7 Eylül 2020 Pazartesi

Anne ben sokakta oturup dantel ören teyzelerden oldum 😃

2016 tarihli bu iletimi Facebook'un anılar bölümünde buldum, blogumda arşivimde bulunmalı dedim :) Keyifli Okumalar.

Dün oğlanın arkadaşını da alıp pikniğe gitmiştik.. Bunlar orda anlaşmışlar bahçede işte futbol kartları, not defterleri kullanmadıkları şeyleri satacaklarmış 🙂 İyi peki demiştim taa ki o bahçenin bizim bahçe olmadığını öğrenene kadar..

- Anne biz x'lerin bahçesinde yapacağız satış işini 🙂
İçimdeki paranoyak manyak herkesi pedofili sanan kişilik deriinn çığlıklar atarken, dışım şöyle dedi :

- Bak biz şöyle yapalım.. Şimdi Rana çok sıkılıyo evde sen yokken.. Biz o satış işini bizim bahçede yapalım.. Ben Rana'yı çıkarmış olayım dışarı arada sizin yanınıza gelir falan ama biz daha çok birlikte takılırız kızımla..
Hem ben size kilim veririiiim minder veririiim su, çubuk kraker falan ısmarlarıımmm diye de süsledim olayı.. Kabul etti yavrucak.. Amaç bunları gözetleyip başlarına bi şey gelmediğinden emin olmak tabiisi 😃
x'in bizim bahçeye gelmek için izin alması gibi bi sorun yok zira annesinin tek kriteri çocuğun akşam 7'den önce evde olması..
2 gündür çocuuğa biz bakıyoruz zira evde yalnız ketçap falan yalıyormuş afshsdjsl..
Neyse..
İndik biz bahçeye.. Bahçe dediğimde apartman önü 😃 İşte sağda solda yarım metre yeşillik var falan.. Arka tarafta çardakımsı bi şey var ama ordan çocukları göremem 😃 Onu da ay gelene geçene bakiim iki insan göriimm şeklinde açıkladım.. Çocuuğum ben seni gözetliycem dibinden ayrılmam diyemiyorum ki özgüvenli olsun.. Çok düşünceli bi anayımdır..

Aşağı doğru inen merdivenler var 8_10 tane apartmana girmek için.. Bunlar kaldırımda tezgah açtılar merdivenlerin başladığı yere.. Ben merdivenlerin bitişine sotelendim.. O arkadaki çardaktan bi de sandalye kaptım.. Oraya da ilk kez gidiyorum meğer bütün apartman orda oturuyorlarmış.. Zillilere bak sen kimse beni çaaarmiyo..
Neyse oturdum oraya tezgahlarına biri yanaşınca zınk kafamı çıkarıyorum korkulukların ordan.

Gözümde güneş gözlüğüm ayağımda yaldır yaldır parlak gri ayakkabılarım artist gibiyim elimde dantel gelen geçen bana bakıyo 😃

Sonuç :
Bi halt satamadılar 😃
Annee çubuk kraker, anneee dondurma, annee sakız derken zarara girdim.. Tezgahtaki her şeyi satın alıp hadi bitti madem malınız eve çıkıyoruz desem daha kardaydım..
Bütün mahalleyle tanıştık..
Sokaktan ne çok domates, soğan satan araba geçiyo..
Bizim apartmandan iki kişi halılarını yıkamaya göndermiş teslim etmeye geldiler..
Bi teyze kimin kızısın dedi bana ayddkfjkd 😃
Her yarım saatte bir birileri kapımıza bi şeyler sıkıştırıyo.. Market broşürü, kebapçı ilanı falan..
Önce bana veriyorlar tabii..
Biri bana yenge dedi.. Birden kolumda altı tane burma bilezik belirdi.. Şıngırdatıp "buyur yengem" dedim..
Bu espriyi çaldım 😃 Ama yenge demesi gerçekti.. sensin yenge !
x'i evlat edinmeye karar verdim zaten bizle yaşıyo 😃
Velhasıl ; anne ben sokakta oturup dantel ören teyzelerden oldum 😃

Yarın yanıma çekirdekte alıcam iki çitleriz anam..

2020 Tarihli ekleme : Etrafta 3.çocuğum olarak algılnan, sürekli sokaklarda olduğu için nerdeyse bizle yaşayan, defalarca karnını doyurduğum X'in annesi, şakır şakır yağmurlu bir günde Emin'in okul çıkışına yetişemeyip X'lere git oğlum ben yoldayım hemen geliyorum demem üzerine kapılarına giden Emin'i evde misafir var gerekçesiyle eve kabul etmedi.. Çocuk beni dışarda bekledi..
Ne güzel di mi ? :))
Sonra İlkay insan sevmiyo ahshhs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa