23 Kasım 2016 Çarşamba

Zevkli ve Şık Markaların Buluşma Noktası : Huuri Butik

 Herkese Merhaba :)

Kombin yazılarını özlediğinizi biliyorum ve kendimi affettirmek adına sizi bugün tüm tarz ve şık markaların bir arada bulunduğu, harika bir butikle tanıştıracağım..


"Bu dünyanın Huurileri.." sloganıyla yola çıkan Huuri Butik'in en büyük hedefi mağazalarından mutlu ayrılan müşteriler.. Bunu da başarmışa benziyorlar.. Çünkü onlar size müşteriden çok dost gözüyle bakıyorlar.. Butiğin sahibesi Huuri Hanım'ın "alışveriş mühim değil mutlaka bir kahvemizi içmeye bekleriz" cümlesi bunu doğruluyor..

Huuri Tesettür Butik, tesettür butik olmasına rağmen her kesimin giyim ihtiyacına hitap eden modelleriyle Kayseri'de 1 numara.. Ne yalan söyleyeyim buna bir parça üzüldüm.. Zira butiği ziyaret edip ışıl ışıl, insanı özel hissettiren havasını solumak, stil sahibi tasarımcıların ürünlerini yakından inceleyebilmek ve hatta üzerimde görmek isterdim :) 

Ancak çokta üzülmüyoruz.. Çünkü Huuri Butik ürünlerine Instagram ve Facebook sayfaları üzerinden ulaşıp, kapıda ödeme kolaylığı ile online alışveriş yapabiliyoruz.. 


Üstelik Türkiye'de bir ilke imza atıp tesettür giyimle mücevheratı bir çatı altında buluşturmuşlar.. Özel günleriniz için tüm tarz modelleri bir arada bulma fırsatına erişmişken, onlara uygun takılarınızı da aynı anda kombinleyip satın alabiliyorsunuz.. Üstelik tüm altın takılar ithal ve bir adet.. Yani size özel.. 

Bitmedi :) 
Müşterilerine her ay altın kolye hediye ediyorlar.. Alışveriş yapan müşterilerin isimleri bir fanusun içinde toplanıyor ve o ayın talihli müşterisi altın kolyenin sahibi oluyor..
İstanbul'da şubeleri bulunmamasına üzülmekte haksız mıyım ? :)

Kayseri'li hanımlar, mutlaka Huuri Butiği ziyaret edip size sundukları görsel şölen ve giyim çeşitliliğinin tadını çıkarın.. 

Huuri Butik İletişim Adresleri : 

 Köşk Mahallesi Köşk Caddesi No 81/B Kayseri
 0 352 999 30 50

www.huributik.com
İnstagram : huuributik
Facebook : huuributik

***

Şimdi ise sizleri Huuri Butik'te bulunan ürünlerden seçtiğim, favorim olan parçalarla baş başa bırakacağım.. Her birine ayrı bayıldım ancak asıl favorim 2. ve son görseldeki  modeller oldu..

Peki sizin tarzınız hangisi ? :)

Hoşçakalın <3












14 yorum:

  1. KAYSERİDEYİM VE UZUN ZAMANDIR GİDİLECEKLER LİSTEMDE OLMASINA RAĞMEN İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN BİR TÜRLÜ UĞRAYAMADIĞIM NEFİS GÖRÜNEN KOMBİNLERİN OLDUĞU BUTİK :) GİTTİĞİMDE GÖRÜŞLERİMİ SİZİNLE DE PAYLAŞIRIM SEVGİLİ İLKAY.KOLAY GELE...SELAM VE DUA İLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel :) Benim yerime de gez merakla bekliyorum :) Sevgiler kocaman <3

      Sil
  2. Ben psikolog macerasının devamını bekliyorum...bu konuda çok ortak yanımız var...sizi Allah için seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de sizleri seviyorum birlikte olabildiğimiz için mutluyum :) Önümde mini bir operasyon var cuma günü,onu atlatır atlatmaz peş peşe aklımdaki tüm postları yayınlayacağım inşallah <3

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel ablacım emeklerine sağlık olsun siyah önünde beyaz düğmeli olan tercihim oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şık değil mi ? Tam benim de tarzım :)

      Sil
  4. Ayy ablacim Ankara da olmadığına üzüldüm bende :( benimde favorim 2.kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma nası üzüldüm ben de :) Ah o 2. üstte nasıl güzel durur :)

      Sil
  5. Favorim 1 ve 3 numara ilkay hanim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 numara nasıl rahat.. Tam pazar günü gezmelik bir kombin..

      Sil
  6. Vay arkadas yaa Hiç Bursa'da olmasın zaten yazık bize amaaa yaaa :) Bence Çatı katı Mutlu hayatlı bi aile olarak toplaşıp gitmeliyizzz ❤️❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte kıskandık Kayseri'yi :)) Baskın yapmak lazım aslında iyi fikir <3

      Sil
  7. Kesinliklee ����������������

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederiz bzmle paylaştığınız için fiyatları da uygundur umarım ;)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it