21 Temmuz 2016 Perşembe

Ürün Tavsiyesi / Burun çevresi Siyah Noktalar İçin Çözüm



Bim'de satılan burun bantlarının methini duymuştum.. Bugün de görünce bi alıp deneyeyim dedim.. 

Gerçekten methedildiği kadar varmış.. Ki ben cilt temizliğinde iddialıyımdır .. Sabah akşam temizlerim cildimi.. Ona rağmen gözle görülür sonuç aldım.. 

Haftada en fazla 2 kez kullanılması tevsiye ediliyor.. Ben ayda bir falan kullanacağım..

Kullanışı da oldukça basit.. Hiç kullanmamış olanlar için kısaca bahsetmek gerekirse, burnunuzu ıslatıyorsunuz, bantı yapıştırıp hava kabarcıkları kalmaması için iyice bastırıp 15 dakika bekletiyorsunuz.. O kuruyup sertleşiyor.. Sonra kenarından yavaş yavaş kaldırırıyorsunuz.

Çok kuruduysa bant, çıkarken hem acır hem cildinizi tahriş eder.. Biraz üstten ıslatıp çıkardım ben baktım acıyacak gibi.. Öyle yapınca problemsiz çıktı.. 

Tavsiye ederim.. 4.5 TL civarı fiyatı.. Kutusunda 6 adet bant var..

Sevgilerimle :)


2 yorum:

  1. Tavsiyenize uyarak aldım ve çok memnun kaldım İlkay hanım,tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim tavsiyeme değer verdiğiniz için :) sevgiler

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it