4 Aralık 2016 Pazar

Patırtı.com / Bir Memnun Alışveriş Hikayesi :)

Herkese merhaba

Bugün biraz patırtı koparmaya geldim :) 
Çünkü tesettürlü, tesettürsüz hepimizin uygun fiyata, kaliteli ürünleri, kapıda ödeme avantajıyla, 2.99 TL gibi komik bir kargo ücretiyle alabileceğimiz bir alışveriş sitesiyle tanıştım.. 


Üstelik hızlı teslimatla.. Nerden biliyorum ? Çünkü alışveriş yaptım :) 

Sevgili deri ceketimin ömrünü tamamlamasıyla yeni kısa bir üst giyim arayışına girmiştim.. Bu kez çetinleşen yaşam koşullarım dolayısıyla ( hani artık günde 3 kez okula gitmek zorunda kaldığım için :) daha puf puf ama aynı zamanda hop üstüne atıp çıkmalık, günlük bir şey istiyordum.. Kapşonlu olması da tercih sebebiydi derken aradığım her şey patırtı.com'da karşıma çıktı.. 

Fiyatı çok uygun geldi.. Bir sürü güzel renk seçeneği arasından morla bir elektiriklenmemiz olsa da yine gidip vazgeçilmezim siyah rengini sipariş ettim.. Bir de giymelere doyamadığım adeta üniformam olmuş siyah balıkçı yaka bir kazağım vardı ki aynısını yine sitede görünce, üstelik benim aldığım fiyattan daha uyguna, bir tane de ondan ekleyiverdim sepete.. 
Bu kez elim titrese de hadi ama cesaret deyip siyahtan farklı renkte bir şey almayı başardım :) 
Ekru !

***

Siparişim kısa sürede böyle güzel bir kutu içinde geldi.. Tabii ki kutu atılmaya kıyılamayıp "ben bundan bi şey yaparım ki" gülümsemesiyle bi kenara koyuldu :)


Ürünlerim şık poşetleri içinde kutudan çıktı.. Faturam zarfa konmuştu ve minik bir çikolata süprizi vardı..


Dediğim gibi kazağın aynısı bende zaten olduğundan kalitesinden baştan memnun ve emin olarak almıştım ama montum fiyatına göre beklentimden daha güzel çıktı buna sevindim..

Malesef fotoğrafta size yansıtamadım ama değişik bir görünüşü var kumaşının sanki hafif simli gibi.. Gün ışığında çok hoş duruyor.. Ve alnıma kadar çekebileceğim bir kapşon fermuarı !
Yeni burun ameliyatı olmuş ve kışı burnunu soğuktan koruyarak geçirmek zorunda olan biri olarak bu detaya bayıldım ! 


Sitede sadece kadınlara özel değil, erkek giyim ürünleri de bulunuyor.. Ayrıca büyük beden bölümü olması da ayrı bir güzellik..
Aksesuar, outlet ve ev tekstili bölümlerini incelemenizi de ayrıca öneririm.. Evet ev tekstili bölümü de var :)

Beğendiğim bazı diğer ürünleri de eklemek istiyorum..Bakın bakalım beğenecek misiniz ? Siz onları incelerken, ben de siparişimin içinden çıkıp çayımın yanına eşlik eden çikolatamın tadına bakayım..

Sonra montumu giyip onu eritmek için yürüyüşe çıkacağım tabii :)

 Hoşçakalın <3






catikatiilkay@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it