En uygun fiyata eşarp, şal, sunum ve dekorasyon ürünleri.. Tüm modeller için fotoğrafı tıklayınız

30 Mart 2018 Cuma

Stil Günlüğüm / Diş Hekimi Maceraları :)

Geçenlerde ağzımda minik bi taş buldum.. Taş olduğunu sanıyordum yani ta ki dişimden kırılmış bir parça olduğunu farkedene kadar.. Çok dikkate almadım zira her şeyimde olduğu gibi dişlerimde de enteresanlık söz konusu. Çatır çutur kırılıyorlar.. Ön alt dişlerimden biri yapıştırma mesela.. Başka bi adı var tabii yapıştırma değil ama iki kez kırılıp iki kez yaptırdığım halde yapılan işlemin ne olduğunu hatırlamıyorum.. Her seferinde doktor anlatıyor ben kafa sallıyorum çıkınca dişine naptılar diye soran olunca bön bön bakıyorum.. İnsan bi aklında tutar :) Doktor odalarıyla ilgili bir problemim var önceden bahsetmiş olmalıyım.. Odadan çıktığım anda hiç bi şey hatırlamıyorum ve yol, Yasin'e sürekli ne demişti ne demişti diye sormakla geçiyor :)

İşte minik bi parça koptu gene dişimden dedim önemsemedim.. Hatta hangi dişim olduğunu bile bilmiyordum. Bir kaç akşam önce baktım sağ üst dişimde bi değişiklik var.. Aaaa sallanıyo.. Hemen banyoya indim ağzımın içine sokabileceğim mni bir ayna buldum türlü garip şekillere girerek dişimi görebildim yot artık ! Ortadan ikiye ayrılmış ! Bi tarafı nası sallanıyo. Böhüüü diye evin içinde geinirken Yasin dedi ki gel çekiyim o kısmı.. Hayatta olmaz ! diye tepkimi verirken aklımdan geçen şu : Kopmaz o diş ordan tamam ikiye ayrılmış ama yani çıkaramayız biz onu kökü sağlamdır.. Acır falan şimdi..

Sonraki sahnede dişimi yutmuşum..

Gecenin bi körü bi baktım dişin yarısı ağzımda yok ! Kıvranıyorum endişeyle derken Yasin uyandı ay dedim Allah uyandırdı Yaseeen dişi yutmuşum bişey olur mu ? Çekelim dedim ben sana bişey olmaz dedi.. Sonra ben rahatladım kendisinden onay almadan yaşayamıyorum da ben :)

 Önce hastane yönetim kadorusunda olan Arkadaşımız Mevlüt'ü , Mevlüt bana doktor bul indirim yaptır böhüü şeklinde gecenin köründe rahatsız etsemde, yukarıda bahsettiğim ön diş yaptırma sürecimde özel hastaneye böbrek parası kadar ödeme yaptığım için sigortada da şansımı deneyeyim dedim.. Randevu aldım hemen..

Dişim resmen çürümüş. Hiç farketmedim dışardan hiç bir şey belli olmadığı gibi, ağrı sızı hatta sızlama bile yoktu.. Seni sinsi seni ! İçerde neler oluyormuş yani dişlerim sağlam demeyin a dostlar zira gittiğim diş hekimi 2 çürük, 3 dolgu, bir de çekilecek 2 adet 20'lik diş çıkardı.. Karıştırıyor da olabilirim gene dinlemedim. Haydi bağaa hayırlı başarılar !

Ay ama o esnada şak diye düşüp bayılmamamı girişte doktorla yaşadığımız şaşkınlık muhabbetine borçluyum ehu ehu :)

Adım yandı yukardaki tabelada girdim içeri ben doktor suratıma baktı direk dedi ki 36 yaşında mısınız ? Ben de elimdeki kağıda baktım 36 yazıyor gerçekten. Dedim 37 ama 36 mı yazmışlar ? Güldü yok çok küçük gözüktünüz gözüme bazen yanlış giriyorlar içeri de ondan teyit edeyim dedim dedi.. Dedim doktor bu iltifattan sonra sök bütün dişleri ! Kamoonn !

Şaka şaka öyle demedim.. Salak salak sırıttım daha iyiymiş gibi :)

Enteresan bir sistemleri var.. Yani ben ilk kez şahit oluyorum. Gittiğim hekim sadece bana dişlerimin durumunu ve nereye gideceğimi söyledi.. Sadece bunu ve normal diş çekimi yapabiliyormuş.. Cerrahi işlem gerekiyor biz yapamıyoruz deyip beni yönlendirdi.. Tabii randevu yok.. Önce Anadolu Yakası'na dahi bakayım dedim sonra Çorlu'ya Tekirdağ'a kadar geçtim randevu yok :) Gene Mevlüt'e ağlıyorum ben tabii Mevlüütt bişeyler yap.. Arıycam ben seni dedi bi bakınayım dedi en son.. Yani hala yarım dişim ve ben birlikte yaşıyoruz. 

Nasıl da yağmur yağıyor o gün Ben böyle kendimce ay çok iyi oldu böyle be falan diyerek giyinmiş çıkmışım ama suratıma yağmur ve rüzgar yiyince sıfatım kaydı.. 


Epeydir giymediğim ispanyol paça bir kotum var o gün onu giydim paçaları biraz yere sürünüyor ama sıkıntı yok akşama yıkarım dedim ama nasıl yağmur yağıyor benim o paçalar alttan ıslanıp çıka çıka dizime doğru yol aldı su içindeyim :)

Suratımdaki dişçiye gidiyorum ifadesini yerim :) Kıyamam tırsağım benim :)


Suları yara yara eve dönüyorum ben şimdi artık salmışım cork cork su içindeyim Bim'e uğrayayım dedim kendi kendime söyleniyorum ay hiç güzel peçete getirmiyorlar artık ya derken bi ses ya sana bi şey oluyo noluyo noluyosun sen bi değişiyorsun bu ne hal burnun falan bi şey var sende.. Bismillah ! derken bi baktım Mustafa Abim :) Küçükken eczanesinde çalışmıştım 15 yaşımdan beri beni tanıdığı için her türlü tipimi biliyor bi güzelleştin ya diycek diyemiyo hahaha ay evet burnum estetik Mustafa abicim dedim ayaküstü sohbet ettik kasaya geçtim ben kredi kartımı verdim kasadaki çocuk bi karta baktı bi suratıma baktı ben noluyo ya derken doğru hatırlıyormuşum evet İlkay soyadın değişik ama adını doğru hatırlamışım dedi  :) Evet kocamın soyadı diye gereksiz bir açıklama yaptıktan sonra tepemde bir ampul yandı aaa dedim ben seni tanıyorum nerden tanıyorum Kerem senin adın ? Öküz öyle mi denir..
Çok ilginç bi hafızam var çocuğu nerden tanıdığıma dair en ufak bir fikrim yok adını hatırlıyorum afdshdkdfdf..
Ben dedi Mehmet abinin akrabasıyım :) Mehmet abi de abimin çocukluk arkadaşı ve Rusya'ya gitmeden önceki  eski iş ortağı .. Aaaa evet hatırlıyorum falan dedikten sonra ( yalan hala hiç hatırlamıyorum ) yeni mi başladın hayırlı olsun dedim Kasım'dan beri burdayım dedi darbe üstüne darbe yiyorum hahaaay :))
Bi yandan da aklımdan dizime kadar su içindeyken geçmişten gelen başka kimlerle karşılaşacağım acaba diye geçiyor. 

Ben marketten çıktım 10 adım sonra eve varacağım bir güneş açtı bir güneş açtı anlatamam.. Az önceki fırtınadan eser yok laağğnn beni ıslatana kadar mıydı her şey.. Hayattaki şansım..

***

Bu da postun Stil Günlüğüm Kısmı 

Jean : Levı's
Suni Deri Ceket : Zara
Gömlek / Çanta : DeFacto


Kış Gözlüğü : Taksim'den
Küpe : DeFacto
Oje : Pastel 09 numara 
( Ama memnun değilim. 2 katta bile tam bir kapatıcılık sağlamıyor )


Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

20 Mart 2018 Salı

Son Zamanlarda 22 :)

Geçtiğimiz günlerde dolabıma giriştim.. Giymediğim, artık bana bol gelen veya bir heves alıp kenara koyduğum her şeyi instagram.com/catikatidolapbosaltmaca da yayınlamak üzere ayırdım.. Dolabım düzenlenmiş oldu.. 


Gerçi şimdi bir kez daha el attım.. Baharın gelmesiyle kalın kışlık şeylerimi kaldırıp dolabı bi tık daha ferahlattım.. O halini de paylaşırım.. 1-2 ay sonra da yazlıkları çıkarmış olacağım.. 

Bu fotoğrafı görmüşken aklıma ne geldi.. Çantalarımın bir kısmını instagram.com/catikatidolapbosaltmaca hesabımda sattım.. Şu sol tarafta bulunan çantamı da satacaktım son anda benzer model tek gözlü olanı satmaya karar verdim onun yerine.. Çanta koyar koymaz satıldı.. Bir süredir evlilik yüzüğüm olan tek taşım kayıptı bu arada.. Geçen akşam eşimle dışarı çıkarken aceleyle hop diye bu görünen siyah çantayı aldım elime sadece telefon koyacaktım çünkü.. Neyse çıktık biz bi yerde otururken çantamın diğer gözünü açtım aaaaa inanamıyorum tektaşım çantanın içinden çıktı.. Ay sen ben bi sevin.. Ama direk aklıma çantayı elime alıp yok ya bunu değil ötekini satışa koyayım anı geldi.. Dedim yüzüğü müşterime gönderiyordum az daha.. 

Bi keresinde de kimliğimi kaybettim Allah'ım ara tara yok. Gittim mecbur yenisini çıkarttım.. Bi de kayıp olduğu için bi güzel ceza ödedim.. Bir kaç hafta sonra sık kullanmadığım bir çantanın içinden eski kimliğim çıktı haydaa :) Onu da sattım bu arada.. İmha ettik tabii.. O kadar uğraştığıma mı yanayım ödediğim cezaya mı yanayım.. Çantaların içine bakma huyum yok.. Artık olacak ama :) 


Şu gözlüklerimi bir arada görebileceğim bir yer istiyordum.. Bu şekilde kullanıyorum şimdi. Ama yayınlayana kadar geçen sürede bundan da sıkıldım haha :) Böyle de sevmiyorum şimdi.. Başka bir yer arayışındayım.. Lanet olası terazi burcu kararsızlığı :) 
Ama bu yer arayışında, askılardan birini bi şey alırken lönk diye gözlüklerin üstüne düşürüp aiiiyy bi şey oldu mu gözlüklerime diye kalp krizi eşiğine gelmemin de payı büyük tabii..


***

Bi çılgınlık edip kahkül kestirdim :) İnstagramcılar biliyor tabii görmeyen kaldıysa burdan da görün Japon animelerine benzedim ashgdhjgf 
Valla düşünüyorsanız bi cesaret kestirin.. Her ne kadar şu an kahküllerimden de sıkılmış olsam da denedim gitti :)


***

Kaşlarımın 2.seansı da geçtiğimiz günlerde yapıldı. Microblading ve Dipliner deneyimlerimi anlattığım 1.yazım burada tık tık..  2.seans için biz gitmedik Hatice bize, yani arkadaşımın evine geldi.. 2 müjdem var hemen onu da söyleyeyim birincisi az önce bahsettiğim gibi Hatice yani cosy_beauty artık evlerinize gelip kaşlarınızı veya diğer işlemleri evinizin rahatlığında sunabiliyor :)

2.si ise bir kaç gün içinde Hatice ile ortaklaşa çok güzel bir hediye çekilişi yapacağız :) instagram hesabımda olacak takipte kalın..

Hatice'nin önünde kuzu kuzu yatan ben :)


Ta-daaaa ! Güzelikten kırılırken ben :)


Kaşlarım çok güzel oldu yine ama asıl arkadaşımın saçlarıyla ilgili sorunu için Hatice'yi merakla bekliyorduk.. 2 seansı daha var onda da sonuca ulaşalım onun içinde paylaşım yapacağım.. Kısaca bahsedersem saçlardaki seyreklik sorunuyla ilgili..

Kaş tasatım, Dip liner, Kalıcı eye liner, Saç simülasyonu, Dudak renklendirme gibi talepleriniz için gönül rahatlığıyla Hatice'ye ulaşabilirsiniz.. Çocuklarım okula gidiyor çıkamıyorum, bebeğim var çıkamıyorum vs diyosanız dediğim gibi Hatice artık evlerinize de geliyor.. 

https://www.instagram.com/cosy_beauty hesabından veya 0 505 667 26 04 numaralı telefonundan ulaşabilirsiniz.. 


***

Geçen gün Nuraycığıma konuk oldum.. Hep ben geliyorum diye sitem etti ki haklı da. Yıllardır onun çabalarıyla görüşüyoruz. Annesini kaybetti, torunu oldu yanında bulunamamıştım.. Oldukça ters yerlerde oturuyoruz İstanbullular biliyor ki neredeyse şehirlerarası yolculuklar yapıyoruz birbirimize gidebilmek için bazen..Çocukların okulları dolayısıyla kısıtlı vaktim vardı ama bir saatte olsa göreceğim diye inat edip gittim.. Birbirimize doyamasak ta görüşmüş olduk..

Peçeteleri sevdiğim için esprili bir peçete almış bana hazırladığı sofra için :) Bir pakette bana hediye etti sağolsun..


Tekrar spora başlamanın da rahatlığıyla bu tabak dolup dolup boşaldı o gün :) 2 çay tiryakisi olarak koca demlik çayı da hallettik tabii..


Nuray içerde çiğ börekleri kızartırken ben de sağda solda fotoğraf çekiyorum haha :) İlerleyen yaşımla birlikte leopar sever oldum a dostlar. 


Ayrıca bu alelale bi perde değil :) Cahide Müzikhol'un perdesi.. Ay kimler kimler görmüştür bu perde haha Burası da aslında İstanbul gece hayatının yakından tanıdığı, sahne adıyla "Ati Hala"nın evi.. İzel'in Aşk Hakları klibinde de oynamıştı..  Blogumu eskiden beri takip edenler Nuray'ı, buz müzesindeki düğünü ve Fox Tv'deki 4 düğün bir balayı yarışmasını kazanıp Maldivlere balayına gitmesiyle hatırlayacaktır.. Ki instagram hesabımda öyle oldu zaten :)
 O zamanki yazımı okumak isteyenler burayı tıklayabilirler.. İşte Nuray aynı zamanda Ati Hala'nın teyzesi.. Kızına ve torununa yakın ve yardımcı olmak için bir süredir eşiyle birlikte burda yaşıyor.. 

Biz yemeklerimizi yerken üst kattan Edip paşa geldi :) İsminin asaletine bakar mısınız ? Ne zamandır bebek görmeyen ben o yumuşacık yanaklarına sokulup durdum.. 



Çocuk neye uğradığını şaşırdı :) Neyse ki küpelerim ilgisini çekti de epey bi süre rahat rahat sevebildim. Ay ben bebek istiyorum kendime değil ama ahahah bebek yapın etrafımda nolur sevicem. Arada bakarım da valla gider gezer hava filan alırsınız ehu ehu.


Bu fotoğrafı Nuray'ın ordaki ışık hüzmesini tam da orda olan dolarlı peçeteye bağlayıp yüzüme yüzüme vurmuş zenginliğim demesi ve kahkahalarımızla hatırlıyorum :)



Bir daha ki sefere çocuklarla gidip daha uzun kalmayı umuyorum.. Özlemişim.. Ay blogumu da özlemişim hep bi özlem halindeyim buraya zaten. Daha sık yazayım çok amin.


***

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :




İletişim : catikatiilkay@gmail.com

19 Mart 2018 Pazartesi

LR ZEITGARD Temizleme Sistemi Deneyimlerim ve Hediye Çekilişimiz :)

 Bir süredir Lr Zeıtgard temizleme cihazını deniyorum.. Açıkcası internette sık sık denk gelip epey merak ettiğim bir üründü.. Bu yüzden sevgili Zeynep Hanım bana ulaşıp cihazı göndermek istediğini belirtince hayır demedim ve çok heyecanlandım. 

Paketime ulaştığımda içinde beni bir sürpriz daha bekliyordu. Cildimin  hassas olduğundan zaman zaman bahsetmiştim. Bir çok ürün ben de kızarıklık tahriş yapar. Cilt inceliğim ve hassasiyeti dolayısıyla mesela burun ameliyatım sırasında şişme ve morarma ben de çok fazla oldu. Bunu ameliyat öncesi doktoroum da söylemişti zaten.. Yani bir şey de olabilecek bir yan etki varsa o bende mutlaka ortaya çıkar.. Hiç boş geçmem..

 İnstagram hesabımı ( instagram.com/catikatiilkay ) takip eden arkadaşlar hatırlayacaktır, Zara'dan çok severek aldığım parfümün tenime denk gelen kısmı bende alerjik reaksiyona sebep oldu.. Boynum günlerce kaşındı kabardı kaşıntı losyonu ve haplarla durumu toparladım. Hala kullanıyorum tabii tenime değdirmeden ama Zeynep Hanım bu durumu instagramda görünce hassas bünyem için Lr dan harika bir parfüm göndermiş bana. Bunu teninize gönül rahatlığıyla sıkabilirsiniz notuyla birlikte.. Gerçekten sırf meraktan direk boynuma sıktım :) Bendeki de cahil cesareti zor toparladım halbuki boynumu. Ama test edildi onaylandı gerçekten hiç bir zararı yok ve mis gibi kokuyor..

İlk olarak eşimle dışarı çıktığımız bir gece kullandım arabaya binince sordum hemen parfümüm nasıl diye. Çok güzel ama çok sıkmışsın buram buram kokuyorsun dedi ahhahahshdhdh alerji yapmayan parfüm bulunca ben :)


Bu noktaya şu yüzden değindim.. Uzatmaya gerek yok bünyesel anlamda gıcık bi tipim ya malum. öyle fazla parfümde sıkamam ben kokusu başımı ağrıtır, yapış yapış hissederim, parfümlü kıyafeti bir daha giyemem falan. Ve hiç bir zaman istediğim gibi parfüm kokamam bu yüzden. Ama bu parfümle ne güzel kokuyorsun iltifatları alıyorum.. Başımı falan ağrıtmadığı için sıka sıka geziyorum ortalıklarda haha

Ne yalan söyleyeyim Lr ürünlerine karşı ön yargım vardı.. Yani hani çok fazla mesaj geliyor üye olun üye olun diye bu kadar baskı bende ters tepiyor.. Lr görünce kaçasım geliyordu :) Zeynep Hanım'ın zerafetiyle bunu da aştım.. 

Asıl ürüne gelemedim bir türlü. Parfümü ne kadar sevdiysem..

Makyaj yapmayı sevmiyorum.. Hani cildimdeki kızarıklıkları dengelemek yüze renk vermek için falan yapmak durumunda kalıyorum ama ben makyajdan ziyade cilt bakım meraklısıyım.. O yüzden bu paketi açarken suratımın halini görmeniz lazımdı :)


Bir süredir kullanıyorum.. Cildimin bebek popişi kıvamında yumuşaklaşması dışında nasıl derinlemesine temizlediğini, nasıl işe yaradığını ilk olarak şöyle anladım..
Makyaj yaptığım bir gün önce makyaj temizleyicisiyle yüzümü bir güzel temizledim.. Üstüne bir de tonikle temizledim.. Paumuğunda beyazlaşmasıyla artık tamamen çıktığına ikna olmuştum lakin peşinden Zeitgard cihazımı kullandıktan sonra baktım ki köpük fondotenli.. Yani cildimde hala makyaj var.. Demek ki şimdiye kadar tamamen arındığını düşünüp öylece bırakmışım.. 

Hııımm dedim o aman artık bir numaralı kankamsın Zeitgard :)


Burada cihaz hakkında bilgiler mevcut.. Benimki tabii ki pembeli başlık hassas cilt..


Makineyi bir süre denedikten sonra şöyle düşünmüştüm.. Yani bu cihaz hayli maliyetli. Tek başıma olmasın ben bunu paylaşayım başlığını yenileyip bu cihazı takipçilerimden birine hediye edelim diye Zeynep Hanım'la iletişime geçtim geçtiğimiz günlerde.. O ise bana beklemediğim şekilde lütfen cihazınız sizde kalsın onu kullanmanızı istiyorum ben de takipçilerinize bir cihaz daha hediye etmek istiyordum zaten dedi ve harika bir çekiliş gerçekleştirdik :) Burada görebilirsiniz 6.950 yorum geldi.

Zeynep Hanım'ın yüce gönüllüğü devam ediyor. Buradan hesabına ulaşabilir ( https://www.instagram.com/zeynepist_lr/  ) Zeynep Hanımın güçlü ekibine katılabilir, ürünlerinizi kendisinin sağladığı avantajlarla alabilir veya hediye çekilişlerini takip edebilirsiniz. 

Çok güzel kadınlarla işbirliği yapma fırsatım oluyor.. İnstagram hesabımda ilerleyen günlerde de farklı hediye çekilişleri olacak.. Takipte kalın.. Bana sundukları güzellikleri sizlerle de paylaşmaya devam edeceğim :)

Bugün bi yazı daha gelir mi acaba ? Belki gelebilir.. Görüşmek üzere o zaman..





İletişim : catikatiilkay@gmail.com


10 Şubat 2018 Cumartesi

Adam Arıza Çıktı Rıza Baba !

Tam bir "Hayat mı ben mi bed-baht-tım ! yazısıyla karşınızdayım.. Sagocular bu cümleyi melodili okudu. Diğerleri ne diyo bu manyak diyo.. Asgdfgsdhgfdhj Ayh ! Morellerim çok bozuk sinirden gülüyorum

Her şey bir kaç hafta önce Rana'yı okula bırakırken yan alt komşumla apartmanda karşılaşmamla başladı.. Taşınıyomuşsun hayırdır dedi.. 
Taşındığımı alt komşudan öğreniyorum.. Boşandığımı da sosyal medyadan öğrenmiştim zaten adsdsdsds
Eee nereye taşınıyomuşum dedim :) Eşin yukardaki evi sormuş dedi. Benim yan dairem oluyor. 
Nerden biliyonuz böyle her şeyi ya. Ben kocamın ev sorduğunu bile bilmiyorum görüldüğü üzere.. 

Tabii hemen Yasin'i ararsın Yasin taşınıyomuşuz.. Bi şok da o yaşadı sen nerden duydun ya :) Sonra dedi geçen yan dairenin ev sahibi dış cepheye bakmaya gelmişti denk geldik ben de sordum sadece evi kaça vereceksin diye.. Nerden duymuşlar hemen.. Dedim ki niye geçiyoruz biz yan eve ??
Bizim ev sahibi Marmaray bitince bizim eve geçecek ya, biliyoduk hani baştan beri.. 

Öyle mi biliyoduk ?? Ben bilmiyorum !! 

Neyse dedi daha 1 seneden fazla var ama sen istersen bi yan daireye bak.. Tamam dedim.. Çapraz komşu yan dairenin kardeşi oluyor. Hani ben kapı boyarken polis çağıran ( buraya tık tık )afsfdgfjkf çocuğun ailesi, gittim anahtarı aldım eve bakıyorum.. Fotoğrafta çektim ama ev perişan.. Ben bizim eve eski diyordum burası dökülüyo.. Bi mutfak güzel sonradan ankastre eklemişler falan ama duvar fayansları falan bööğğ oranın da.. Hele banyoya bakmamla geri çekilmem bir oldu.. Bizim yatak odasına tekabül eden odanın tavanı düşmüş bir bölüm.. Demirler görünüyo.. Yasin'e attım fotoğrafları aynı zamanda Yeşim'e de.. Biz üçümüz ay yok falan diyoruz.. Anahtarı veren kadın tadilat yapılır ya falan dese de ben Yasin'e dedim :  Ay Yasin ne kadar tadilat yapacaklar ev dökülüyo baştan yapmaları lazım hahaha 

Şimdi noldu dersiniz ? Evi baştan yapıyolar ! Ama evi başkası tuttuktan sonra !

