16 Haziran 2016 Perşembe

ÇAY / KAHVE SUNUMLARIM 4 ve KOLAY KURABİYE TARİFİ :)

Şu çay/kahvesizlik olmasa sürekli oruç tutabilirim sanırım :) 

Ramazan ayında beni en çok zorlayan çay içememek oluyor.. Çay tutkunu olmak öyle bir şey ki bunu sadece çaysız yapamayanlar anlar.. Resmen hayata buğulu bakıyorum içmediğim zaman.. Kahvesiz de yapamam ama çayın tadı başka :)
Çayla kavuşunca gözümün önündeki perde kalkıyor.. 

Ve gün içinde en keyifli anlarım çay kahve içerken kendime ayırdığım küçük zaman dilimleri :)

Çayınızı, kahvenizi aldıysanız, ki ben aldım :) sunumlara başlayalım..


Bu fotoğrafı sokaklarda geçirdiğimiz güzel gün ve fırça yediğimiz amcalarla hatırlıyorum haha :) Hikayesini buradan okuyabilirsiniz : Tık tık 

Çatal / Kaşık : Pink More

Tabak : Annemin çeyizinden kalma

Bu keki de çok seviyor ve sık sık yapıyorum.. Tarif vermemişim blogda ilginç.. Bir ara yazayım.. 


***
9 yıl görüşmediğim arkadaşım vardı hani :) 

Yıllar sonra buluşmamız sonrasında bize/eve ilk gelişiydi.. Kurabiye yapmıştım kahvelerimizin yanına.. 

Tarifini burada bulabilirsiniz : Tık tık 

Masa / Bank Takımı : İkea


***
Sevgili eşimle film keyiflerimizden biri.. 

Aynada kolu çıkmış çekilsene dedim çekerken : sönön gözlöğönö sölöyöz bördö ! diye çemkirdi bana :)

Nostalji oldu bu kare bana :) 
Burası şimdi çocuk odası oldu ben yukarıya taşındım malum.. Ne yoruldum amaaa.. Bazen bu değişiklik sever bünye beni çok yoriii

Tv Ünitesi / Tabure : İkea 

Dantel Örtü / Ayna : English Home


***

Yine arkadaşımla hasret giderdiğimiz kahve keyiflerimizden biri.. Bu bize 376574539549. gelişi falan :) 
Birbirimize tekrar kavuşalı 2 ay kadar ancak oldu ama milyon kere görüştük.. Maşallah deyin.. :) Arayı kapatmak lazım tabii boşa geçmiş yıllarımız var ayrı ayrı.. 


***

Yine yukarda bahsettiğim kekten yapmıştım :) Çayımda var ama unutmuşum fotoğraflamayı zira ben burada size güzel panomu göstereceğim..

Modarana'dan da müşterim sevgili Seda bana bu güzel panoyu işlemiş.. Instagramdan fotoğraf gönderdi önce bayıldım sürprizine.. Buraya da ne kadar uymuş değil mi ?  Hiç başka yer aramadan direk buraya astım.. İlk kez gördüm arkasına özel bir malzeme koymuş çift taraflı bantla kolayca tutturabildim.. 

Siparişte alıyor yayınlamam için göndermedi bana ama içimden geldi.. Beğendiyseniz başka çok güzel işleri de var.. Seda'ya buradan ulaşabilirsiniz : Tık tık 


Hoşçakalın :)

Takip edebileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

2 yorum:

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa