30 Temmuz 2016 Cumartesi

Her Telden Bol Fotoğraflı Karışık Post 26 :)

 Kafam bozuk olunca eve sarıyorum malum :) Dolap içi düzenleme de en işe yarayan terapi yöntemlerimden.. Geçen mutfağa el attım.. Sildim düzenledim eksik çıkardım.. Bu, görünen kısmı tabii, tek fotoğrafı olan raf.. Saatler sürdü tamamı.. Ama epey ferahlamıştım..

Şu saklama kaplarımdan çok memnun, ama bir takım daha almadığıma çok pişmanım.. Direk dökebiliyor, kapak falan açmakla uğraşmıyorsun.. Misal çay tiryakisi olarak sürekli şekerliğe şeker doldurduğum göz önünde bulundurulursa tam bana göre :)



***

Eşim temizlik robotu ve su arıtma ofisinin yanı sıra düğün fotoğrafçısı malum.. Yazın özellikle :) 
Beğendiği ikramlıklar olunca bana da getiriyor.. Geçtiğimiz günlerde çalıştığı otelde yapılan bir kına gecesi hediyelikleri bunlar.. Çok şıklar.. Fikir olsun..

Emin'in sünneti için ben de bi kenarına yazdım aklımın.. Kırmızı kutunun içinde kilitli poşet içerisinde kuruyemişler vardı.. Altın sarısı paketin içinde de çayımın yanında gördüğünüz badem şekerleri..
Süslü şişelerde ise kolonya ve kına var.. 


***

Paketli abur cuburları hayatımızdan çıkarmaya çalışıyoruz başarabildiğimiz kadarıyla.. Mutfakta daha çok vakit geçirir, çocukların ilgisini çekecek şeylere daha çok yönelir oldum.. Bu kalpli kalıpları, aslında tek kalıp bu 6'sı tek bir kalıp üzerinde.. Tek tek değil.. Tarif edene kadar bi fotoğraf çekseydim bari :) Neyse bi daha ki sefere artık.. 
İşte bu kalıbı görünce çok beğendim.. Çocukların çok sevdiği irmik tatlısını kalıplarla yaptım bu kez.. 
Kalıptan çıkarınca kalan boşluklar yüzünden tepemde bi ampul yandı :) Çikolata sosu veya marmelat dökeceğim içlerine bir daha.. Hele kakaolu kek yapıp üzerine çikolata sosu dökünce offf diyor ve konu değiştiriyorum zira yeni başladığım plates yüzünden ağrıyan karın kaslarım dolayısıyla bu tür konuları fazla uzatmama kararı aldım :)

Ben yapacağım çocuklar yiyecek.. Ben yemeyeceğim yemeyeceğiiiiiğğğmmm ! Geberiyoruz burda spor yapcaz diye !


***

Bu tür bir ayakkabı arıyorum.. Baştaki gibi.. Aslında tam olarak bu değil çünkü bu olsaydı gider alırdım ehi ehi :) 
Deichmann'da gördüm bunu.. Benim istediğim bu tarz ama daha uzun topuklusu.. Bu beni kesmez :)

Gören bana bi ıslık çalabilir mi acabağ ? Hemen o tarafa bakarım :)


***

Yeni bir dolap boşaltmaca dalgası başlıyor demiştim günler önce.. Bi el atabilirsem başlayacak yani :)
Bu bir öngösterim olsun, bilgileriyle birlikte Çatı Katı Dolap Boşaltmaca hesabımda olacaklar.. Baştaki tunikleri ekledim gerçi.. Hesabıma buradan ulaşabilirsiniz : ( https://www.instagram.com/catikatidolapbosaltmaca/ )



***

1,5 yaşına kadar neredeyse kel olan kızımın saçları artık beline kadar gelmişti :) Üstelik uç kısımları bebeklik saçları olduğu için incecikti ve komik görünüyordu.. Kendisi Rapunzel olacağım kestirmeeemm diye tuttursa da güzel durmadığını söyleyip ikna ettik..

Ve bir makas darbesiyle bebeklik saçlarımıza veda ettik.. Tabii annesi arada çıkarıp sevmek üzere  fiyonklayıp sakladı kuzusunun saçlarını.. 


***

Dedim ya daha çok mutfaktayım artık ev yapımı abur cuburlara ağırlık verdik diye, bu da her zaman yaptığım çikolata parçaçıklı muffin kekti.. 
Yine yeni bir kalıp almıştım ve onu deniyordum :) Bu ara paraları kalıplara döküyorum nihoha

Her zaman markette satılan çikolata parçaçıklarını kullanıyordum bu sefer beyaz çikolataya olan düşkünlüğüm yüzünden beyaz çikolatalı denedim.. Bir paket çikolatayı rendeleyip kekin içine kattım..

Bu fotoğrafı çok güzel oldu deneyin demek için çekmiştim ama hiç güzel olmadı haha :) Yani hiç bi şey farketmedi beyaz çikolata tadı almadık. Uğraşmayın diye yazıyorum şimdi.. Marketten çikolata parçası alın :) Isıya dayanıklı ya onlar daha güzel oluyor.. 

Keşke o çikolata parçacıklarının beyaz çikolatalı olanlarını da yapsalar.. Yoksa var mı ? :)


***

Denize gittik geçen gün.. Öncesinde kızıma mayo arayışlarımda artık cinnet noktasına gelmişken aşağıdaki mayoyu buldum aldım artık DeFacto'dan.. 

Şöyle etekli fırfırlı sade bir çocuk mayosu olmaz mı hiç ? Yok !
İlla el kadar bikinilerle kadın gibi gezmek zorunda mı parmak kadar çocuklar.. O bikini üstleri de zaten durması gerektiği gibi durmuyor bi sakil görüntüler falan.. Nasıl dursun ?  Çocukta onun içini dolduracak şey yok tabii..

