21 Haziran 2016 Salı

" Sana komik bi şey diyim mi? :) "

Gün geçmiyor ki iyilik yapmaya çalışıp Yasin'in bana gülmesine sebep olmayayım :)

Bugün doktor randevum vardı.. Bazı sonuçlarımı doktoruma gösterecektim.. Neyse sonuçları gösterdim çıkınca dedik ki çocuklara hastanenin cafesinde bi şeyler yedirelim.. 

Ben dün gece hiç uyumadım uyku tutmadı.. Bir berjer koltuk olayımız vardı gece yarısı, okuyup gülmek isterseniz buraya ( Tık tık ) :) 
Yorumlarda espri yaptım çöpü düşünmekten uyuyamıyorum diye :) Sonra baktım hakkaten uyuyamıyorum.. Öyle durumlarda hiç zorlamıyorum kendimi kalkıyorum ayakta duramaz olana kadar iş yapıyorum.. Malum bizim ev canlı bir organizma.. Her dakika boyumca birikmiş yapılacak iş oluyor neyse ki.. Hiç eksiklik çekmiyorum bu konuda.. Bugün de maşallahım varmış bi 24 saati devirdim ayakta..

İşte dedik çocukları dışarda yedirelim de ben eve gidince uğraşmayayım vurup kafayı yatarım bir kaç saat..
Çocuklar yemeklerini yediler tam kalkıyoruz bizimkiler ilerledi en son ben kalktım masadan, az önce karşımdaki boş sandalyeye oturan kadın dönüp bana dedi ki ; 
- Lütfen masayı bana tutabilir misiniz ? Bi şuraya gidip geleceğim hemen.

Başka da boş masa yok.. 

- Tam kalkıyorduk bizde, falan diye geveledim ama kadın ısrarcı oldu :
- Lütfen.. Hemen geleceğim..

Tamam dedim ben de nolcak..

Yasin döndü bana noldu gelmiyosun der gibi baktı.. Otur Yasin dedim 2 dakika kadın rica etti masayı tutmamı gelecekmiş hemen.. 

İyi tamam dedi o da oturduk.. Yalnız kargoya yetişmem lazım benim bi de acelem var aslında.. Modarana'da bayram indirimi kampanyası var bu arada onu da araya sıkıştırayım :) Facebook için buraya ve ınstagram için buraya tık modelleri görmek için.. Instagram hesabım çalınmıştı yeniden sıfırdan başladım..

Bi de nasıl fenayım uykusuzluktan eve gitmeye can atıyorum ayakta uyuycam.. Neyse biz çekirdek aile her zaman ki gibi kendi curcunamıza döndük.. Rana acır cubur istiyo ciyaklıyo Emin o zaman ben de isterim diyo.. Ben hayır olmaz ben size kurabiye yaptım yok acur cubur falan almıycaz diyorum.. Yasin evet sağlıklı değil mis gibi kurabiye var falan "bana da bırakın hepsini yemeyin" "ay ben yaparım gene yaa ne demek" falan konuşurken konuşurken baya bi zaman geçti bana bi ayma geldi bi anda :))

Kafamı bi çevirdim.. 
- Yasin ?
-Efendim ?
- Sana komik bi şey diyim mi?
-Noldu ?

- Kadın dışarda başka masaya oturmuş çay içiyo afsjdjdljfld :))

Yasin'de döndü şok !

- o ne be ? :))

Valla kadın oturmuş huşuu içinde çay içiyo hiç bakmıyo bile bizim tarafa.. E gidelim bari dedik ay  hahaha şimdi bile gülüyorum halimize kendi kendime bilgisayar başında :))  

Ördek ailesi gibi peş peşe Yasin önde biz arkada, arkamıza baka baka çıktık cafeden.. Araba öyle bi yerde ki arabaya doğru giderken, kadını gözden hiç kaybetmiyoruz hatta yanından geçiyoruz biz hala kadına bakıyoruz kadın hiç oralı değil aaayy dağıldım :))

Arabaya bi bindik püskürttük artık kahkahayı :)

Yasin dedi aşkım sen iyilik yapma :) Bak sen bana söyle iyilik yapasın geldiğinde ben yaparım senin yerine :))

Geçen de bi amcadan fırça yiyip, selpak almaya kalktığım teyze tarafından çarpılmıştım ya hani yazısı burada ( tık tık )

Bu da böyle bi vukuatım oldu :))

Hoşçakalın <3

2 yorum:

  1. Abla sen hep iyilik yap biz burdan okuyup gülelim sesli guldum valla

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it