2 Eylül 2016 Cuma

Bi mutluyum bugün bilmiyorum.. :)

Hayırlı Cumalar herkese :)
Sabah çocuklarla birlikte gittim spora.. Yasin beni bıraktıktan sonra çocukları babaannesine götürdü..
Salondan çıktıktan sonra bolca yürüdüm tabii ama bu kez eve gitmedim kendime vakit ayırmaya karar verdim :) Baktım kredi kartım yanımda.. Ohh sabah para da kapmışım beyimden :) Sakin sakin gezdim, oturdum çay içtim geleni geçeni seyrettim..
Mağazalara baktım..
Defacto'dan geçen ay çok beğendiğim ama 40 TL olduğu için almadığım üstü, indirimden 19.90'a kaptım.. Tam benim kriterime uygun fiyata inmişti :)
Teksitilci bir aileden geldiğim için maliyetleri az çok biliyorum 20 TL olsaydı alırdım demiştim o zaman :) Kumaşa göre belli fiyatlar var kafamda onun üstünü vermem :)
Modarana'da bu yüzden fiyatları makul tutuyorum.. Aşırı kar yapamam utanırım.. Kendime alıyormuşum gibi davranıyorum..
Hem üst bedende ilk kez 36'nın içine girdim hem de tek 36 kalmıştı onu kaptım :)
100 gram bile kilo vermiyorum o kadar yürüyüş ve pilatese rağmen.. Hep aynıyım.. Ama daralıyorum bedenen onu farkettim.. Ve kendimi çok iyi hissediyorum.. Allah'tan önemli bir mani çıkmazsa sporu, pilatesi bırakmayı düşünmüyorum bundan sonra..
Çıkışta çiğ köfte ısmarladım kendime :) Dönüş yolunca yeni keşfettiğim ve bundan sonra kanka olacağımıza emin olduğum iplikçiden sipariş ettiğim ipleri aldım.. Benim için getirtti sağolsun.. Bi sipariş aldım supla öreceğim onun için ipler :)
Eve gelirken yoldaki bir su birikintisi üzerinde çırpınan bir kuş gördüm.. Durdum su içemiyor sandım benimle birlikte bir teyze de durdu.. Su mu içemiyor acaba dedik çantamdan suyu çıkardım kapağına koydum yanına yaklaştım ama farkettik ki uçamıyor ve başı yerde duruyor boynuna bir şey olmuş..
Uçmak için çırpınırken yola doğru gidiyordu teyzeyle panik yaptık arabaların altına girecek diye cadde kenarındayız hemen çünkü.. Attım çantayı falan yere caddede kuş kovalıyorum :)
Ben yakalamaya çalıştıkça çırpınıyor ama sonunda yakaladım.. Kenara aldık elimde kuş teyze dedi ki şöyle ağaçlık bi yere bırakalım caddeye gidecek zavallı.. Boynu böyle yan duruyor. Önce bırakacaktım sonra içim rahat etmedi eve mi götürsem acaba dedim benim terasım var iyileşir belki bakarsak.. Teyze nası sevindi ne güzel olur dedi bu mübarek günde sevap işlersin.. Ne demek dedim.. Valla aldım kuşu geldim eve :)
3-4 yüz metre kadar yürümem gerekiyordu eve.. Elimde kuş yürüyoruz beraber boynunu seviyorum bu arada.. Eve gelince terasa çıkardım.. Ay bi de ne göreyim boynu düz duruyor.. Sen ben bi sevin..
Bi uçamadı hemen ama caddedeki gibi değil orda hiç havalanamıyordu kafası yere sürtüyordu.. Terasta 1-2 kısa süreli uçuş yaptı.. Üçüncüde hooop uçtu gitti.. Ben de bizim kuşun yemini çıkarmıştım dolaptan elimde yem bakakaldım arkasından :)
Kuşun misafirliği kısa sürdü :)
Sonra baktım Yasin kargomu vermiş, bi elden teslimatım vardı onu halletmiş, müşterilerim güzel güzel geri dönüşler yapmışlar..
Çayımı koydum ocağa, çamaşırları makineye, bulaşıkları makineye, sakin sakin ev işi yapıyorum çocuklarımın dönüşüne evi mis gibi hazırlamaya çalışıyorum..
Şimdi de arkadaşım mesaj attı bi planımız vardı yarın gidelim mi diye ? Oh daha ne olsun :) Ona cevap yazacağım şimdi..
Bi mutluyum bugün bilmiyorum.. :)

* Bu cümlelerin arası niye böyle açık kaldı onu da bilmiyorum :) Düzelmiyor.. Olsun o da nazarlık olsun :)

3 yorum:

  1. Burçlara çok inanmasam da bazı gezegenler bir yerden çıkıyormuş işte :D o yüzden her şey yoluna giriyor herkes daha mutlu oluyormuş. Hadi hayırlısı diyorum. Mutluluğunuz daim olsun. Kuşa da nasıl sevindim anlatamam. Biz de aldık ama iç kanama geçirmiş çakıldığı için yaşatamamıştık. Onun da ömrü o kadarmış. Ne güzel uçup gitmiş sizin ki <3

    YanıtlaSil
  2. Oh maşallah barekallah Allah bozmasın ınş mutlulugunuzu eşinizle çocuklarinizla ömür boyu hep mutlu olun inşallah

    YanıtlaSil
  3. sinem pehlivan, Allah razı olsun güzel yorumunuz için teşekkürler :)

    Adsız, İyi dileklerin için teşekkür ederim, aynı dilekler benden de sana gelsin :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it