9 Mayıs 2016 Pazartesi

İKEA TURU :)

Yine eskiden :) her İkea'ya gitmemde post yazardım.. Şimdi sık yazmıyorum diye sanmayın ki gitmiyorum.. Eskisinden daha sık, hatta neredeyse her hafta oradayım :)

Çocuklar babaannelerinde kaldıklarında hafta sonu baş başa vakit geçirip, bi parça özgürlüğün tadını çıkarıp, gezip tozup son molayı İkea'da verip, oradan çocuklarımızı almaya gidiyoruz.. 

İkea'da kahve içer misiniz ? Biz bu özellikle bu ara bağımlısı olduk.. İlk bardaktan sonrasının bedava olmasının da etkisi var tabii haha :) Hafta içleri için bir sebebim yok niye bilmiyorum ama pazar geceleri uykusuzluğumu İkea kahvelerine borçluyum :) Bazen sırf kahve içelim diye gidiyoruz.. Yasin öyle sanıyo tabii ihihi

Geçen hafta yine İkea'dayız işte.. Bu kez bir kaç fotoğraf çektim. Eşimin çalışması ve çocukların hasta olması sebebiyle bu hafta bir yere çıkamadım.. Yaşadığım İkea yoksunluğumu post yazarak üzerimden atayım dedim :)

Daha yürüyen merdivenlerden çıkarken yine biz her seferinde yaptığımız gibi masamı görme ve yukarı çıkan merdivenden aşağı inme çabalarımı anıp gülmeye başladık.. İstisnasız her oradan geçmemizde aynı şey : 
-Ay Yasin hatırlıyo musun masayı görünce napmıştım ahahaha :)
-Ahahaha manyak ben de peşinden geliyodum napıyo bu diye :))

Sonra Yaaa hatırlıyo musun Yasin Emin'i oyun odasına bırakıyorduk ben şimdi Rana yı hayatta bırakamam falan.. Aiyy burda direk peçetelere dalıyodum hatırlıyor musuğğnn ? 
Sonra şey olmuştu hani kız bebek görmüştük otoparkta babasının kucağında sana gülücükler atmıştı.. Sen de bundan bi tane istiyorum demiştin sonra sürpriiizzz Rana'dan haberimiz olmuştu aiiyy anılar anılar..

Sonra Yasin şöyle dedi : Kahve içelim..

Dedim burda nostalji yapıyoruz ruhsuz adam demin gülüyodun merdiven rezilliğime noolldu..

Dedi :  Kahveden önce İsveç köfte yiyelim !

Ellerimi belime koydum : Bana bak dedim ! Aiyyyy donut falanda yiyelim :)

Neşe içinde gözümüz dönmüş şekilde yemek katına geçtik biz.. Dörder bardak kahveden sonra falan kendimize gelmişiz.. Ordan önce baya bi gezdik çünkü Avcılar'da.. Ev için bir kaç şey baktım aradıklarımı bulamadım falan.. Nasıl yorulduğumuzu ve açıktığımızı farketmemişiz.. Ta ki kahve kokusu almaya başlayana kadar.. Zaten Yasin transa geçmiş gibiydi yemek katına doğru ilerlerken :)

Sonra dolaşmaya başladık.. Terasım için bu takımı beğendim şekerim.. Hemen sipariş ettim fanilere yollayın derhal dedim..


Ay sonra bi de bunu görmeyeyim mi ? Bunu da paketlet şekerim dedim dönüşümlü kullanıcam.. Bunu söylerken elim havada, tek taşımı gözüne soka soka talimat veriyordum Sebastian'a.. Ay bizim şöfor ayol tanımıyor musunuz ?


Şaka şaka..

Bu sene terası boyatabilsem yetecek.. Aslında bi şoförüm olaydı iyiydi o bari şaka olmayaydı yaa.. Araba kullanamıyorum malum.. Çirpirmişim siği sili .. Hahah ayol araban servisten çıkmıyo zaten benim çarpmama ne hacet ? 
Öhöm neyse :)

Bu sene terası boyatalım diye yapmadığım şirinlik kalmadı adama ihihi başardım ama galiba tamam didi.. Bi de bizim hani taşınırken "burdan istediğiniz şeyi alabilirsiniz" dedikleri eski eşyalarla dolu bir tavan aramız var ya, hani benim tırsıp belli bi yerden sonrasına geçemediğim..

İşte ben o geçemediğim kısmı az ilerlettim geçende.. Yalnız Emin'i de kapıya diktim haha o korkmuyoben tırsıyorum.. Dalga geçiyo benle sıpa kapıyı kapatiim mi anne kapatiim mi ihihihih :)

Kapatta gör annenin gerçek yüzünü dedim gülmesi suratında dondu yavrumun haha :) 

Ay sen orda böyle güzel güzel teras minderleri bul ! Tam bunlar buraya böyle mi atılır tozlanmış  bunlar kullanırdım ben bunları böhüüüü derkeennn bi de farketmeyeyim mi o kılıfların içinde bi kılıf daha var temiz temiz ay sen ben bi sevin :)

İşte onları döşeyeceğim yazın terasa sonra beni biraz zor bulursunuz buralarda haha !

Geçen burnum için muayene oluyorum.. Ameliyat günü ayarlayacağız doktor dedi ki "bu sene güneş, kum tatil planların falan varsa sonbaharda yapalım. Güneşten koruman gerekecek yüzünü bir kaç hafta"..

Ay evet dedim vaarrr.. Öyle yapalım biz.. Tamam dedi..

Tatil, güneş planımda terasta, tavan arasında bulduğum minderlerin üstüne yatıp güneşlenmek afssjjfjfj

Sonra Yasin içeri girdi.. Doktor dedi "Tatil planınız varmış güneşe çıkma durumundan dolayı sonbahara doğru yapacağız"

Bizim ki böyle bi kaldı hıımm e- evet var tatil planımız derken bana bakıyo bön bön..

Dışarı çıktık aldı beni bi gülme :) Korkma be dedim tatile götür beni diye tutturmıycam.. Sen dedim çalışmalısıınnn tabii tiiii sen olmazsan insanlar düğün fotoğrafçısız kalırlar evlenemesler tiii... Lafımı da soktuktan sonra dedim tatil planım teras / minder / güneş.. Bak bi şişme havuz daha alayım dersen ona hayır demem..

***

Korkmak mı ? Hayır canıımmm ne korkması ? Güneşlenmeden yapamam en ondan attırdım tarihi ileriiğğ.. Ay bi de 3 ay güneş gözlüğü takamayacaksın demez mi doktor ? Hiiiii düşünebiliya mısaan 3 ay güneş gözlüğü takamayacağım.. Ondan dedim sonbahar olsun.. Korkudan değil diyorum haha ilahi :) Lütfen kapatalım bu bahsi !

Sonbaharda da kışın ortasına atarım ben onu.. O zamana kadar da 365376349 saati ekran başında geçirip gözümün miyopunu ilerletip sürekli gözlük takmaya mahkum olup toptan kurtulurum bu ameliyat işinden ehehe..

Tamam şaka yapıyorum Yasincim olcam bohu !

Ve tabii ki çarşaf çarşaf postlar hazırlayacağım saniyesi saniyesine :)

Eğriburundaşlarım ! Beni bekleyin !

***

İkea'ya dönelim.. Bu oturma alanına bayıldım eğik tavanınında bunda payı olsa gerek :) Fekat her ne kadar tam tersi gibi görünse de benim koltuklarım bundan daha rahat.. Oturma kısmı dar geldi bize.. Biz baya geniş geniş takıldığımız için bizim koltuklarda.. Evet koltuklarımdan memnunum.. Evet çok rahatlar :)

***
Duvar dekorasyonuna bir örnek..

Ben ilk duvar dekorasyonu yapıp, çoklu değişik çerçeveler astığımda salonuma ayy ne yorumlar ne yorumlar gelmişti.. Yok iğrenç olmuş yok karışık olmuş yok bu neymiş böyle bla bla bla..

Ben hevesimi aldım söktüm her şeyi, şimdi özellikle ig, duvar dekorasyonundan geçilmiyor :) Yine ve yine cefasını ben sefasını eller sürdü.. İleri görüşlü olmak, bişeyleri birilerinden önce keşfetmek, paylaşmak iyi bir şey değil her zaman..

 Çok mu taş attım bugün ? ihihi


Aşağıdaki kareleri de görünce anlayacağınız üzere aydınlatma bakıyorum aslında.. Bu tavan aydınlatmalarını hem fiyat hem sadelik bakımından çok beğendim..

***
Araya bir mutfak şeysi girmiş.. Aslında bu kareyi kendim için çekmiştim araya karışınca hazırlayıp yayınlayayım bari dedim.. Mutfağa takmayı düşündüğüm askı oluyor kendisi.. Buna asabileceğiniz çeşitli şeyler var İkea'da..

***

Tekrar aydınlatmalara geçersek, az önceki tavan aydınlatmasının masa üstü versiyonu.. Sevdim.. Kalp

***

Bunlarda bir diğer favorim olanlar.. Ayakları ve başlıkları ayrı ayrı alınabiliyor tabii.. 
O parmaklar Yasin'in.. Bunu alalım diyo :) Hayır dedim şimdi almıycam karar aşamasındayım daha..
Alalım işte bi daha ne zaman gelicez dedi ?

 Bi daha ne zaman mı gelicez ?

Sonra biz gene bi gül bi gül :)



Not : Fotoğraflar çok mu büyük ? Bi görüş bildirsenize bana :)


Hoşçakalın ;)

Diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com


6 yorum:

  1. çoook tatlısın ♥ tavanarası muhabbetinize çok güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi bloguma adsız yorum yapıyorum afsldfdlfj :) Bir sorun var yorumlarda kendim olarak yorum yapamıyorum geçen cevaplamıştım halbuki.. sen de çok tatlısın ki demiştim :)

      Kocaman sevgiler

      Çatı Katı

      Sil
  2. Bayılıyorum size ya fotolar harika 💟💟💟💟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiiikkk :))

      Çatı Katı

      Sil
  3. fotoğraflar eskiye göre biraz büyük. Ama kötü durmuyor.

    YanıtlaSil
  4. Kari ve koca muhabbetinize bayiliyorum cok tatlisiniz Allah daim kilsin valla beni bir ikea ya goturcek bulamiyorum daha ik.. demeden sesler yukseliyo neymis cok kalabalikmis bir pazari varmis oralarda harcayamazmis dedigime diyecegime bin pisman susuyorum sessiz cigliklara boguluyorum😀 yapcak birşey yok😣

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it