16 Haziran 2016 Perşembe

Zaten 7/23 senle beraberiz :))

Emin bu gece sahura kadar oturmak istedi..
İzin verdim ben de..
Çay yaptım kekte koydum tepsiye çıktım yukarı yanlarına..
Tv8'de Adem Güneş Hoca ya denk geldim açtım.. Dinliyoruz üçümüz..
Adem Güneş diyor ki ; anne babalar el ele tutuşsun çocuğun yanında, başlarını birbirlerinin omzuna koysunlar.. Çocuk bu sevgi ortamından keyif alır..
Ben de Yasin'in elini tuttum gülerek oğlum keyif alıyo musun şu an dedim :)
- Yüzde elli keyif alıyorum anne, dedi gözlerini devire devire..
- Aaaa neden ?
- Biz babamla vakit geçirme planı yapmıştık maç seyredecektik çünkü sen geldin sonra.. zaten 7/23 senle beraberiz..
- ????!!! Gülmem suratımda dondu..
***
Bunları aldı bi gülme..
Sen ben bi bozul bi bozul..
7 / 24 o bi kere ! diyecek oldum..
Sonra dedim neyse çocuum bu benim laf sokmiim şimdi :))
Kekimi yerken öyle demiyodun ama eşek sıpası dedim.. Elim tersinden alnımda, sağ omzum düşük, Hülya Koçyiğit edasıyla yan yan odadan çıkarken :
- İstenmediğim yerde bi dakka daha durmam, dedim.. Gidiim de blogumda, facebook sayfamda kızlar beni bağrına bassın dedim.. Onların dizlerine kapanıp höyküreyim kafamı okşasınlar dedim..
Ohooo çoktan maç açmışlar bizimkiler.. Yasin pis pis sırıtıyo falan..
Kızım bi büyüsün görürsünüz siz. Ana kız Avm'lerde gezerken biz makarna falan haşlar yersiniz artık :)
Nihahaha
Gerçi kız babasına oğlandan daha düşkün böhüüü hııırrrrr !
Hoşçakalın <3

3 yorum:

  1. Ablam benim canım sen gel bana beraber gezeriz avm avm onlardan bende iki tane bide :(

    YanıtlaSil
  2. Çok güldüm Hayın evlat:-D aslında sessiz takipçilerindenim ama madem biz kızlardan teselli beklediniz yorum girmek şart oldu:-)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim kızlar desteğiniz için :) Facebook'ta da epey destek verenim çıktı hıh diyorum eşim ve oğluma.. İşte besle büyüt babasını seçsin :)

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it