En uygun fiyata eşarp, şal, sunum ve dekorasyon ürünleri.. Tüm modeller için fotoğrafı tıklayınız

10 Mayıs 2018 Perşembe

Son Zamanlarda 23..

Selam,

Öncelikle güzel bir çekiliş haberi vereceğim.. Bana bambaşka bir ifade kazandıran kaşlarımın mimari sevgili Hatice instagram.com/cosy_beauty Çatı Katı Blog takipçilerine kaş tasarımı hediye ediyor.. Üstelik evinizin rahatlığında.. Veya istediğiniz yerde.. Belki ben de gelirim işlem sırasında yanınıa :)

Katılmak için burayı tıklayın lütfen : instagram.com/catikatiblog


***

Kızımın okuma bayramını kutladık geçtiğimiz günlerde.. İnstagramdan takip edenlerin bildiği durum dolayısıyla fiziksel ve ruhsal olarak yıkım yaşadığım, kimseyle konuşmadığım,telefonlara bakmadığım fiziksel aktiviteyi en aza indirgediğim bir dönem geçirdim.. Ve hatta ilk günlerdeki kadar ağır olmasa da hala geçiriyorum.. Kocamın nefes almam için geceleri cafe cafe dolaştırmaları dışında, o günlerin peşinden ilk kez dışarı ve insan içine çıktığım gündü bu.. 



Ruh gibi gittim ve geldim.. 
Hayatta aştığım her engelin, peşinden bana bir şey bırakmasını sağlamaya çalıştım.. Bu deneyimin katkısı da içinde bulunduğum pek çok durumun bana stres ve yük oluşturduğunu, gereksiz olduğunu, kendimi salmam gerektiğini, bir şeylerin akışta kalmasının daha iyi olacağını farketmem oldu.. Bilmediğim şeyler değildi elbet.. 

Saçma sapan yarışların, gereksiz koşturmaların içindeyiz veya zorla çekiliyoruz. Her şey çok.. Seni düşünüyorum, senin iyiliğini istiyorum diyenler tarafından daha beter dibe çekilişlerimizden bahsetmiyorum bile.. 

Dışardan depresyonda gibi görünsem de, ki bunun şakasını ben de yapıyorum elleşmeyin depresyondayım şeklinde. Ama depresyon değil.. Bir gölün içinde boğulmamak için debelenip su yutarken, aslında kendini salsan çabasız yüzeyde ve güvende kalacağını farketmen gibi.. O sakinlik hali.. 

Neyse.. Kızım prensesler gibi oldu..


***

Canım sıkıldıkça çocukları yemeğe götürmeye başladım.. Bunda kocamın bu ara sürekli bana normalin üstü para verip, bişeyler al kendine yemeğe gidin vs şeklinde  her fırsatta dışarı atmaya çalışmasının payı büyük tabii.. Çıkmıycam depresyondan hoşuma gitmeye başladı bu durum :)

O ayrı bir motivasyon kaynağı ama Emin'i yemek yerken seyretmek büyük zevk.. Öyle mutlu oluyor ki kendini gülerken buluyorsun..  


Bu küçük hanımda yemeğim nerde kaldı diye  8 bin kere soru sorup herkesin maskotu olup kendine güldürse de gelen her şeyden iki lokma ancak yemesiyle ünlü.. Kalan her şeyi Emin yiyor tabii :) Sonuçta ikisi de mutlu. E sorun yok madem.. 


***

Şu suyun üzerinde hareketsiz kalma kısmıyla birlikte eve giriştim.. Girişmek dediysem sakin ve sessizce.. Şöyle ki dış dünyaya kendimi kapayıp ( bunun içine telefonu uçak moduna almak veya kendimden olabildiğince uzağa fırlatmak da dahil ) sakince ruhma iyi gelen bir şeyler yapıyorum.. Evi düzene sokmak gibi. Şu evi geldiğimden beri 500 şekle soktum.. Fakat sadece ev düzeninde değil, diğer bir çok şeyde de ilk yaptığın en iyi, ilk aldığın karar en doğru.. Dolayısıyla bu değişiklikler sonrası evde bir kaos ortamı hakim oldu.. Hiç bir şey olması gereken yerde dedğil.. Dolayısıyla başa dönüyorum.. Rana'nın ilk odasına dönmesi gibi mesela..


