5 Ocak 2017 Perşembe

Aras Kargo Hırsız mı Çalıştırıyor ! / Aras Kargo'da İçi Boşaltılan Paketim..

Öncelikle belirtmek istiyorum ki Aras Kargo normalde kapısını dahi açmayacağım bir kargo şirketi.. 

Ben Ptt Kargo ile çalışıyorum 1.000 adetten fazla, evet evet binden fazla kargo gönderdim PTT Kargo ile ve hiç sorun yaşamadım.. Üstelik en uygun fiyatlı kargo PTT Kargo ve bayramlar, yılbaşıları, anneler günü vs. gibi tüm özel günlerde yaklaşık 1 hafta kadar daha da indirim yapıyor kargo ücretlerinde.. 

Ancak nedendir bilmem bazı firmalar Aras Kargo ile çalışıyor ve seçme şansınız olmuyor.. 
Haa bundan sonra ne yapacağım ? Aras Kargo ile mi çalışıyorsunuz ? Kalsın o zaman almıyorum.. 

Bitti.. 

Yaklaşık 1 haftadır Aras Kargo'dan kargo bekliyorum.. Öncelikle 2 kez adres bulunamadı yazdı internet sitelerinde kargo bilgisi olarak..

Bulamadıklarını iddia ettikleri adres ise kargolarda kullanıp hiç sorun yaşamadığım iş yerimizin adresi, son derece merkezi bir yerde ve kapısında koskoca İHLAS HOLDİNG yazıyor :)

Külliyen yalan adres bulunamadı falan ! 

Sonra hadi dedim yılbaşı yoğunluğu falan vardır.. Bu kez kargoyu gönderen firmadan kargonuza ulaştınız güle güle kullanın falan şeklinde bir mail geldi ?

Ne ulaşması ? Kargo falan yok ortada.. 

Önce biz bi bütün binayı ayağa kaldırdık.. Sen mi aldın sen mi aldın diye.. Halbuki ofiste kargoları teslim alan kişi belli.. Onu aşıp içeri girip zaten kargo falan teslim edemez kimse.. 

Kargo yok.. 
Ama hala adıma teslim edilmiş görünüyor.. 
Bu kez eşim kalkıp şubeye gitti.. 

Şubede biraz olay çıkarınca, şube müdürüne falan çıkılınca bizim paket ortaya çıktııııı...

Paket ne durumda biliyor musunuz ?

İtinayla açılmış, içindeki ürünler çalınmış ! İçine alakasız bir dergi koyulmuş sanki bana dergi gelecekmiş gibi, bi güzel paket bantlanmış.. Üzerinde takip numarası falan yok.. Sadece bir not kağıdında adım ve adresim yazıyor.. Herhangi bir resmiyeti yok kargonun yani.. 

Bu ne ? 

Şey işte evet teslim edildi bilgileri doğru değil.. Kargo zimmete geçirilmiş !

Yani çalınmış !

Sonrası tutanak mutanak işleri..

Şimdi soruyorum Aras Kargo'ya

Hırsız mı çalıştırıyorsunuz siz ?

Bu ne rahatlıktır ? 

Kargo teslimatında çalışan bu adamlar "hani şu bir türlü teslim edemedikleri paketleri" (internette bunla ilgili binlerce şikayet var ) dağıtmaları gereken mesai saatlerinde arabayı kenara çekip,
 tek tek insanların paketlerini açıp, 
hoşlarına gideni, bunu karıma hediye ederim bunu bilmem neyime veririm diye ayıklayıp, 
milletin ürünlerini çalıp, 
işte paketlerin içine de ordan broşür dergi ne bulurlarsa sokuşturup, 
hoop teslim edildi bilgisini de ekrana girip yollarına devam mı ediyorlar ?

Nasıl firmasınız siz ??
Nasıl insanlar çalıştırıyorsunuz ??

O benim paketime sokuşturulan dergi de birinin parasını ödeyip abone olduğu, gelsin diye beklediği bir dergidir ben size söyleyeyim..

Bekleme kardeşim gelmeyecek.. 
Senin dergin ben de.. 
Bilsem kimsin ben teslim ederim sana insanlık namına !

Facebook ve twitter hesaplarımda konuyla ilgili kısa yazılarım ve post yazacağımı bildirdikten sonra , Aras Kargo Destek adı altında bir twitter adresinden bu ileti geldi..

"Merhaba, konu ile ilgili iletişime geçebilmemiz için telefon bilginizi bize mesaj olarak iletmenizi rica ederiz. Teşekkürler."

Lütfen şurayı tıklayıp bu adresin tüm twitlerine bakın :)

Evet kopyala-yapıştır şeklinde tüm mağdurlara aynı cevap gönderilmiş.. 8223 twitleri var içime fenalık gelinceye kadar aşağılara indim ve farklı tek bir twite rastlamadım :)

Ben de böyle bir firmada destek ekibi olarak çalışmak istiyorum. Zira tek yaptığın kopyala yapıştır.. 
Numarayı sırf şuraya şunu yazabilmek için gönderdim : KİMSE ARAMADI TABİİ Kİ :)

Lütfen şurayı,
şurayı ve şurayı da ayrı ayrı tıklayarak iletilerimin altına sevgili takipçilerimin yazdıkları yorumları da okuyun.. 
Aras kargo ile ilgili ne problem yaşamışlar.. 
İnanılır gibi değil :)

Şimdi bekliyorum bakalım şu tutanak sonucu ne olacak.. 

Ürünleri geri alacağıma veya mağduriyetimin giderileceğine dair bir umudum yok.. 

Zaten olay giden ürünler değil, maruz kaldığımız durum.. 
Ben alırım o ürünleri yine..
 3 kuruşluk ürünleri çalacak kadar aç ve karaktersiz insan çalıştırmaları Aras Kargo'nun problemi..
  Ancak olur da umduğumun tersi bir durumla beni şoka sokarlarsa da teşekkür falan edecek değilim..

Fikrim değişmeyecek..

ARAS KARGODAN UZAK DURUN ! PAKETLERİNİZİN İÇİ BOŞALTILIYOR

Gelişmelerden haberdar edeceğim.. 

Hoşçakalın..

1 yorum:

  1. PTT en temizi sizin de belirttiğiniz gibi İlkay hanım. Bizim semtte de bir kargo firması caddenin göbeğindeki gayet görüntülü diyafonun, bangır bangır zilin olduğu evimizde bizi bulamıyor istisnasiz her seferinde. Zili çalmaya bile üşenen firmalar var. Neye güveniyorlar bu kadar anlayamıyorum..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa