En uygun fiyata eşarp, şal, sunum ve dekorasyon ürünleri.. Tüm modeller için fotoğrafı tıklayınız

19 Mart 2018 Pazartesi

LR ZEITGARD Temizleme Sistemi Deneyimlerim ve Hediye Çekilişimiz :)

 Bir süredir Lr Zeıtgard temizleme cihazını deniyorum.. Açıkcası internette sık sık denk gelip epey merak ettiğim bir üründü.. Bu yüzden sevgili Zeynep Hanım bana ulaşıp cihazı göndermek istediğini belirtince hayır demedim ve çok heyecanlandım. 

Paketime ulaştığımda içinde beni bir sürpriz daha bekliyordu. Cildimin  hassas olduğundan zaman zaman bahsetmiştim. Bir çok ürün ben de kızarıklık tahriş yapar. Cilt inceliğim ve hassasiyeti dolayısıyla mesela burun ameliyatım sırasında şişme ve morarma ben de çok fazla oldu. Bunu ameliyat öncesi doktoroum da söylemişti zaten.. Yani bir şey de olabilecek bir yan etki varsa o bende mutlaka ortaya çıkar.. Hiç boş geçmem..

 İnstagram hesabımı ( instagram.com/catikatiilkay ) takip eden arkadaşlar hatırlayacaktır, Zara'dan çok severek aldığım parfümün tenime denk gelen kısmı bende alerjik reaksiyona sebep oldu.. Boynum günlerce kaşındı kabardı kaşıntı losyonu ve haplarla durumu toparladım. Hala kullanıyorum tabii tenime değdirmeden ama Zeynep Hanım bu durumu instagramda görünce hassas bünyem için Lr dan harika bir parfüm göndermiş bana. Bunu teninize gönül rahatlığıyla sıkabilirsiniz notuyla birlikte.. Gerçekten sırf meraktan direk boynuma sıktım :) Bendeki de cahil cesareti zor toparladım halbuki boynumu. Ama test edildi onaylandı gerçekten hiç bir zararı yok ve mis gibi kokuyor..

İlk olarak eşimle dışarı çıktığımız bir gece kullandım arabaya binince sordum hemen parfümüm nasıl diye. Çok güzel ama çok sıkmışsın buram buram kokuyorsun dedi ahhahahshdhdh alerji yapmayan parfüm bulunca ben :)


Bu noktaya şu yüzden değindim.. Uzatmaya gerek yok bünyesel anlamda gıcık bi tipim ya malum. öyle fazla parfümde sıkamam ben kokusu başımı ağrıtır, yapış yapış hissederim, parfümlü kıyafeti bir daha giyemem falan. Ve hiç bir zaman istediğim gibi parfüm kokamam bu yüzden. Ama bu parfümle ne güzel kokuyorsun iltifatları alıyorum.. Başımı falan ağrıtmadığı için sıka sıka geziyorum ortalıklarda haha

Ne yalan söyleyeyim Lr ürünlerine karşı ön yargım vardı.. Yani hani çok fazla mesaj geliyor üye olun üye olun diye bu kadar baskı bende ters tepiyor.. Lr görünce kaçasım geliyordu :) Zeynep Hanım'ın zerafetiyle bunu da aştım.. 

Asıl ürüne gelemedim bir türlü. Parfümü ne kadar sevdiysem..

Makyaj yapmayı sevmiyorum.. Hani cildimdeki kızarıklıkları dengelemek yüze renk vermek için falan yapmak durumunda kalıyorum ama ben makyajdan ziyade cilt bakım meraklısıyım.. O yüzden bu paketi açarken suratımın halini görmeniz lazımdı :)


Bir süredir kullanıyorum.. Cildimin bebek popişi kıvamında yumuşaklaşması dışında nasıl derinlemesine temizlediğini, nasıl işe yaradığını ilk olarak şöyle anladım..
Makyaj yaptığım bir gün önce makyaj temizleyicisiyle yüzümü bir güzel temizledim.. Üstüne bir de tonikle temizledim.. Paumuğunda beyazlaşmasıyla artık tamamen çıktığına ikna olmuştum lakin peşinden Zeitgard cihazımı kullandıktan sonra baktım ki köpük fondotenli.. Yani cildimde hala makyaj var.. Demek ki şimdiye kadar tamamen arındığını düşünüp öylece bırakmışım.. 

Hııımm dedim o aman artık bir numaralı kankamsın Zeitgard :)


Burada cihaz hakkında bilgiler mevcut.. Benimki tabii ki pembeli başlık hassas cilt..


Makineyi bir süre denedikten sonra şöyle düşünmüştüm.. Yani bu cihaz hayli maliyetli. Tek başıma olmasın ben bunu paylaşayım başlığını yenileyip bu cihazı takipçilerimden birine hediye edelim diye Zeynep Hanım'la iletişime geçtim geçtiğimiz günlerde.. O ise bana beklemediğim şekilde lütfen cihazınız sizde kalsın onu kullanmanızı istiyorum ben de takipçilerinize bir cihaz daha hediye etmek istiyordum zaten dedi ve harika bir çekiliş gerçekleştirdik :) Burada görebilirsiniz 6.950 yorum geldi.

Zeynep Hanım'ın yüce gönüllüğü devam ediyor. Buradan hesabına ulaşabilir ( https://www.instagram.com/zeynepist_lr/  ) Zeynep Hanımın güçlü ekibine katılabilir, ürünlerinizi kendisinin sağladığı avantajlarla alabilir veya hediye çekilişlerini takip edebilirsiniz. 

Çok güzel kadınlarla işbirliği yapma fırsatım oluyor.. İnstagram hesabımda ilerleyen günlerde de farklı hediye çekilişleri olacak.. Takipte kalın.. Bana sundukları güzellikleri sizlerle de paylaşmaya devam edeceğim :)

Bugün bi yazı daha gelir mi acaba ? Belki gelebilir.. Görüşmek üzere o zaman..





İletişim : catikatiilkay@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa