3 Eylül 2016 Cumartesi

Birinci Sınıfta Uçmak Gibi :)

Hani dün arkadaşım mesaj attı yarın için demiştim ya, işte bugün gezmeye gittik arkadaşımla.. Blogu da iyice günlük havasına soktum yalnız eski günlerdeki gibi :)

Bi de şey demiştim hani 9 yıllık ara verdik arkadaşımla bu sene tekrar kavuştuk ya, daha bizim buralardan çıkamadık yakın mesafede geziyoruz hep demiştim, işte bugün nihayet kendi eksenimizde dönmekten çıktık otobüs mesafesinde gezmeye gidebildik :) Yazlığa, denize de gittik gerçi ama o sayılmaz babası götürmüştü :)

Yeşim otobüse daha önce bindi, beni duraktan alacak..

Otobüse bindim kartı bastı yerime,

Oturcaz, ben geri geri gidemiyorum midem bulanıyo diye düz giden koltuğu bana bıraktı,

Oturdum, şak diye koluma bi bileklik taktı.. Aaaa geçen onda görüp çok güzelmiş çok beğendim dediğim bilekliğin aynısı :)

Gözlüğümü çıkardım üstüme silicem, dur dedi özel ıslak gözlük mendili verdi,
Mendilin kağıdını çantama atmaya niyetlenmişken çoktan elimden alıp çantasına atmıştı :)

Sonra naneli şeker çıkardı verdi, sürekli bi çanta karıştırma halinde.. 
Çanta muhabbeti açtık sonra, dedim ben bu pembe çantamı sevmiyorum artık bana günlük siyah basit bi çanta alalım.. Hani Derimod'dan şık bi çanta aldım ben onu kıyıpta her yerde takmıyorum :) Yani hala çanta sorunum var ehu ehu ehu :)

Hatta o çantama yağmur falan değmesin yağarsa diye yanımda kocaman poşet taşıyorum kullandığım zaman. O derece manyak bi itina var ben de o çantama karşı.. Hatta bi gün yağmura yakalandık Yeşim'le gezerken, direk  poşete soktum çantayı bağrıma bastım.. Kendim sırılsıklam oldum ama çantam kupkuruydu come ooonnnn ! Yeahhhh !

Bi keresinde de Yeşim'lerdeyim yine çantamın çizildiğini farkettim.. Ayy ayyy Yeşiiğğmm bi yere mi sürtmüşüm ben bunuuuğğğ diye ciyaklarken, çantayı elimden kapmışlığı ve toz bu toz bak sildim geçtiii yok bi şey çıktııığğ diye beni mutlak bir kalp krizinden kurtarmışlığı var..

İşte çanta muhabbeti esnasında dedim ki, yağmur falan yağar dedim almadım çantamı yanıma.. 
Dedi ki , ben poşet aldım yanıma yağmur yağarsa çantanı koyarız diye unutur o dedim..

Hahahahha Yeşim yaaa :)

Hani Müfettiş Gadget vardı bizim küçüklüğümüzde her yerinden bi şey çıkardı Yeşim'in çantası aynı onun gibi :)


Sonra telefonundan müzik açıp kulaklığı elime tutuşturdu yol boyunca müzik dinledim :)

***

Çok eğlenceli ve bol gülmeli bir gezme tozmadan sonra dönüş yolunda yine otobüsteyiz.. 

Müzik dinliycen mi dedi yok dedim sen dinle.. Kulaklıkları taktı sonra dedi ki ben müzik dinlerken sen internete girebiliyorsun.. Aldım telefonu elime bi gülme geldi bana :)

Sonra gözlüğümü çıkardım elimde tutuyorum, çünkü  her zaman ki gibi gözlük kabımı unutmuşum.. 

Ne oldu bilin ?

Şak çantasından gözlük kılıfı çıkardı hahahhaah :D 

Ay Yeşim yaa dedim süpersin v.i.p arkadaşlık hizmeti sunuyorsun ayrıca çantanda ne ararsan var :))

Kesme şeker bile var dedi.. Hakkaten paketli kesme şekerler var çantada :)) 

Bana bardak şeklinde termos alacağız yanımda çay taşıyacağım konuşuyoruz hep bunu çay tiryakisi olduğum için.. Olur olmadık yerlerde çay krizim tutuyor gözümün önünü göremiyorum içmezsem..

Yakın zamanda çantasından termos çıkarıp o kesme şekerleri çay kaşığıyla birlikte elime tutuşturacak demişti dersiniz hahaha :)



Terledim dedim, gitti şöfore söyledi klimayı açtırdı otobüste yaaaa :))

Yeşim'le gezmeye gitmek birinci sınıfta uçmak gibi :)

****

Güzel dostum benim.. Şükür tekrar kavuşturana..

Bi Maşallah'ınızı alırım :)




8 yorum:

  1. Masallah sizlere Ilkay ablacim,insallah dostlugunuz hic bozulmaz senin adina cok sevindim hep boyle mutlu ol insallah sevgilerle fatos yildiz

    YanıtlaSil
  2. Rabbim neşenizi daim etsin. MaşaAllah böyle güzel dostluklara :)

    YanıtlaSil
  3. NESLİMMM, Çok teşekkürler :)

    Fatoşcum Allah razı olsun kalbine göre versin sana da hep dilerim :)

    Derya Su, Çok teşekkürler hepimizin daim etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Maşaallah ilkay ablacm 😊 inşallah hiç bozulmaz dostluğunuz😊

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Masallah ilkaycım.ne guzel ya

    YanıtlaSil
  7. Allah muhabbetinizi daim eylesin Ilkay'cim😊

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it