9 Ağustos 2016 Salı

Panda mı ??? :)

Geçen her zaman ki mekanımızda, ( mekan deyince daha havalı oluyor ehu ehu.. Köşedeki börekçi mi diyeydim come onn! ) bahçede oturuyoruz, Fatma'da dahil hep birlikte.. 

Ben elimdeki ev eşyaları mağazasının kataloğuna bakıyorum.. Emin'de tepemde her zaman ki gibi benle birlikte bakıyo.. Ahşap bambu ürünler sayfasına geldiğimde aramızda geçen diyalog : 

Ben : Ay bunlar çok güzel..
Emin : Bunları alamayız anne eve panda alırsak bunları yer.. Pandalar bambu yiyor 

Panda mı ??

Ben dönmüş bön bön Emin'in suratına bakarken Yasin konuya dahil olur..

Yasin : Pandalar yaş bambu yer oğlum bunlara bi şey olmaz..

Ben : ??? 
Harikasın hayatım vermiş olduğun açıklayıcı bilgi sayesinde, tek sorunumuz olan pandaların bambu yemesi konusunu da çözdüğümüze göre artık eve panda alabiliriz :) 

Çik kimiksiniz vir yi :)

***

Sıradan, aile içi sohbetlerimizden birine daha tanık oldunuz sevgili okuyucular ! Bizde absürtlük bitmez..  Yepyeni maceralarla görüşmek üzereeeee ! 

Siz bu satırları okurken ben sahil kenarında, akşam pazarında arkadaşımla incik boncuk seçiyor, keyifle alışveriş yapıyor olacağım..

Şaka şaka o dün akşamdı.. Perde atcam makineye şimdi bohuuuuuu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it