Ev içinde bir taşınma söz konusu .... Bu da elime çarpan, ruhuma fazlalık gelen her şeyden daha kolay kurtulmam demek.. Sadece gerçek ihtiyaçlar geçiyor yeni odaya mesela.. Diğerleri dışarda kalıp gitmesi gereken yerlere gidiyor.. Dolu yerleri düzenlemek, boş bir odayı baştan hazırlamaktan daha zor..

Ve sonuç..

Rana'nın dolabının alt iki rafını fazlalıklardan arındırmayı başardım.. En altta şu an kışlık kıyafetleri dizili.. Bunlar daha önce başka bir yerdelerdi.. Azalmayla birlikte tüm giysilerini tek bir dolapta toplayabildim. 


Fazlalıkların bir kısmı instagram.com/catikatidolapbosaltmaca hesabımda yeni sahiplerini bulurken, diğer kısmı ihtiyaç sahiplerine gitti.. Toz bezi olanlarda var tabii :)


Ütülenip takılacak tülü ve diğer bazı aksesuarları dışında Rana'nın odası tamam..

Ha pardon düzenleyip bıraktıktan takribi 3 dakika sonra şu haliyle tamam :)


Oyuncaklara da bir girişeceğim.. Suyun üstündeki sakinlik halim bozulup gölün dibini boylarım diye bunu biraz sonraya erteledim :)


***

Sıkıldım. Devamını sonra yazarım.. Şu baştan beri tasvir ettiğim suyun üzerinde hareketsiz ve sakin kalma hali bu işte.. Kendini hiç bi şey için zorlamıyorsun.. Dur bitireyim yazıyı diye uğraşmadım mesela.. Sıkmadım kendimi.. Böyle iyi.. Şimdi sıra bunu tüm hayata yaymakta..

Yani, depresyon çok güzel gelsenize :)

4 yorum:

  1. Rana gözümüzün önünde büyüyor ve tuhaf bir hüzün çöküyor onu her gördüğüm fotoda. Maşallah tam bir melek. Rabbim bahtını güzel etsin. Tabi Emin kuzu da ilk göz ağrımız. Rabbim size bağışlasın hayirlı evlat etsin her ikisini de. Evli değilim evladım da yok ama sizler gibi hayatlarımıza bir yerlerden dokunan, dahil olanlar oldukça ailemin genişlediğini düşünüyorum. Kendini yalnız ya da boşlukta ya da depresyon adı her ne ise öyle hissetme İlkaycım. Her dibi gören, yukarıya da sıçrıyor elbet. Seni samimiyetle sevip, halis niyetlerle takip edenler de var bil istedim. Öpüyorum sizleri. Sarılıyorum kocaman. Allah' a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çok çok teşekkürler <3 Varlığınıza duacıyım, iyi niyetli sizlerin çokluğunun bilincindeyim, sizler için devam ediyor internetteki varlığım zaten.. Bende kocaman sarılıyorum.. Çok sevgiler <3

      Sil
  2. Bende sünnet koşuşturmasına girdim hemde bu akşam kına yarın mevlüt ������bu arada yazılarını yatağıma yatıp okumaktan çok keyif alıyorum koşuşturmadan dolayı sosyal medyaya giremedim sorun ne bilmiyorum fakat kimse için tatlı canını üzmeye deymez dicem ama senin depresyonda ayrı bir güzel beni de alırmısın depresyona .��������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin hayırlı olsun güzel telaşınız :) GEL HEMEN İYİCE EĞLENCELİ OLMAYA BAŞLADI SAĞI SOLU BOYUYORUM FALAN KİMSE NAPIYOSUN SEN DEMİYO HİHİ :) ay büyük harfe bsamışım hiç silemiycem şimdi :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa