22 Nisan 2016 Cuma

VİDEO : Tv Ünitesi Dantel Kaplama :)


Bu günü birikmiş işlerimi bitirmeye ve evle ilgili aklımdakileri hayata geçirmeye ayırdım..


Yine eskilere atıfta bulunacağım bu postta da ama bloguma adını veren Çatı katı evimden beri benimle olanlar, orada bu İkea tülünü bir sürü yerde kullandığımı bilirler.. Nereye kullansam yakışıyordu..
Tv üniteme de çok yakıştı ve şimdi biraz büyükçe bir parça arıyorum bulursam bir yerde daha kullanacağım çok şık ve işlevsel duracak :) 

Oldukça pratik olan yapım aşamasını aşağıdaki videodan seyredebilirsiniz..

Bu arada Youtube kanalımı aktif hale getirdim yeni videolarla sık sık görüşmek dileğiyle keyifli seyirler diliyorum..



Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

4 yorum:

  1. Merhaba cok sık olmuş guzel günlerde kullanın değişiklik özellikle evde eşyalarda insana cok iyi geliyor yeni eşya almış gibi oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) değişiklik ruha iyi geliyor her şekilde <3

      Sil
  2. değişik bir fikirmiş, mutfağa da yakışır bu dantel fikri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eski evimde mutfaktan çıkmıştı bu fikir zaten :) ve şimdi yine mutfakta uygulayacağım uygun boyutta dantel bulursam :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it