Bu konuda çok gıcığımdır :)

Yasin benden daha gıcıktır.. Mayo alımı esnasında homurdanmaktan morardı resmen haha :) Bu mayoyu aldım kabine girdim ben ikide bir de dışardan söyleniyo şort uzatıyo habire şunu da deneyin bunu da alalım şortsuz gezdirmem diye :) Verdiği şortlarda desenli desenli.. Zaten mayo desenli olmaz bunlar diyorum yok anlamıyo yahu bana bırak dedim ben kombinledim bile bunu.. Beyaz beli pembe tüllü bir şortu var onu giydireceğim.. Sakinleşti neyse..

Çalışan kızla da sürtüştü iki dakkada kız diyor bebek o daha.. Gözlerini devire devire " senin baktığın gözle bakmayanlar var pedofili diye bi şey duydun mu ? !" diye çemkirdi kıza dedim şimdi olay çıkacak..
Yasin'e kızıyla ilgili bi şey demeyeceksin.. Karışmayacaksın canavarlaşıyor.. Dikkat çeken bi tipi var kızının diye çok mutsuz :)

Gülerek anlatıyorum hali komikti ama bakmayın  2 gecedir uyku uyumuyorum yine en son duyduğumuz 4 yaşındaki kız çocuğunun başına gelen pedofilik vaka yüzünden.. Elim ayağım titriyor hatırlayınca.. Neyse girmeyeceğim şimdi.. 

Oğlumun denizin dibinden çıkardığı kumlar :) Kalp şeklinde tuttuğunu farketmiş hemen ölümsüzleştirdik bu anı.. 



***

Dantel örmeye sardım bu ara.. Malum ülke gündemi yüzünden ben de çok zor günler geçirdim.. Bilgisayar başında da çok kişiyle çarpıştım, vatan hainlerinden bolca küfür yedim baktım şirazem kaydı ben de karşılık vermeye, küfür falan etmeye başladım kızım dur dedim kayıyorsun.. 

En azından bilgisayar başından biraz uzak kalma amacıyla başladım dantel yapmaya deli gibi örüyorum şimdi.. İşlerimi bitirsem de örsem diye sabırsızlanıyorum.. 
Bir sürü ip aldım.. Bu pembe olan bitti.. Şimdi su yeşili simli olanı örüyorum.. Koltuklarıma uydu..

Instagram'da paylaşacağım bittikçe.. Buradan ulaşabilirsiniz : https://www.instagram.com/catikatiilkay/



Görüşmek üzere :)


8 yorum:

  1. Ohhh bastan sona okudum iyi geldin yine geri geri baktim baktim soracak birseyde bulamadim sevgilerimi opucuklerimi gondereyim dedim bende :)

    YanıtlaSil
  2. Ya hemencecik bitti ablacim yaaaaa ben bir sürü mum diksem sen habire habire yazsan olmaz mı çok güzeldi ;)

    YanıtlaSil
  3. Su gibi okudum yine Seviyorum yazılarını ilkay'ım. Pedofili her türlü çıcuk istismarı konusunda aynı kafayız çıldırıyorum artık. Müge Anlı izleye izleye bu olayları duya doya paranoyak oldum ama olmamak elde mi:( Allah onların bin türlü belasını versin.. Bunlara hadımmış idammış çözüm değil bunlara işkence edeceksin ama ölmeyecek onlar yalvaracak öldürün diye.. O kadar sadistim. Rabbim çocuklarımızı her türlü sapıktan korusun karşılarına helal süt emmiş Allahtan korkusu olan Efendimizi(sav) rehber edinmiş insanlar arkadaşlar öğretmenler çıkarsın.

    YanıtlaSil
  4. Siz hep yazsanız ben de okusam... yazilarinizi severek okuyorum..maslallah demeyi unutmuyorum Allah nazardan saklasin...sizi sahsen tanimasamda cok seviyorum😘😘😘

    YanıtlaSil
  5. hicran altıntaş İyi yaptın Hicrancım :) Ben de kucak dolusu sevgiler yolluyorum sana.. öperim bolca <3


    tuba, olur tabiisi :) Keyif almana sevindim bi ara spor maceralarımı yazacağım yine mum dikmenizi isteyeceğim bu ara yani :)


    melda, gerçekten hepimiz aynı durumdayız canım.. Artık dayanamıyoruz bitmek bilmiyor ve gitgide vahsileşiyor bu tipler.. Gerçekten çok kötü şeyler hayal ediyor ve istiyorum ben de ceza olarak.. Dualarına tüm kalbimle amin diyorum ben de.. sevgiler <3


    esma cihangir, Allah razı olsun çok çok teşekkürler sevgili Esma :) Ben de bir müddet yazamayınca sizlerin yorumlarınızı özlüyor, eksiklik hissediyorum.. Yeni yazı yayınlayınca yorumlarınızı heyecanla bekliyorum. Yakın arkadaşlar gibiyiz buralarda ben de sizleri seviyorum.. Eksik olmayın hiç dilerim.. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  6. sevgili ilkay aradığın beyaz damla çikolata kahve dünyasında kutuda satılıyor. ama tad olarak bir anlaşılırlığı yok sadece muffin üzerine serpersen görüntüsü güzel oluyor..

    YanıtlaSil
  7. hilal h, Çok teşekkürler sevgili Hilal :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili İlkay kapanma hikayelerimiz neredeyse aynıymış bloğunu yeni keşfettim yazıların çok akıcı iyi bir yazar olabilirsiniz bence bende sıkı bir takipcin olacağım dantel sepetini çok beğendim bende hemen bu işe bir el atacağım iğne oyamı bitirir bitirmez

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it