Önce boya yaptılar.. Ben dalga geçiyorum hıı verirsiniz o evi bi boyamayla diye.. Bu esnada hala şansım var ama istemiyorum evi..

Sonra bi akşam sesler oldu yan dairede meraklı ben kapıyı açtım genç bi kızla göz göze geldik gülümsedi bana aşağı indi.. Aha evi tuttular dedim.. Bi badem gözlü oldu ev bana sonra.. Tutuldu ya.. Önce tutsa mıydım ya dedim sonra ay o banyo felaketti yaa. Benimkinden bile felaketti yani boşver.. Bi iç rahatlaması geldi.. 
Aradan 2 gün geçmedi ki kargodan dönüyorum.. Bahçede atılmak üzere istiflenmiş banyo parçaları gördüm..

Anaaağğğğmmm banyoyu yeniliyorlar ! 

Dizlerimin bağı çözülmüş  merdivene falan oturmuşum, ambulansa taşırlarken hayıığğğrrr diye bağırıyormuşum..

Şaka şaka. Ama bi başım dönmedi değil tabii.. Çıktım eve Yasin'i aradım canhıraş şekilde.. Dedim ki Yasin evi tuttular.. Haberi yoktu..  Ay pişman olsak mı dedim.. Bişeyler desin içimi rahatlatsın istiyorum tabii.. Yaa boşver o tavanı yapsalar bile gene dökülecek o tavan.. Hem banyo fenaydı dedi.. Ama dedim banyoyu yeniliyorlar ağğhhh ! Haaa o zaman pişman ol hahah dedi.. Niye tek başıma ben pişman oluyorum ya sen de istemedin ! Takılma çok işi var o evin bi banyo değil ki dedi.. Almak istediğimi aldım içim rahatladı gene benim..

Yeşim'e diyorum ki, ay ama parkeler falan eski bi banyoyla değil ki yani üçgen parkelerden ta ne zamandan kalma.. O da beni destekliyo evet bırak ya eski silsen temizlik göstermez falan, ertesi sabah kapıyı bi açtım yeni parkelerle göz gözeyim ! Apartman boşluğuna dizmişler !

 Laaağğğnnn beni dinleyip de mi yapıyosunuz bunları !

Ben yine böğürüyorum Yeşim'le Yasin'e parkeleri de yapıyorlar bohüüüü diye.. Bunlar gene bi şeyler çıkarıp evi kötülüyorlar, beni ölümden döndürüyorlar falan. En son "o girişteki fayanslar ne öyle"ye kadar geldik..

Allah belanızı vermesin ! Napıyonuz siz !
Ertesi sabah en lüksünden koca koca seramiklerle karşı karşıyayım ! Parkelerden geri kalan tüm zeminleri kapladılar !

Çocuğu okula götürmeye korkuyorum artık her sabah yeni bir tokat gibi çarpıyo evin tadilatı suratıma.. Ayh bana bi şeyler oluyo evi baştan aşağı yaptılar..

Bu arada benim kapımın önünde kocaman bi poşet var o arada.. Kılıfları getirdiğim poşet bir kaç çöp poşetini toparlayıp öyle atıcam onu.. Sen yan dairenin ustaları onun içine kırık seramik parçaları falan koymuşlar gelip. Ama benim kapıda hala poşet. Laaağğnn zaten size sinir oluyorum bi de çöpleri bana mı kakaladınız ! 
Sen sürüklersin o poşeti lap diye yan dairenin kapısının önüne bıraktım.. Benim çöpler de gitti tabii içinde. Dışarı çıkmıştım Yeşim'e diyorum ki çöp gene benim kapıya geldiyse bak nası çemkiriyorum.. Hayır olan bitenden ustaların ne suçu varsa :)
**

Neyse bitti sanıyosunuz di mi ? 

Bitmedi.. 
Tutunacak tek dalım, elimde kalan son kalem, aynısından bende de olan girişteki devasa ayakkabı dolabı.. Ve aynı tipsizlikteki boy aynası.. Son golü de onları aşağıda bahçede atılmış şekilde görerek yedim.. Onu da mı yenilediniz insafsızlar ! 

***

Cuma gecesi.. 

Böğürüyorum ben gene.. Yasin ayakkabı dolabını bile yenilemişler Yasin bu nasıl tadilat kiralık eve adam arıza çıktı Rıza baba ! her şeyin en lüksünü seçti.. 
Yasin dedi ki : Evi tutan çocuk yeniliyor bence.. Yani benim gördüğüm çocuksa tutan o yeniliyor.. Ben o eve o kadar masraf yapmazdım yani evi biz tutsak o ev öyle olmazdı.. 

İşte böyle içimi rahatlatacak bir şeyler çıkar ! 

Ben :  Kiralık eve niye bu kadar masraf yapsın ki ? :(

Yasin : Yapar.. Bizim Avcılar'daki komşu kendi yaptırıyordu her yeri.. Biz de her tuttuğumuz ofisi yeniliyoruz kiradan kesmiyoruz ki onları.. diye de destekledi sözlerini.. Hem ev sahibi yeniliyorsa bile bu kadar tadilattan sonra o evi o fiyata vermez.. Ben gene bu eve o kadar para vermezdim rahat ol sen..

***

Evlilik böyle bir şey işte.. Canım bana inanacağım yalanlar söylee..

***

Şu an sakinim.. Ama bi de ev içi merdivenleri falan yenilerlerse ters dönmüş böcek gibi yerde debelenmeyeceğimin garantisini veremem...

8 Şubat 2018 Perşembe

Hediye Çekilişimiz Var :)

Önceden ne çok yapardık :) 

Yine başlıyoruz.. Katılmak isteyenler buraya tık tık..

Bu arada kişisel instagram hesabımı değiştirdim geçenlerde. Takipten çıkmış olabilirsiniz.. Takibe devam etmek isteyenler burayı tıklayarak kontrol edebilir.. 

