3 Temmuz 2017 Pazartesi

Bayram alışverişinde kurtarıcım : Karmaten.com :)


Her kadın gibi alışverişi ve almayacak olsam bile mağaza gezmeyi çok seven,  lakin özel günlerde ( misal bayram.. Hepinizin geçmiş bayramını kutlarım bu arada :) ) o kalabalığın, o hengamenin içine girmekten ölesiye kaçınan biriyim.. 
Stres bana her zaman, her konuda yanlış karar aldırır. Hiç giymeyeceğim bir şeyler alıp pişman olma olasılığım yüksek olduğundan yıllardır özellikle bayram alışverişine çıkmışlığım yok. Çocuklar için de kendim için de mutlaka çok daha önce alıp kenara koyduğum, hiç kullanılmamış bir kaç parça bulunur dolaplarımızda.. 
Eskiden beri bir arada olduğumuz okuyucu arkadaşlarım hatırlarlar şimdi yazacağım şu  cümlemi : Ben genelde kendi dolaplarımızda alışverişe çıkarım..

Bu yıl çocuklar için yine bu kural geçerli oldu.. Hatta birden fazla bayramlıkları oldu bu stoklama hevesim yüzünden.. Lakin kendimi ihmal etmiştim ve yeni kıyafetlere, özellikle serin yaz akşamları için deri ceketim dışında :) üzerime atacak hafif bir şeylere ihtiyacım vardı. 

Ve tabii ki kalabalıktan kaçınma dürtüsüyle, sıklıkla yaptığım gibi online alışverişe başvurdum.. Yeni yerler denemeyi seviyorum

Bu kez keşfettiğim yeni alışveriş sitesi Karmaten.com oldu

***

Burdan kendime bir gömlek ve tam hayal ettiğim, ihtiyacım olan gibi fermuarlı bir ceket aldım..
Sitede ceketi görünce şöyle bir irkildim.. Gün içinde bir mağazanın önünden geçiyordum ve vitrindeki gümüş rengi parlak deri ceket dikkatimi çekti ve işte tam böyle ama deri olmayan bir şey bulsam diye aklımdan geçirdim.. Akşamına şu an almış olduğum ceketi görünce aklım okunmuş hissine kapıldım.
 Hani internette ziyaret etmiş olduğumuz sitelere göre bize özel reklamlar belirleniyor ya, misal ben emlak sitelerini gezmeyi çok severim.. Bu yüzden bana görünen reklamlar genelde emlak üzerine.. İşte tıpkı öyle oldu yok artık dedim aklımdan geçen de önüme geliyor artık..

Bir ihtiyacı karşılamanın mutluluğuyla attım sepete ceketi..

Sitenin ceket kategorisi bölümüne burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Gömlek ise bayramlık üst arayışımı sonuçlandırdı.. Altına daha önce denediğim yüksek bel bir jean vardı onu düşündüm kafamda tasarladım ve gömleği de sepete atarak bayramlık alışverişimi oturduğum yerde bir kaç dakikada tamamlamış oldum. 

Gömleğin yaka detayı ve önü kısa arkası uzun oluşu hoşuma gitti. Yamuk yumuk yani bir başka deyişle asimetrik kesimleri, bi tarafı uzun bi tarafı kısa standardın dışındaki modelleri seviyorum.. Bu gömlek ve ceket tam da bu sempatime hizmet etti :)

Gömlek kategorisine ise yine burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

Açıkcası yetişir mi diye hafiften panik olsam da Karmaten.com hızlı bir şekilde kargolamayı yaptı ve bayramdan önce ürünlerim elimde oldu. 

 Gömleğin kumaşını sert bildiğimiz gömlek kumaşı gibi sanıyordum lakin nasıl yumuşak, nasıl tiril tiril, nasıl yazlık, nasıl rahat.. Oooo süpermiş bu diye çıkardığımı hatırlıyorum paketten :)

Ceket ise tam hayalimdeki gibiydi.. Parıl parıl :) Eşim ve çocuklar tarafından kör olduk bakamıyoruz haha şeklinde esprilere malzeme olsam da ben kendisiyle çok mutluyum.. Sadece onların yanında gece giymeyeceğime söz verdim :)

Üzerimdeki hallerini ınstagram hesabımda ( instagram.com/ilkaypnrbs ) ve diğer blogumdaki ( https://mutluhayatblog.blogspot.com.tr/ ) stil postlarımda görebilirsiniz.. Kullandıkça paylaşacağım..

Şimdi beğendiğim diğer ürünleri de paylaşmak istiyorum sizlerle..

Yine çiçekli bir etek buldum bilmiyorum farkında mısınız ? :)


Bu desen de çok güzel değil mi.. Bu eteklerin fiyatı çok uygun bu arada..


Benim gömlekte ilk seçeneğim buydu.. Arkası daha güzel.. Sürprizli :) Sonra kendi gömleğimi görünce onu seçtim bunun yerine..


Gül işlemesini pek çok şeyin üzerinde gördüm şimdiye kadar. Pek hoşlanmadığım bir trenddi ama ilginç bi şekilde bu elbise üzerinde omuzlarda kullanılmasını sevdim..


Sitedeki en güzel şeylerden biri sevgili kombinleri :)


Çok fazla çeşit var. Bu tür aksiyonları seven çiftler için güzel bir kaynak :)


Vee son olarak şuraya bir kalp sızısı bırakıp gidiyorum.. Ben alışveriş yaparken yoktu bu t-shırt. Yeni gelmiş.. Yoksa kaçırmazdım


Hoşçakalın :)

3 yorum:

  1. gümüş, pırıltılı ceket tam benlik ;) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Benn nerelerdeydim de aylardır hayırsızlık yapıp bloğu okumamışım cık cık cık bana :(

    YanıtlaSil
  3. Yazınızı yeni okudum, sizi 2011 den beri takip ediyorum ,bence emlakcılık yapabilirsiniz siz, girişimci, kendini iyi ifade edebilen ,güven veren, e yürümeyide seviyorsunuz..bence siz bunu bi düşünün ;) tf

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it