13 Ağustos 2016 Cumartesi

Ürün Tavsiyesi / Çiçek Bakamayanlar İçin Çözüm :)

Çiçek bakamadığım artık herkesce malum :) 

Onlarca çiçeğin başını yedim ve artık saksı çiçeği almıyorum bohuu.. Halbuki çokta severim.. Her şeyi usulüne uygun yapıyorum yani çiçekçinin söylediği gibi ve söylediği kadar suluyorum.. Onun tavsiye ettiği yerlere koyuyorum.. Hatta deli gibi sürekli çiçekle konuşuyor hatta ona lütfen solma diye yalvarıyorum ama mutlak sondan kaçamıyorum :) Aşağıdakiler elimde kalan, yaşam savaşı veren çiçeklerim..

Gülmeyin.. Bakamıyoz dedik herhalde alla alla :)

Hele en sağdaki offf ne güzel bi çiçekti mor beyaz çiçekleri vardı.. Eşim son geçirdiğim grip rahatsızlığım sırasında alıp getirmişti.. 2 ayrı çiçek almıştı saksıda.. Önce ilkini çiçek olduğuna pişman ettim, ikincisi de sağdaki işte hihihi.. O uzanan dalın çiçekle alakası yok aslında.. O güzel çiçeği kurutup mevta ettikten sonra söküp attım ama baktım yanından başka bi şey yükseliyor.. Onu bi şekilde bu boya getirebildim işte :)



Gelelim o öndeki şişenin ne olduğuna..

Çiçek konusunda durumum böyleyken geçen gün sevgili Merve'nin ınstagramında gübre kullanılmış çiçeklerinin öncesi / sonrası fotoğrafını gördüm ve tam benlikmiş bu haha diye yorum yaptım :)

Merve bi ürün aldı kullandı sandım ama abisi üretiyormuş bu ürünleri Beybek Gübre kendisine aitmiş meğerse çok şaşırdım.. Sonra tabii hemen elimde bir şişe gübre buldum :)

Hemen kullanmaya başlayacağım ürün hakkında yorumlar çok güzel.. Kullananlar çok memnun okudum.. Kullanımı da çok kolay.. Benim gibi çiçek bakamayan çok okuyucum var biliyorum zaman zaman dertleşiyoruz bu konuda :) O yüzden mutlaka paylaşmalıyım bunu diye düşündüm.. Yani bu bir reklam postu değil, samimi tavsiye postlarımdan birisi..

Beybek Gübre'nin Instagram hesaplarına buradan ulaşabilir, https://www.instagram.com/beybekgubre/  öncesi / sonrası fotoğraflarını inceleyebilir, kullananların yorumlarını fotoğraf altından okuyabilirsiniz.. Her türlü sorunuz için mesaj atabilirsiniz hemen ilgileniyorlar.. 

Burası da internet siteleri http://www.beybekgubre.com.tr/ Mail adresleri ve telefonları da sitelerinde mevcut.. 

Çok heyecanlıyım.. Kullananlar çok memnun.. İlk kez gübre kullanacağım.. Denemediğim bir şey deneyeceğim için umutlu ve mutluyum.. Sanırım bir saksı çiçeği daha alacağım :)





Hoşçakalın :)

1 yorum:

  1. tam da bu gün çiçeğim öldü diye üzülürken yazına denk gelmek manidar ablacım, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it