12 Temmuz 2016 Salı

Yürüyen Mandallar :)

Bir kaç günlük manasız keyifsizlikten ve hapşurmaktan içim çıktıktan sonra dün gece nihayet yatağa düştüm ateşim çıktı.. Alerji sahibi olmakta zor.. Alerji atağı mı geçiriyorum hasta mı oluyorum çözemiyor insan.. Alerji atağı değilmiş :) Zira öyle olunca bir alerji ilacıyla çözüyorsun durumu.. Belli ki temmuzun ortasında hasta olmayı becerebilen üstün yetenekli insanlardanmışım..

Ama postun konusu olan işin size keyifli bana işkenceli kısmı ateşlenmiş olmam :)

Dün belli bi saatten sonra elim ayağım titremeye başlayınca vurup kafayı yattım.. E tabii ördek ailesiyiz biz daima dip dibe.. Tek başına yatağında yatmak ne mümkün. Önce Rana sonra Emin yanımda belirdiler.. Sizin yatakta yatalım diye tutturdular.. 

Neyse ki Yasin yukarda uyudu.. Daha önce dörtlü uyuduğumuz, daha doğrusu üçü horlarken benim sabaha kadar üstümden kol, bacak toplayıp tavan seyretmişliğim vardı.. Bu kez öyle olmadı ama hem hastayım hem yataktan düştüm düşücem çocuklar resmen üstümde yatıyo.. Kalkıp yataklarına yatırıcam.. Yok kolumu kaldıracak halim yok.. 

Bi kaç kez Yasin'i çağırayım dedim Yaseennn şeklinde cılız bir ses çıkabildi zavallı ponçik bedenimden.. Bizim evi anlamak için iki tane üst üste dikdörtgen düşünün.. Biz alt dikdörtgenin en sağındayız.. Yasin üst dikdörtgenin en solunda uyuyor nasıl duysun ? :)
Eskiden şu an oturma odası olan Yasin'in uyuduğu oda çocuk odasıydı.. Çocuklar çok gürültü yapınca yatak odasındayken bi hışımla çıkıyordum fırça atmaya, yolun yarısında sinirlerim geçiyordu haha o kadar bi mesafe var aramızda..

Bi de bu mesafe yüzünden evin içinde mesajlaşıyoruz bazen :) Ya bi mesaj atayım bari Yasin'e diye düşündüm ipad çok uzağımdaydı onu da almayı başaramadım elim kolum hiç kalkmıyo. 

Böyle içten içe bir savaş verirken sızmışım.. Zaten buhranlar içindeki bünyem bi de çocuklar tarafından sıkıştırılınca kabuslar kaçınılmaz oldu :)

Neler geldi başıma neler.. Eskiden ateşlenince rahmetli annem gelirdi yanıma iki korkardım korkma falan derdi geçerdi başka bi şey olmazdı.. Bu kez annem gelmediği gibi başıma neler geldi. Ah pardon annem geldi.. Ama mandal olarak.. Afsdjdjf evet doğru yazdım :) 

Dün ne gördüysem ne seyrettiysem abidik gubidik bir şekilde sahaba kadar onlarla uğraştım.. Rana arkadaşımın yeğenleriyle mandallarla oynayıp onları birbirine takarak bir şeyler yapıyordu.. Bu kare bilinç altımda kalmış olmalı ki rüyamda etrafımda yürüyen mandallar vardı ve onlardan biri annemdi :)
Birbirine kenetlenmiş etrafımda dolaşan mandallar sürüsünden siyah beyazlı olan mandalları, elime alıp "annem bu bu annem benim ! Kim bu hale getirdi onu!" diye bağırınıyordum :) Siyah beyaz olmasının sebebini de arkadaşımla mayo bakarken ayılıp bayıldığım siyah beyaz desenli bir mayoya bağlıyorum.. O kare kalmış bilinç altımda..

Kafama silah mı dayamadılar, çocukları mı kaçırmaya çalışmadılar, bi ara tekerlekli sandalyeyle hırsızlardan kaçmaya çalışıyordum.. Arkamda Rana önümde Emin oturur vaziyette.. Neler neler.. Dün yine su altında çekilmiş bir fotoğrafa bakmıştım. Kendimi su altında buldum.. O kısmını çok hatırlamıyorum ama birebir o karenin içindeydim :)

Bana saatlerce gelen bir zaman dilimi içerisinde saçma sapan bir sürü şeyle boğuştum. Öyle ilginç ki bilincim açık ve uyanmam gerek diyorum defalarca uğraşmama rağmen kendimi bir türlü uyandıramadım.. 
Defalarca o yataktan kalkıp Yasin'e ulaşmak için merdivenleri resmen tırmandım. Yürümüyor sürünüyordum merdivenlerde Yasin'e ulaşabilmek için ama her seferinde yine uykuda olduğumu farkedip uyanamamışım ki diye hüsrana uğradım..

Yine dün bir video izlemiştim.. Güzel bir kadın bir süre sonra canavara dönüşüyordu ekranda.. Sonra yine eski güzel haline dönüyordu.. O da bilinç altıma işlemiş olacak ki merdiveni tırmanmalarım esnasında yüzüme felç geçiriyormuşum gibi bir şeyler oluyordu.. O sırada kendimi aynada gördüm korkunçtu sonra aynı videodaki gibi geçiyordu.. Bu esnada gerçekte de ağzımı yüzümü oynattığımı farkediyor bir türlü uyanamıyordum.. 