Çok sevgiler :)






İletişim : catikatiilkay@gmail.com

5 Şubat 2018 Pazartesi

Çekmece İçi Takı Düzenleme Fikri :)

Bu zamana kadar elime envai çeşit takı düzenleyici geçti. Aldım sattım vs. Yine envai çeşit fikir uyguladım.. Hatta onlara da bakmak isterseniz burayı tıklayınız..

Bir zaman sonra sıkılıp başka çareler aramaya başladım. Yine bir müddet sonra sıkılıp başka şeylere yöneleceğim biliyorum ( terazi burcu kararsızlığı malum :) ama şimdi son keşfimi paylaşacağım sizlerle..

Takılarımın hepsini bir arada görmeliyim. Yoksa unutuyorum.. Ferforje askılığım var ve asılabilir tarzda olan takılar onun üzerinde, makyaj masamın üzerinde gözümün önünde. 

Geçenlerde Bim'den kurabiye aldım.. Paketi açıp kutusunu görünce diğer takılarım için gözümün önünde direk aşağıdaki görüntü canlandı.. 
Bişeylerden bişeyler yapmaya bayılan ben :)


İkea model makyaj masamın 3 bölmeli çekmecesine tam uyması da güzel bir tesadüf oldu. Bunu görünce sırf kutusu için gidip 2. paket kurabiyeyi aldım :) Sanırım 3'leyeceğim son bölme için..

Yeni bir fikir bulana kadar en sevdiğim düzenleme şekli bu :)

Hoşçakalın..





İletişim : catikatiilkay@gmail.com


24 Ocak 2018 Çarşamba

Ev Dekorasyonunda Pembe / Siyah Uyumu

İstanbul'da karlı bir güne uyandık.. Bu soğuk günde bir bardak çayım yanımdayken sizlerin çaylarınıza eşlik etsin diye ufak bir dekorasyon postu bırakıp, sonrasında işlerime gömüleceğim..

İnstagram hesabımdan ( instagram.com/catikatiilkay ) bana ulaşan sevgili Ayşe Hanım ( instagram.com/mor_salkimli_dusler_atolyesi ) bana el emeği ürünlerinden bir hediye göndermek istediğini söylemişti.. Yaptığı güzel işleri görünce heyecanla paketimi ekledim ve içinden bu güzel runner çıktı :)


Siyah ve pembe ev dekorasyonunda da en yakıştırdığım ve evimde kullandığım renklerden ikisi.. Zaten siyahın yakışmadığı hiç bir renk yok.. 


Güzel runnerımı pembe/siyah kırlent kılıflarım ve diğer objelerimle kombinledim baktıkça mutlu olduğum bir köşe oluşturdum..



Masa / Bank / Paravan / Halı : İkea

Duvar Saati / Kırlent Kılıflarım : Modarana ( instagram.com/modarana
Stokta yine mevcutlar.. 

Siyah Ferforje Tepsi : English Home 
( Paslanmış krem rengi bir tepsiydi bu siyah renge boyadım )

Duvar Rengi : Dyo Yeni Çağıl

Hoşçakalın :)





İletişim : catikatiilkay@gmail.com

20 Ocak 2018 Cumartesi

Cosy Beauty, Microblading Kaş Tasarımı ve Dip Liner Deneyimlerim :)


Hayatım boyunca dış görünüşümü çok kafaya takan biri olmadım.. Lakin tesadüfler sonucu geldiğimiz noktada hiç planlarım arasında yokken şu an burnum estetik, kaşlarım microblading haha :)
Sonuçları görünce aiyyy minnoş burnum, ponçik kaşım şeklinde geziyorum ortalıklarda o ayrı :) 

instagram.com/catikatiilkay hesabımda yaptığım bir canlı yayın esnasında kaşlarınızı kalınlaştırmayı düşünmüyor musunuz sorusuna verdiğim kaşlarım kalınlaşmıyor doğalı bu cevabı neticesinde, önce o an canlı yayında olan, ayrıca yıllardır  blogumu diğer hesaplarımı takip eden Sevgili Fatma bana ulaştı. 
Kardeşi sevgili Hatice daha önceden de bana harika bir el emeği göndermişti hala evimde sergiliyorum. Bu kez, bu işlerin en başarılı ismi Emsal Doğan'dan eğitimini alıp, son derece başarıyla uyguladığı Microblading konusunda bana yardımcı olmak istediğini söyledi.. Ve bana harika kaşlar hediye etti :)

Yazışmalarımız sonucunda randevulaştık ve kaşlarımı yaptırmak üzere yola çıktık.. Ekürim Yeşim her zaman ki gibi yanımda tabi.. Onun da saçlarıyla ilgili yaptırmak istediği bir işlem var o konuda da görüşecektik.. Hatta görüştük planlar yapıldı Hatice şu an bir diğer ablasının yaşadığı ciddi bir sağlık sorunu nedeniyle Bursa'da.. Burdan tekrar çok çok geçmiş olsun diliyorum.. Her şey yoluna girip İstanbul' döndüğünde Yeşim'e yaptığı işlemi de paylaşacağım inşallah sizlerle.. Eminim aynı dertten muzdarip çok fazla kadın var kurtarıcı bir post olacak o da sizler için.


Neyse düştük biz yola Hatice'ye gideceğiz ama bu hiç kolay olmadı haha :)  İstanbul'un neredeyse İstanbul dışı sayılabilecek kısmında yaşadığımız için merkezde yerlere giderken şehirler arası seyahat ediyoruz neredeyse.. Hatta biz akıllılar bu seyahati kıtalar arasına çevirdik afsjsdsjkfhgd :))

Metrobüs mü otobüs mü neydi bindik biz şimdi.. Her yere yürüyerek gittiğim, yürüyerek gidemeyeceğim yerlere gitmeye sonsuz üşendiğim için oplu taşımalara yakınlık derecem : Hepsini birbirine karıştırıyorum. 
Burnumun dibine bi şey yapıyorlar yer yerinden oynadı yok Gebze şu kadar dakikaya iniyor ulaşım üssü oluyoruz falan fişmekan , sor bana ne yapıyorlar hala bilmiyorum. Şimdi baktım Google'dan Marmaray yapılıyormuş ahahhssjgjdf ben tramway diyip duruyorum herkese.. Belli bi süreye kadar metrobüs sanıyordum ta ki babam bana ray döşüyorlar eşoğlueşek görmüyor musun diyene kadar.. Sonra işte tramway yapıyorlar'a geçmiştim.. 

Yani benim olayla hiç alakam yok yapışmışım Yeşim'in koluna.. Yeşim'de her aman ki anaç tavrıyla o iş bende götürcem ben seni diyor derken biz dedikodu yapıyoruz tabii bi ara Yeşim aydı nerdeyiz biz diye.. Anaağğğmm durağı kaçırmışız.. Lap indik biz tabii karşıya geçicez geri dönek için karşıya geçilmeyen tek durakmış orası. Yeşim bi şeyler anlatıyor hay şansımıza niye kart basalım canım bi daha falan diye bindik gene aynı istikamete bi durak sonra ineceğiz.. Zaten yanlış istikametteyiz o yanlışda daha da ilerliyoruz.. Fino köpeği gibi beni nereye çekse oraya gidiyorum..

Sonra ki sahnede köprünün üstündeyiz karşıya geçiyoruz.. 

Bir sonraki sahnede yine köprüdeyiz, geri dönüyoruz afhsfdkldghkdfg :)) 

Hayatımda ilk defa 5 dakika arayla karşıya geçip döndüm Yeşim diyo ki sen beni konuşturmasaydın ben bakıyodum duraklara haaa dedim ben suçlu oldum di mi şimdi ?? Ama var ya yıkıldık yani bütün otobüs bize bakıp gülüyo gözlerimden yaş geldi.. 

Sonraki sahnede Hatice'nin kapısının önündeyiz ve kolay buldunuz mu sorusuna ay tabii ki falan diye şirinlikler yapıyoruz :))

Otobüs sonrası 643298563489 km yürüme, yanlış minibüse binme ve dümdüz gideceğimiz yolu kocaman bir daire çizerek geldiğimiz kısımları burada yazarken bile atladım..  Hatice'den çıktığımızda aslında normalde gelmemiz gelen güzergahı tıkır tıkır planlamış ve bir sonraki gelişimizde öyle yapalım demiştik.

Şu an ben gene hiç birini hatırlamıyorum.. 

***

Hatice müşterilerini ağırladığı aynı zamanda ofis olarak kullandığı residence dairesinde bizi böyle karşıladı..

Kibarlık yapacağım diye şu canım böreği yememiştim şu an pişmanım :)


Yalnız yaşama planları ve isteği olan Yeşim ve han gibi evi temizlemekten pert olduğu için daha kolay temizlenebilir eski çatı katım gibi ufak bir ev hayalleri kuran ben, Hatice'nin dairesine bayıldık..  Sizin içinde bir kaç kare çektim.. Oturduğum yerde solumda kalan mutfak,


Ve hemen arkamda kalan yemek masaı ile kaş tasarımı için gelen misafirlerini ağırladığı bölüm... Masanın hemen yan tarafından da evin diğer bölümlerine geçiliyordu.. Son derece klas ve zevkli bir ev..


Veee masadayım :) 
Hatice'nin işlemi uyguladığı aletin başındaki dev taşa bayıldığımı da ayrıca belirtmeliyim..


Öncesinde şu an elime geçen ilk fotoğrafla, neredeyse tek sıra halindeki kaşlarımı bir hatırlatayım.. 


Ve henüz yapım aşamasındaki kaşlarım.. Damarım da çıkmış hemen :) Giderken kaşlarıma hiç bir şey yaptırmadan gittim..Yani gürlük bakımından zayıf olsa da gereksiz yerlerde tek tük kaşlarım çıkıyor tabii.. Tamamen doğal toparlatmadan gittim doğal halini görsün ona göre yapsın diye..  Bunu da belirteyim.. 


Biraz işlemden ve merak ettiğinizi tahmin ettiğim şeylerden bahsetmem gerekirse, öncelikle acı yok.. Yani sıfır diyemem.. Ama bu hisse acı da diyemem.. Sanki sıfır 5 uçlu bir kalemle kaşlarınıza çizgiler çekiyorsunuz gibi.. O ne kadar acıtırsa bu da öyle bir şey.. Korkan falan varsa yersiz bir korku bunu bilin..
Sadece dip liner aşamasında gıdıklanmaktan kaynaklı bir rahatsızlık hissettim ve gözümü uzun süre açık tutmakta sıkıntı yaşadım o da komik bir şeydi yine acı diyemem.

Sanırım işlem bir saat kadar sürdü.. Ve sonuç :)


Bu anı ölümsüzleştirmem gerekti tabii.. İnsan kaç kere şu şekilde görünür ki :) İşlem sonrası uygulanan bir şey bu korkmayın böyle kalmıyorsunuz.. Bir süre sonra Hatice bunu sildi ve aynı gün son hali işte bu..


Hatice'nin cildinin parlaklığı kalp ben :) 
Burda kızarıklıklarım vs var.. Bir kaç gün içinde kaşlarım şekil değiştirdi.. Hatice baştan bunları anlatıyor tabii.. İlk günler oldukça koyu olacak böyle kalacak sanıp endişelenme hatta daha sonra neredeyse tamamen silinmiş gibi olacak panik yapma oturma aşaması bu şeklinde..

Dediği gibi de oldu lakin ben en koyu hallerini bile yüzümde çok beğenmiştim. Bir kaç gün içinde rengi oturdu.. Bu işlemi yaptırdıktan sonra belli bir bakımda yapmak gerekiyor.. İlk 3 gün su değdirmedim.. Ve kaşlarıma Hatice'nin öğrettiği şekilde vazelin sürdüm.. Pullanıp dökülmeler olacak dedi.. Daha fazla kabuk vs şeklinde dökülmeler beklentisi içine girmiştim ama sanki suya dayanıklı rimel parçalarıymış gibi minik minik soyulmalar oldu.. 

Geldiğimiz noktada doğal ve havalı kaşlarım oldu. Kimse işlem gördüğünü farketmiyor bile.. Hatice İstanbul'a döndüğünde 2. seansı da uygulayacağı ve daha çok fotoğraf eşliğinde son durumdan yine bahsedeceğim umarım.. 

Microblading Kaş Tasarım,
Kalıcı Makyaj,
Dipliner,
Dudak Renklendirme,
Saç Simulasyonu,
işlemleri için Hatice'ye
instagram.com/cosy_beauty hesabından veya 0 505 667 26 04 numaralı Whatsapp hattından ulaşabilirsiniz..

Sayfasında yüzlerde öncesi sonrası fotoğrafı var yaptığı harika işlere tanık olabilirsiniz. Benim öncesi sonrası fotoğrafımın linki ise bu.. Kaşlarımın içler acısı öncesi hali direk burada görünüyor :) tık tık : https://www.instagram.com/cosy_beauty

Hoşçakalın :)




İletişim : catikatiilkay@gmail.com

9 Ocak 2018 Salı

Canım ben Taksim'deyim :)

 Aylar olmuş bloga uğramayalı.. Valla hala ısrarla ziyaret ediyorsunuz ya ne diyeyim size süpersiniz :) Kızımın okula başlaması ve instagram.com/modarana da kılıf işine bulaşmış olmam tüm vaktimi alıyor artık.. Ama bu hengameyi seviyorum şikayet yok.. Bir de kızım tam anlamıyla okumayı sökse çok güzel olacak.. Oğlum okula başladığında kızım yeni doğmuştu. Ben bebekle ilgilendiğim için neredeyse oğlumun dersleriyle hiç ilgilenmedim o dönem.. Babası ilgilenmişti yani ben bir çocuğun okumayı öğrenmesine ilk kez tanık oluyorum.. Bolca sinir krizi eşliğinde haha :)

Geçenlerde beyime dedim ki ya valla yetişemez oldum hafta sonu çocukları ofise götür de ben bi temizlik yapayım.. Tamam dedi hafta sonu çıktılar ben de banyoyu temizleyeceğim.. Sonraki sahnede Taksim'deyim afskskfkd

Ev kadını çılgınlığı bu kadar oluyo :)


Valla iyi yaptım fakat çok güzel yaptım :) 
Arkadaşımla bir güzel gezdik.. Yasin'in haberi yok bu arada haha.. Biz gezerken Yasin aradı diyo ki geliyoruz biz.. Yasincim dedim ben bi halt yedim Taksim'deyim ben şu an :) Nası yani ben şimdi bağdaştıramadım sen temizlik yapmayacak mıydın..

Valla dedim kendimi burda buldum.. Ehu ehu


Ara sokaklarda gezdik ama ne gezme bi ara bir sokağa girdik Karaköy'de.. Merdivenlerden çıkıyoruz yapraklarla kaplı bir duvar var ben oraya bakıyorum aa fotoğraf çekinsek mi falan derken kafamı sol tarafa çevirip bir kapıda 18 yaşından küçükler giremez yazısıyla göz göze geldim.. Niye ki falan derkeeenn saliselik bir zaman diliminde aydım ben Yeşim'in koluna yapışmışım Yeşim ! Neyin önünden geçiyoruz biz afsgsfdklfkdl. 



İstanbul'da yaşayan herkes Karaköy'de ne olduğunu bilir :) Hep diyoduk denk gelirmişiz bi de.. Ama ben ne biliim ortalık yerde olduğunu.. 
Pörtlemiş gözlerimizle anlaşıp eğdik biz kafaları aşağı tıpış tıpış yürüyoru kaçıyoruz aslında haha :) Allah'tan tam sokağın sonunda yani hemen çıkabildik normal sokağa çıktık ama yıkıldık gülmekten Allah dedim yani var ya ben banyo temizleyecektim neyin önünden geçtim demin inanamıyorum.. Yeşim gülmekten konuşamıyo.. 

Yani bizim gibi bilmeyenler varsa Karaköy'de duvarları yaprak kaplı bir sokağa girerseniz gerisin geri hemen çıkın ordan o sokağın sonu hiç iyi bi yere çıkmıyo haha

Eminönü'nden Karaköy'e ordan Taksim'e yürüdük.. Ben gebermişim haberim yok belim ağrımıya başladı telefona bir baktım ki 20.000 adım atmışız yok artık dedim.. Bulduğum yerde oturmaya başladım tabii 

Yeminle belim kopuyo attım kendimi yürüyen merdivene.. Yeşim'de canım benim sağolsun şak sürekli bir fotoğraf çekme halinde beni böyle görünce hoop çekti gene. Şu fotoğraftan bir saniye sonrası çığlık kıyamet.. Merdiven bitmiş söylesene ! 

Ne çabuk bitti ya dinlenemedim daha..


Burası da Mango'nun asansörü.. Asansörü beklerken ay benim oturmam lazım Yeşim derkeen kapı bi açıldı asansörün içinde oturacak yer var yok artık dedik sjsksfjkdjg başka şey dileseymişim keşkem Mango'da %100 de 300 indirim falan gibi mesela 

Bu arada asansörde bile mesaj cevaplıyorum sonra İlkay Hanım bana dönmediniz diyosunuz aşkolsun :P


Gözlük değişti bilmem farkında mısınız ? :) 
Karaköy'de çok güzel bir gözlükçü bulduk yapıştık çıktığımızda yeni gözlüklerimiz gözümüzdeydi.. Çok sevdim ben bunu.. Pembesi ve başka renkleri de vardı pembeyi çok istememe rağmen bana hiiiç yakışmadı..


Ne giydim yapalım bir de..

Gözlük : Karaköy'den
Püskül Küpeler : DeFacto
Şal : Akel ( Modarana kendi ürünlerimden )
Deri Ceket : Zara
Çanta / Ayakkabı : TrendBende.com


Normal şartlarda melek gibi kadınım ama şartlar normal değil isimli çalışmamla huzurlarınıdan ayrılıyorum :)


Umarım arayı bu kadar açmam bir daha.. Açmıyım yaa çok amin Allah'ım :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com


Alexa