26 Mayıs 2016 Perşembe

BANYOLARINIZ veya ÇEYİZİNİZ İÇİN SÜSLÜ SABUN NASIL YAPILIR ?

Arkadaşımın ablası ona çeyizi için kadife bir kutu yapmış.. Banyoda kullanmayı planlıyor içine havlular ve süslü sabunlar koyacaktı.. Bunun için havlu aldık geçen dışarı çıkmamızda.. O esnada süslü sabunda alacaktık bana gereksiz pahalı ve basit geldi ordaki sabunlar.. Ben yaparım sana almayalım bunları dedim.. 
Ve ilk sabunu geçtiğimiz günlerde süsledim.. Farklı renklerde süslemeye de devam edeceğim.. 

Yazısını hazırlayana kadar yeni modeli yine ilk olarak ınstagramda paylaşırım bugün yarın :) 

Buradan bakabilirsiniz  : https://www.instagram.com/catikatiilkay/


Yapılış aşamaları oldukça kolay.. Sizler içinde fotoğrafladım..

İlk olarak yuvarlak sabun aldım marketten.. Duru marka buldum.. Farklı renkleri de var pembe, yeşil gibi. Ben beyaz tercih ettim..

Evde arta kalan kumaşlar veya tül parçaları kullanabilirsiniz bu iş için.. Benim İkea tüllerimden artan parçalar yine devredeydi :)

Sabunun boyuna uygun yuvarlak bir tabakla tülü kestim.. 



Daha sonra aşağıda gördüğünüz şekilde iple kenarlarını geçtim.. Daha rahat görmeniz için siyah iple fotoğrafladım ama ben beyazla yaptım yaparken.. 

Sabunu ortaya koyup ipi büzdürüp, üstünü dikerek sabitledim.. 


Yine arta kalan parçalardan şerit halinde siyah bir tül kestim.. Fotoğrafta gördüğünüz şekilde ucundan teğelledim.. Yine rahat görmeniz için beyaz iple fotoğrafladım.. Ama ben siyah iple diktim.. Daha sonra ipi büzdürüp dikerek yuvarlak bir görünüm elde ettim.. 



Ve ilk fotoğraf gördüğünüz şekilde sıcak silikonla siyah tülden yaptığım parçayı sabuna sabitledim.. Ve elimdeki broşluk parçayı sabunun üstüne silikonladım..

Bu kadar.. Arkadaşım çok beğendi.. Sizlerde bu adımları takip ederek banyolarınız veya arkadaşım gibi çeyiziniz için güzel sabunlar yapabilirsiniz..

Hoşçakalın :)



3 yorum:

  1. Merhabalar.iyi fikir...Silikon makineniz BİM den mi memnunmusunuz.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba teşekkürler :) Silikon makinemi bir yakınım vermişti kendisi artık kullanmadığı için..Nerden alındığını bilmiyorum 7-8 senelik bir makine.. memnunum ama Bim'den değil..

    YanıtlaSil
  3. Fikir güzel gerçekten.Ellerinize sağlık.İlk fırsatta deneyeceğim inşallah

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it