Rana'nın ayakları ağzıma yüzüme geliyor elimle tutuyorum en azından onu uyandırmaya çalışıyorum ki beni uyandırsın ama evet tutuyorum sanıp tutmuyorum ayağını aslında..

Rana'nın ameliyatı ve böbreğini %70 oranında kaybetmesini kolay atlatamamamızdan mütevellit her ikimizde psikolağa gidiyor, ikişer ikişer ilaç yutuyoruz Yasin'le.. Bundan dolayı evde bolca depresyon hapı var.. Ya ben fazla ilaç mı aldım yanlış bi şey mi içtim ne oluyor bana.. Bunların hepsi rüyamda bilinçli şekilde düşündüğüm ama hala kendimi uyandıramadığım anlardı.. 

Başka başka yerlerde buldum her seferinde kendimi.. Şurda anlattıklarım yüzde biri bile değil çektiklerimin :)

En sonunda başardım ama resmen bedenim normalin 10 katı ağırlıktaydı.. Önce Emin'i dürttüm babanı çağır diyeceğim uyanmadı.. Beynimle cebelleşerek uyanacağım diye inatlaşarak kendimi resmen yataktan kazıdım.. Aynı rüyamdaki gibi doğru düzgün yürüyemeden ayaklarımı sürükleye sürükleye odadan çıkmaya çalıştım ama hala resmen halüsinasyon görüyorum.. 

Önce yerdeki siyah parmak arası terliklerimden ürküp sıçradım.. Sonra karşımdaki siyah karaltının vantilatör olduğunu anlamam epey bi kalp çarpıntısından sonra mümkün oldu.. Zaten uykulu halde kalktığımda gözlerimin bozuk olmasından dolayı yüzümü yıkayana kadar hiç bi şey göremiyorum karşımda biri dikiliyor ve ben yine  uyanamadım sandım.. Duvarlara tutuna tutuna mutfağa ulaşabildim.. Yere oturdum çikolata falan attım ağzıma ama resmen kafam düşüyor yere uyuyacağım yine.. 
Kendime sürekli Yasin'e ulaşmam lazım diye telkinlerde buluna buluna yapıştım mutfak tezgahına ayağa kalktım.. Bi şeylerden destek alarak yürüyebiliyorum ama çok garipti.. Merdivenin korkuluklarına tutunup kendimi çeke çeke yukarı ulaşabildim..

Yasin yardım et deyip üstüne bıraktım kendimi sonunda.. Aşkım nollduuu ! diye bi telaşla uyandı sadece ateşim var uyandır beni bu sefer çok kötü diyebildim bi çırpıda.. Daha önce de ateşlendiğim zamanlarda böyle olduğumu bildiği için hemen anladı kaldırdı beni.. Yüzümü gözümü ovalıyo.. Ama hala rüyada gibiyim.. Çocukları al çok kabus görüyorum dedim.. Beni yatağıma taşıdı çocukları yataklarına götürdü..

En son ben burdayım korkma dediğini hatırlıyorum yine uçmuşum.. Gözümü açtım Yasin başımda yine aşkım babam arıyo dedi.. Bana göz açıp kapayıncaya kadar zaman geçti gibi gelse de saat öğleden sonra 1 olmuş..
Babamdan "Temmuz'un ortasında hasta oluyosun kendine bakmıyosun kuş kadar kaldın" konulu bir fırça yedikten sonra kendime geldim :) Babama göre hep zayıfım malum.. Hamileyken 74 kilo olmuşum hala diyo ki çok zayıf bu çocuğu da besleyemiyo kesin.. Yuh artık baba ya dedim :)

Şu an hala o neydi öyle yaa noldu gece bana diye düşünüyor ve karşımda mandallardan yapılmış abuk sabuk oyuncaklara bakıyorum.. 

Anne ? Burda olabilir misin ? 

Ama oyuncak bebek falan olarak gelseydin bari yaa mandal ne afsjdsdflkdflb ? :)

Görüşmek üzere efendim.. Ben şu mandalları gözümün önünden kaldırmaya gidiyorum :)


9 yorum:

  1. Iyi olun ya. Ailecek. Hep. Sonsuza kadar.

    YanıtlaSil
  2. Aman gelmiş geçmiş olsun. Ben okurken yoruldum :) ates neler yapıyor ,cok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Sevgili adsız, Çok teşekkürler.. Allah razı olsun <3

    ahmetselimveannesi, Teşekkür ederim :) Düşün ben yaşarken ne çektim çok garipti :)

    Naile, Sağolasın canım sevgiler <3

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun ablacim Rabbim şifa versin bide mümkünse hepiniz aynı katta uyuyu :)

    YanıtlaSil
  5. Allahim Allahim bayildim ya sanki korku romani okudum😂

    YanıtlaSil
  6. tuba, sağol canım evet buna dikkate edeceğiz artık hehe :)

    Sevgili Adsız, ah bir de tamamını hatırlayıp, cümleye dökebilseydim tam roman olacaktı :)

    YanıtlaSil
  7. Mandallara güldüm çok derken rana yi okuyunca gülmem durdu birden. Çok üzüldüm. Rabbim şifa versin ins

    YanıtlaSil
  8. Ayyy nihayet sonuna kadar okuyabildim.kac kez yeltendiysem birsey oldu yarida kalmisti.posta bile yansimiz gariplikler silsilesi demek :))))

    Bir kez cok kisa sureli hatta anlik yasadim boyle birseyi sen bu kadar uzun yasamissin coook tuhaf hissediyo insan kendini.Allah bi daha boyle.kabus gece yasatmasin insallah...:)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa