En uygun fiyata eşarp, şal, sunum ve dekorasyon ürünleri.. Tüm modeller için fotoğrafı tıklayınız

10 Şubat 2018 Cumartesi

Adam Arıza Çıktı Rıza Baba !

Tam bir "Hayat mı ben mi bed-baht-tım ! yazısıyla karşınızdayım.. Sagocular bu cümleyi melodili okudu. Diğerleri ne diyo bu manyak diyo.. Asgdfgsdhgfdhj Ayh ! Morellerim çok bozuk sinirden gülüyorum

Her şey bir kaç hafta önce Rana'yı okula bırakırken yan alt komşumla apartmanda karşılaşmamla başladı.. Taşınıyomuşsun hayırdır dedi.. 
Taşındığımı alt komşudan öğreniyorum.. Boşandığımı da sosyal medyadan öğrenmiştim zaten adsdsdsds
Eee nereye taşınıyomuşum dedim :) Eşin yukardaki evi sormuş dedi. Benim yan dairem oluyor. 
Nerden biliyonuz böyle her şeyi ya. Ben kocamın ev sorduğunu bile bilmiyorum görüldüğü üzere.. 

Tabii hemen Yasin'i ararsın Yasin taşınıyomuşuz.. Bi şok da o yaşadı sen nerden duydun ya :) Sonra dedi geçen yan dairenin ev sahibi dış cepheye bakmaya gelmişti denk geldik ben de sordum sadece evi kaça vereceksin diye.. Nerden duymuşlar hemen.. Dedim ki niye geçiyoruz biz yan eve ??
Bizim ev sahibi Marmaray bitince bizim eve geçecek ya, biliyoduk hani baştan beri.. 

Öyle mi biliyoduk ?? Ben bilmiyorum !! 

Neyse dedi daha 1 seneden fazla var ama sen istersen bi yan daireye bak.. Tamam dedim.. Çapraz komşu yan dairenin kardeşi oluyor. Hani ben kapı boyarken polis çağıran ( buraya tık tık )afsfdgfjkf çocuğun ailesi, gittim anahtarı aldım eve bakıyorum.. Fotoğrafta çektim ama ev perişan.. Ben bizim eve eski diyordum burası dökülüyo.. Bi mutfak güzel sonradan ankastre eklemişler falan ama duvar fayansları falan bööğğ oranın da.. Hele banyoya bakmamla geri çekilmem bir oldu.. Bizim yatak odasına tekabül eden odanın tavanı düşmüş bir bölüm.. Demirler görünüyo.. Yasin'e attım fotoğrafları aynı zamanda Yeşim'e de.. Biz üçümüz ay yok falan diyoruz.. Anahtarı veren kadın tadilat yapılır ya falan dese de ben Yasin'e dedim :  Ay Yasin ne kadar tadilat yapacaklar ev dökülüyo baştan yapmaları lazım hahaha 

Şimdi noldu dersiniz ? Evi baştan yapıyolar ! Ama evi başkası tuttuktan sonra !

Önce boya yaptılar.. Ben dalga geçiyorum hıı verirsiniz o evi bi boyamayla diye.. Bu esnada hala şansım var ama istemiyorum evi..

Sonra bi akşam sesler oldu yan dairede meraklı ben kapıyı açtım genç bi kızla göz göze geldik gülümsedi bana aşağı indi.. Aha evi tuttular dedim.. Bi badem gözlü oldu ev bana sonra.. Tutuldu ya.. Önce tutsa mıydım ya dedim sonra ay o banyo felaketti yaa. Benimkinden bile felaketti yani boşver.. Bi iç rahatlaması geldi.. 
Aradan 2 gün geçmedi ki kargodan dönüyorum.. Bahçede atılmak üzere istiflenmiş banyo parçaları gördüm..

Anaaağğğğmmm banyoyu yeniliyorlar ! 

Dizlerimin bağı çözülmüş  merdivene falan oturmuşum, ambulansa taşırlarken hayıığğğrrr diye bağırıyormuşum..

Şaka şaka. Ama bi başım dönmedi değil tabii.. Çıktım eve Yasin'i aradım canhıraş şekilde.. Dedim ki Yasin evi tuttular.. Haberi yoktu..  Ay pişman olsak mı dedim.. Bişeyler desin içimi rahatlatsın istiyorum tabii.. Yaa boşver o tavanı yapsalar bile gene dökülecek o tavan.. Hem banyo fenaydı dedi.. Ama dedim banyoyu yeniliyorlar ağğhhh ! Haaa o zaman pişman ol hahah dedi.. Niye tek başıma ben pişman oluyorum ya sen de istemedin ! Takılma çok işi var o evin bi banyo değil ki dedi.. Almak istediğimi aldım içim rahatladı gene benim..

Yeşim'e diyorum ki, ay ama parkeler falan eski bi banyoyla değil ki yani üçgen parkelerden ta ne zamandan kalma.. O da beni destekliyo evet bırak ya eski silsen temizlik göstermez falan, ertesi sabah kapıyı bi açtım yeni parkelerle göz gözeyim ! Apartman boşluğuna dizmişler !

 Laaağğğnnn beni dinleyip de mi yapıyosunuz bunları !

Ben yine böğürüyorum Yeşim'le Yasin'e parkeleri de yapıyorlar bohüüüü diye.. Bunlar gene bi şeyler çıkarıp evi kötülüyorlar, beni ölümden döndürüyorlar falan. En son "o girişteki fayanslar ne öyle"ye kadar geldik..

Allah belanızı vermesin ! Napıyonuz siz !
Ertesi sabah en lüksünden koca koca seramiklerle karşı karşıyayım ! Parkelerden geri kalan tüm zeminleri kapladılar !

Çocuğu okula götürmeye korkuyorum artık her sabah yeni bir tokat gibi çarpıyo evin tadilatı suratıma.. Ayh bana bi şeyler oluyo evi baştan aşağı yaptılar..

Bu arada benim kapımın önünde kocaman bi poşet var o arada.. Kılıfları getirdiğim poşet bir kaç çöp poşetini toparlayıp öyle atıcam onu.. Sen yan dairenin ustaları onun içine kırık seramik parçaları falan koymuşlar gelip. Ama benim kapıda hala poşet. Laaağğnn zaten size sinir oluyorum bi de çöpleri bana mı kakaladınız ! 
Sen sürüklersin o poşeti lap diye yan dairenin kapısının önüne bıraktım.. Benim çöpler de gitti tabii içinde. Dışarı çıkmıştım Yeşim'e diyorum ki çöp gene benim kapıya geldiyse bak nası çemkiriyorum.. Hayır olan bitenden ustaların ne suçu varsa :)
**

Neyse bitti sanıyosunuz di mi ? 

Bitmedi.. 
Tutunacak tek dalım, elimde kalan son kalem, aynısından bende de olan girişteki devasa ayakkabı dolabı.. Ve aynı tipsizlikteki boy aynası.. Son golü de onları aşağıda bahçede atılmış şekilde görerek yedim.. Onu da mı yenilediniz insafsızlar ! 

***

Cuma gecesi.. 

Böğürüyorum ben gene.. Yasin ayakkabı dolabını bile yenilemişler Yasin bu nasıl tadilat kiralık eve adam arıza çıktı Rıza baba ! her şeyin en lüksünü seçti.. 
Yasin dedi ki : Evi tutan çocuk yeniliyor bence.. Yani benim gördüğüm çocuksa tutan o yeniliyor.. Ben o eve o kadar masraf yapmazdım yani evi biz tutsak o ev öyle olmazdı.. 

İşte böyle içimi rahatlatacak bir şeyler çıkar ! 

Ben :  Kiralık eve niye bu kadar masraf yapsın ki ? :(

Yasin : Yapar.. Bizim Avcılar'daki komşu kendi yaptırıyordu her yeri.. Biz de her tuttuğumuz ofisi yeniliyoruz kiradan kesmiyoruz ki onları.. diye de destekledi sözlerini.. Hem ev sahibi yeniliyorsa bile bu kadar tadilattan sonra o evi o fiyata vermez.. Ben gene bu eve o kadar para vermezdim rahat ol sen..

***

Evlilik böyle bir şey işte.. Canım bana inanacağım yalanlar söylee..

***

Şu an sakinim.. Ama bi de ev içi merdivenleri falan yenilerlerse ters dönmüş böcek gibi yerde debelenmeyeceğimin garantisini veremem...

14 yorum:

  1. NASIL MORAL VERİLİR BİLEMEDİM, AMA KİRACI DA O KADAR YENİLER Mİ KİRADAN DÜŞMEDEN... ? :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla vermiş dün tanıştım kendisiyle :) Hem de yazımdan sonra ohhoo diğer banyolar falan hepsi değişti :)

      Sil
  2. Süperya zevkle okuttunuz yine.Dilek

    YanıtlaSil
  3. Töbeee yarabbimmmm ev sahibi hırs yapmış sanki nasıl beğenmezsin benim evimi diye.Bir masa başında dönen sandalyede ters bir şekilde "biiirrr zamanlarrr beğenmedğin o ev varyaaaa ...işteee..." diye söze başlayan bir ev sahibi canlandı gözümde benim :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaskljfjf tam böyle bir sahneye uygun bir durum oldu bu :))

      Sil
  4. Kitap gibi olmuş. Daha daha güzelini kendinize nasip etsin. Sağlık, gençlik, neşe. Daha ne gerek. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimize inşallah.. Haklısın huzur önemli o varsa sağlıkla birlikte gerisi boş.. Sevgiler benden de :)

      Sil
  5. Ev satılmadı değil mi:/ kiracı için fazla değil mi bu acı gerçekler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok satılmadı tanıştım kiracıyla.. İlginç bir anlaşma yapmışlar kiraları düşük, bu evin eski haline göre bile. 5-10 sene oturmayı düşünüyoruz abla iki aile oturacağız dedi :)

      Sil
  6. Ag okurken resmen kahkahalarla bögürdüm bendee :) bu işin sonu bence "pıt bayıldım" olucak 😁 hacer 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az daha oluyordu :) Diğer kalan 2 banyoyu da yenilediler valla ölüyodum kiracıyla tanışana kadar :) Kendi yaptırıyormuş oh dedim :)

      Sil
  7. Hayatınız komedi üzerine kurulu sanki yada sizin olaylara bakış açınız öyle. Şurası kesin okurken güldürerek yazmak herkesin harcı değildir tebrikler👏🏻👏🏻 Senin evinin huzuru bizede yansıyor ya o bize yeter. Sahi bahsettiğiniz gibi dökülen eve okadar tadilat değermi??? Şahaen ben 5-10 senede otursam okadar tadilat yaptırmammm🤪🤪

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Yok komedi üzerine kurulu değil ama gülmek için fırsat oluşturmaya çalışıyorum ve sizlerle paylaşmak hoşuma gidiyor :) Eve değer aslında yani bu büyüklükte bir ev bulmak zor kalabalık aileler için.. Göl manzarası terası vs.si var altyapısı sağlam yani ama evet ben de yaptırmam. Bütçemi aşar. Aşmayan yapıyor işte :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa