21 Eylül 2017 Perşembe

Stil Günlüğüm / üz :) Pembe..


Pembeyle hatta siyah, beyaz, gri dışında renklerle aram eskisi kadar hoş olmasa da arada kendimi rengarenk bulabiliyorum.. Dengesizliğiyle ünlü burcumun getirisi olsa gerek.. 

İşte geçenlerde yine kızımla birlikte pamuk şeker kıvamında dolandık.. 

Bluzumu buradaki alışveriş yazımdan hatırlarsınız.. Hani önce deneyip almadığım ama ınstagramda kabin fotoğrafı paylaşmam üzerine gelen al al mesajlarıyla gaza gelip geri dönüp aldığım pembe keten bluz :)

Bluz : Way Bee Butik 
( Cennet'te olanlar için yazıyorum 2.şubesinden :)

Jean : Levıs

Pembe Ayakkabı : Converse All Star

Sırt Çantası : Trendbende.com

Gözlük : Koton


Spora giderken de çiçekli çantamla ve pembe gözlüklerimle kullanmıştım. 
Çantam ınstagramda bir butikten hediyeydi.. Yurtdışından gelmişti ama şimdi link eklemek için baktığımda sayfayı bulamadım sanırım kapandı veya adı değişti :/


Başımdaki fular ve kolyem ilk fotoğrafta belli olmamış.. Burada daha iyi görünüyorlar.. 

Etamin Kolye : Sevgili Nazla Hobi' den hediye.. 

Bu ara sıklıkla kullanıyorum..

Çiçekli babetlerimi ise hiç dışarıda giymedim şimdiye kadar.. Bu kombine çok yakışmadı ama sizce de ?


Rana,

Tütü etek / T-shırt : Defacto

Spor Ayakkabı : Puma

T-shırtünün önünde siyah desenler var bu yüzden siyah spor ayakkabılarını tercih etti :)


Hoşçakalın :)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa