mutfaktaki küçük masa takımım.. 
O da epey artışa uğramış.. Masa takımlarımıza daha bi farklı bakar olduk evde haha :)


Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

2 yorum:

  1. İlkay hanım(ablacım)😊Sen bol bol yaz hangi ara okudum bitti anlayamadım iyiki bulmuşum bu sayfayı iyiki 4 yıl oluyo neredeyse seni takip etmeye başlayalı görmesemde çok sevdim seni ailenede sanada maaşallah❤️İnşallah bigün düğün çekimimi Yasin abiye yaptırmak nasip olur hem kırmaz belki sende gelirsin(mevlüde)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direk abla diyebilirsin sevgili Mevlüde :) Çok çok teşekkürler ben de sizlerle birlikte olduğum, buradan kalplerinize dokunabildiğim için şanslı hissediyorum kendimi.. Gönlünden geçen her şeyin hayrlısıyla gerçekleşmesini dilerim..
      kocaman sevgiler :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa