5 Mayıs 2016 Perşembe

2 FİLM TAVSİYESİ : Geçmişin Laneti / Bir Alışverişkoliğin İtirafları

Şu sıra, aslında mart başı 2 hafta ağır bir grip geçirip yatağa mahkum olmamdan beri çıldırmış gibi film seyrediyorum.. Bi kaç zamandır eşimi de bağımlı yaptım.. 

Bi ara benim film seçmem yasaklanmıştı eşim tarafından afsjdlsdfsdf hani burada ( tık tık )anlattığım manyak ayı yüzünden :) 
Şimdi seçtiğim bir kaç filmi üst üste beğenince film seçme görevine geri atandım..

Ben film seçerken imdb puanlarına hiç takılmıyorum.. Zira ne 8.3'lük filmler gördü bu gözler şaka mı bu dedirten.. 

Yorumlara da takılmıyorum..  En çok sevdiğim yorumlar "zaman kaybı, şöyle berbattı, böyle berbattı, boşuna vakit kaybettim, hayatımdan 2 saat boşu boşuna çalındı" gibi olanlar.. 

Hayır napacaktın o kıymetli vaktinde ?

Atomu mu parçalayacaktın da geri kaldın ? 
Kansere çare mi bulacaktın ?
Ölümsüzlüğü mü keşfedecektin ?
Come oonnnn ! 
Napacaktın acaba ??  

Bu yorumları görünce özellikle seyrediyorum afsldfkfl hiç yanılmadım :)

Geçmişin Laneti filmini hastayken ilk tek başıma seyretmiştim.. Sonra çok beğendim bir kezde eşimle seyrettim.. Bir şeyleri çözmüş halde tekrar filmin üzerinden geçmek çok daha keyif verdi..

Gerilim, gizem filmleri seviyorsanız mutlaka seyredin.. Korkunç sahneler yok içerisinde korku/gerilim filmi değil..


Isla Fisher filmin sürprizi oldu bana.. Oyunculara da bakmamıştım filmi seçerken.. Isla FisherBir Alışverişkoliğin İtirafları filminden beri çok seviyorum.. Bu filmde de bayıldım.. 

Aslında bu postu Geçmişin Laneti için hazırlamaya karar vermiştim ama işin içinde Isla Fisher olunca Bir Alışverişkoliğin İtiraflarından bahsetmemek olmazdı :)


En sevdiğim, tekrar tekrar seyrettiğim filmler içinde ilk 5'tedir B.A.İ.. Gülmeyin ama listede Cars/Arabalar filmi de var :) Radyatör Kasabası'nda yaşayabilmeyi çok isterdim ve eminim yalnız değilim..
B.A.İ Romantik Komedi film.. Bu filmi seyretmeden geçmeyin.. Çok tatlı :) 


Geçmişin Laneti'ne dönersek, film hakkında ayrıntı vermek istemiyorum ki gizemi bozulmasın.. Ama film kadar mekana yani eve de bayıldım.. Tam benlik içinde nerdeyse hiç duvar yok :) upuzun bir dikdörtgenden oluşuyor.. 
Ayrıca filmede The Big Bang Theory'de favori karakterim olan dizideki adıyla Sheldoon Cooper'ı doktor rolünde görmek güzel sürprizlerden biri oldu :)
Desperate Housewives'dan hatırlayacağınız Eva Longoria'yı film boyunca farketmemem de ilginç bir deneyim oldu :) Film sonrası adını görünce aa nerdeydi o be ? oldum.. Kahkül insanı ne kadar değiştiriyor.. 

Isla Fisher'la ilgili edindiğim iki bilgi de  boyumuzun aynı oluşu ve benden 5 yaş büyük oluşu afsldfkldgkg yehuuu :)

Genelde herkesten büyük oluyorum ya bu gerekli ! bilgi beni pek bi mesut etti hihi :)

Seyredip beğendiğim diğer filmlerle, yeni film tavsiyesi postlarında görüşmek üzere..

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

4 yorum:

  1. bizim burası radyatör kasabası gibi :) bayılırsın bence. gelsene gezdireyim :) kalacak yer ve yemek masrafınız olmaz bir tek uçak bileti alıp gelceksiniz. (instagram'dan cayfincanindakialice :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel bir teklif :) Güzel yüreğine sağlık.. İnşallah bir gün kısmet olur.. Çok ihtiyacım var.. Sevgiler kocaman <3

      Sil
  2. bende gerilim severim gerim gerim gerileyim de korku gerilim çok sevmiyorum:)tavsiyene uyup mutlaka izleyeceğim. bu film yorumları konusunda da yalnız olmadığıma sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok değilsin bazı yorumlar cidden yorum olsun diye yazılmış :) Keyifli gerilmeler :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it