26 Ağustos 2016 Cuma

Önerdiğim Linkler 2 :)

Bilgisayarımın her daim tıklım tıkış olan "Sık Kullanılanlar" sekmesini temizlerken, bu post serisini hazırlama fikri ortaya çıkmıştı hani.. İşte şimdi konunun 2. yazısıyla karşınızdayım.. 

İlk postumuzda en sevdiğim polisiye dizi olan The Closer'dan bahsetmiştim.. Bir kaç oyuncu değişikliğiyle onun devamı sayılabilecek Major Crimes'tan ve yeni sezonunu beklediğimden de söz etmiştim.. Hatırlamak isteyenler buraya tık tık  ..

İşte Major Crimes'ın yeni sezon bölümleri internete düştü ve ben büyük bir keyifle seyretmeye başladım.. Ama nasıl seyretmek :) Bitecek diye ödüm kopuyor sindire sindire yavaaşş yavaaşş kendimi tuta tuta seyrediyorum.. Yoksa bir günde bitireceğim tüm bölümleri :)

Seyretmek isteyenler için linki burada : http://dizilab.com/major-crimes

Evet yine bu kıyağımı unutmuyorsunuz :) Malum tüm sezonları yayınlayan site bulmak zor demiştim.. Rica ederiim rica ederiim heheheh evet ben de sizi seviyorum :)

***

Facebook sayfalarımı ikiye ayırdım.. 

Herkese açık olan bu Facebook sayfamda : https://www.facebook.com/catikatiblog/ daha genel şeyler paylaşıyorum.. 

Kişisel profilim olan bu Facebook sayfamda : https://www.facebook.com/catikatiilkay  ise ( isteyen arkadaş ekleyebilir beni ) artık daha çok kişisel, Emin'li Rana'lı Yasin'li maceralarımı falan içeren iletilerime yer vereceğim :) 

İşte ilk olarak bahsettiğim herkese açık Facebook Sayfamda güzel, bilgilendirici yazılar paylaşmaya başladım bir kaç gündür.. Her gün de devam etmeyi planlıyorum inşallah.. Bu yazılar eşimin bana mail olarak gönderdiği güzel yazılar genelde.. İhlas personeli olduğu için onların maillerine böyle yazılar gönderiliyor o da bana yolluyordu.. Geneli Dinimiz İslam sitesinden.. Bundan bahsetmemin sebebi bu siteyi size de önereceğim..

Ben aklıma takılan dini konuları, sorularımı vs. genelde bu siteden araştırıyorum.. Mail atıyorum sormak istediğim bir şey olduğunda hemen yanıt veriyorlar.. Mesela Rana'nın ismini koyacağım zaman seçeneklerimi onlara yollamış, dini açıdan koymamda bir sakınca olmayan isimleri seçmelerini rica etmiştim.. Sakınca olmayan hatta tavsiye edilen isimler arasında Rana vardı.. Ve böylece gönül rahatlığıyla koydum kızımın ikinci ismini.. İlk ismi zaten son derece uygundu.. Ayşe Rana.. 

Sitenin adresi burası : http://www.dinimizislam.com/

***

İstanbul'un tarihi hep ilgimi çekmiştir.. Aslında tarihin tamamı.. Emin'de bana çekmiş bilenler var aranızda.. Koca koca tarih kitapları var şimdiden :) Okuyor da merakla.. Kendi doğurduğum çocuktan tarih adına bir sürü şey öğreniyorum.. Biraz daha büyüdüğünde benim en yakın arkadaşım olacağına, Allah izin verirse birlikte keşif dolu, zevkli geziler yapacağımıza eminim :) 

İstanbul'un altındaki dehlizlerde beni heyecanlandıran bir başka konu.. Geçenlerde Süleymaniye Camii'sinin altındaki dehlizlerle ilgili bu habere denk geldim : http://www.trtavaz.com.tr/haber/suleymaniye-nin-dehlizleri-kesfedilmeyi-bekliyor/0/267690

Henüz kafamın boş olduğu bir an yakalayıp okuyamadım.. Vakit olarak rahat olmalıyım sonrasında google'da dehlizlerden dehlizlere akacağım biliyorum çünkü :) Benden önce siz okuyun merakınız varsa..

***
Burada da 25 ilginç fotoğraf ve hikayeleri mevcut  :) Tık tık http://t.oned.io/280s

***

Ay benim çöpten bir koltuk takımı tamamlama maceram var hani haha :) Burada bahsetmedim sanırım ama Facebook sayfamda az gülmedik, az yazışmadık bu konuda :) Uzun uzun bir yazı da yazacağım burada o konuda inşallah hem gülmeli hem bol fikirli.. Fotoğrafta topladım bir sürü.. Güzel fotoğraflarda olacak..

İşte bu konuyu bilen tatlı okuyucularımdan sevgili Ayşe, bana denk geldiği bir yazıyı yollamış geçen gün.. İlkay abla bu durumun bir ismi varmış diye.. Hatta bir akımmış : Upcycling !

Nam-ı diğer, sokaktan ev döşeme demek :) Bu derece ileriye gider miyim bilmem ama hala gözüm bizim çöpte haha :) 

İlginç yazıya burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz..

***

Çay tutkumu bilmeyen kalmadı artık.. Çayla ilgili her komik paylaşımda insanların akıllarına ben geliyorum ve kişisel Facebook sayfamda beni etiketleyerek fotoğraf paylaşıyorlar duvarımda.. Çay eşliğinde gülerek okuyorum onları :)

Benim gibi çayseverler için, İstanbul'un en güzel çay mekanlarını bir araya toplamış bir yazı geliyor : http://www.haberturk.com/yasam/haber/1242186-istanbulun-en-guzel-cay-mekanlari

Bakın bakalım hangilerine gittiniz, nereleri tavsiye edersiniz ? Veya gitmediyseniz benim gibi bir kaçını listenize ekleyeceğinize eminim :)

***

Hoşçakalıınn :)


3 yorum:

  1. linklerden 3 ü onedio sponsorunuz mu acaba merak ettim :) onedio testlerini çok severim beğendiklerimi eşime de yaparım bir keresinde gerçekte kaç yaşındasınız gibi bi test vardı eşim 20 ben 40 larda çıkmıştım tabi sonucu eşime söylemedim :))
    ben kahvekoliklerdenim ama sizle istanbulda tarihi bir mekanda çay içip sohbet edebilmeyi çok isterim acaba sizle karşılaşsam böyle bi teklifte bulunsam kabul eder miydiniz
    verdiğiniz linki kaydettim en kısa sürede okuyacağım çok ilgimi çekiyor bu tarz tarih keşifleri
    teşekkürler seviliyorsunuz :D

    YanıtlaSil
  2. Bide blogunuzun linkini glnderseydiniz dinimiz islama icerik uygun mu değil mi diye !

    YanıtlaSil
  3. Ne yaptım da size dert oldum acaba ? Ne yaptıysam iyi yapmışım oh iyi olmuş :) Aynen devam ;)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it