21 Haziran 2016 Salı

" Sana komik bi şey diyim mi? :) "

Gün geçmiyor ki iyilik yapmaya çalışıp Yasin'in bana gülmesine sebep olmayayım :)

Bugün doktor randevum vardı.. Bazı sonuçlarımı doktoruma gösterecektim.. Neyse sonuçları gösterdim çıkınca dedik ki çocuklara hastanenin cafesinde bi şeyler yedirelim.. 

Ben dün gece hiç uyumadım uyku tutmadı.. Bir berjer koltuk olayımız vardı gece yarısı, okuyup gülmek isterseniz buraya ( Tık tık ) :) 
Yorumlarda espri yaptım çöpü düşünmekten uyuyamıyorum diye :) Sonra baktım hakkaten uyuyamıyorum.. Öyle durumlarda hiç zorlamıyorum kendimi kalkıyorum ayakta duramaz olana kadar iş yapıyorum.. Malum bizim ev canlı bir organizma.. Her dakika boyumca birikmiş yapılacak iş oluyor neyse ki.. Hiç eksiklik çekmiyorum bu konuda.. Bugün de maşallahım varmış bi 24 saati devirdim ayakta..

İşte dedik çocukları dışarda yedirelim de ben eve gidince uğraşmayayım vurup kafayı yatarım bir kaç saat..
Çocuklar yemeklerini yediler tam kalkıyoruz bizimkiler ilerledi en son ben kalktım masadan, az önce karşımdaki boş sandalyeye oturan kadın dönüp bana dedi ki ; 
- Lütfen masayı bana tutabilir misiniz ? Bi şuraya gidip geleceğim hemen.

Başka da boş masa yok.. 

- Tam kalkıyorduk bizde, falan diye geveledim ama kadın ısrarcı oldu :
- Lütfen.. Hemen geleceğim..

Tamam dedim ben de nolcak..

Yasin döndü bana noldu gelmiyosun der gibi baktı.. Otur Yasin dedim 2 dakika kadın rica etti masayı tutmamı gelecekmiş hemen.. 

İyi tamam dedi o da oturduk.. Yalnız kargoya yetişmem lazım benim bi de acelem var aslında.. Modarana'da bayram indirimi kampanyası var bu arada onu da araya sıkıştırayım :) Facebook için buraya ve ınstagram için buraya tık modelleri görmek için.. Instagram hesabım çalınmıştı yeniden sıfırdan başladım..

Bi de nasıl fenayım uykusuzluktan eve gitmeye can atıyorum ayakta uyuycam.. Neyse biz çekirdek aile her zaman ki gibi kendi curcunamıza döndük.. Rana acır cubur istiyo ciyaklıyo Emin o zaman ben de isterim diyo.. Ben hayır olmaz ben size kurabiye yaptım yok acur cubur falan almıycaz diyorum.. Yasin evet sağlıklı değil mis gibi kurabiye var falan "bana da bırakın hepsini yemeyin" "ay ben yaparım gene yaa ne demek" falan konuşurken konuşurken baya bi zaman geçti bana bi ayma geldi bi anda :))

Kafamı bi çevirdim.. 
- Yasin ?
-Efendim ?
- Sana komik bi şey diyim mi?
-Noldu ?

- Kadın dışarda başka masaya oturmuş çay içiyo afsjdjdljfld :))

Yasin'de döndü şok !

- o ne be ? :))

Valla kadın oturmuş huşuu içinde çay içiyo hiç bakmıyo bile bizim tarafa.. E gidelim bari dedik ay  hahaha şimdi bile gülüyorum halimize kendi kendime bilgisayar başında :))  

Ördek ailesi gibi peş peşe Yasin önde biz arkada, arkamıza baka baka çıktık cafeden.. Araba öyle bi yerde ki arabaya doğru giderken, kadını gözden hiç kaybetmiyoruz hatta yanından geçiyoruz biz hala kadına bakıyoruz kadın hiç oralı değil aaayy dağıldım :))

Arabaya bi bindik püskürttük artık kahkahayı :)

Yasin dedi aşkım sen iyilik yapma :) Bak sen bana söyle iyilik yapasın geldiğinde ben yaparım senin yerine :))

Geçen de bi amcadan fırça yiyip, selpak almaya kalktığım teyze tarafından çarpılmıştım ya hani yazısı burada ( tık tık )

Bu da böyle bi vukuatım oldu :))

Hoşçakalın <3

16 Haziran 2016 Perşembe

ÇAY / KAHVE SUNUMLARIM 4 ve KOLAY KURABİYE TARİFİ :)

Şu çay/kahvesizlik olmasa sürekli oruç tutabilirim sanırım :) 

Ramazan ayında beni en çok zorlayan çay içememek oluyor.. Çay tutkunu olmak öyle bir şey ki bunu sadece çaysız yapamayanlar anlar.. Resmen hayata buğulu bakıyorum içmediğim zaman.. Kahvesiz de yapamam ama çayın tadı başka :)
Çayla kavuşunca gözümün önündeki perde kalkıyor.. 

Ve gün içinde en keyifli anlarım çay kahve içerken kendime ayırdığım küçük zaman dilimleri :)

Çayınızı, kahvenizi aldıysanız, ki ben aldım :) sunumlara başlayalım..


Bu fotoğrafı sokaklarda geçirdiğimiz güzel gün ve fırça yediğimiz amcalarla hatırlıyorum haha :) Hikayesini buradan okuyabilirsiniz : Tık tık 

Çatal / Kaşık : Pink More

Tabak : Annemin çeyizinden kalma

Bu keki de çok seviyor ve sık sık yapıyorum.. Tarif vermemişim blogda ilginç.. Bir ara yazayım.. 


***
9 yıl görüşmediğim arkadaşım vardı hani :) 

Yıllar sonra buluşmamız sonrasında bize/eve ilk gelişiydi.. Kurabiye yapmıştım kahvelerimizin yanına.. 

Tarifini burada bulabilirsiniz : Tık tık 

Masa / Bank Takımı : İkea


***
Sevgili eşimle film keyiflerimizden biri.. 

Aynada kolu çıkmış çekilsene dedim çekerken : sönön gözlöğönö sölöyöz bördö ! diye çemkirdi bana :)

Nostalji oldu bu kare bana :) 
Burası şimdi çocuk odası oldu ben yukarıya taşındım malum.. Ne yoruldum amaaa.. Bazen bu değişiklik sever bünye beni çok yoriii

Tv Ünitesi / Tabure : İkea 

Dantel Örtü / Ayna : English Home


***

Yine arkadaşımla hasret giderdiğimiz kahve keyiflerimizden biri.. Bu bize 376574539549. gelişi falan :) 
Birbirimize tekrar kavuşalı 2 ay kadar ancak oldu ama milyon kere görüştük.. Maşallah deyin.. :) Arayı kapatmak lazım tabii boşa geçmiş yıllarımız var ayrı ayrı.. 


***

Yine yukarda bahsettiğim kekten yapmıştım :) Çayımda var ama unutmuşum fotoğraflamayı zira ben burada size güzel panomu göstereceğim..

Modarana'dan da müşterim sevgili Seda bana bu güzel panoyu işlemiş.. Instagramdan fotoğraf gönderdi önce bayıldım sürprizine.. Buraya da ne kadar uymuş değil mi ?  Hiç başka yer aramadan direk buraya astım.. İlk kez gördüm arkasına özel bir malzeme koymuş çift taraflı bantla kolayca tutturabildim.. 

Siparişte alıyor yayınlamam için göndermedi bana ama içimden geldi.. Beğendiyseniz başka çok güzel işleri de var.. Seda'ya buradan ulaşabilirsiniz : Tık tık 


Hoşçakalın :)

Takip edebileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Zaten 7/23 senle beraberiz :))

Emin bu gece sahura kadar oturmak istedi..
İzin verdim ben de..
Çay yaptım kekte koydum tepsiye çıktım yukarı yanlarına..
Tv8'de Adem Güneş Hoca ya denk geldim açtım.. Dinliyoruz üçümüz..
Adem Güneş diyor ki ; anne babalar el ele tutuşsun çocuğun yanında, başlarını birbirlerinin omzuna koysunlar.. Çocuk bu sevgi ortamından keyif alır..
Ben de Yasin'in elini tuttum gülerek oğlum keyif alıyo musun şu an dedim :)
- Yüzde elli keyif alıyorum anne, dedi gözlerini devire devire..
- Aaaa neden ?
- Biz babamla vakit geçirme planı yapmıştık maç seyredecektik çünkü sen geldin sonra.. zaten 7/23 senle beraberiz..
- ????!!! Gülmem suratımda dondu..
***
Bunları aldı bi gülme..
Sen ben bi bozul bi bozul..
7 / 24 o bi kere ! diyecek oldum..
Sonra dedim neyse çocuum bu benim laf sokmiim şimdi :))
Kekimi yerken öyle demiyodun ama eşek sıpası dedim.. Elim tersinden alnımda, sağ omzum düşük, Hülya Koçyiğit edasıyla yan yan odadan çıkarken :
- İstenmediğim yerde bi dakka daha durmam, dedim.. Gidiim de blogumda, facebook sayfamda kızlar beni bağrına bassın dedim.. Onların dizlerine kapanıp höyküreyim kafamı okşasınlar dedim..
Ohooo çoktan maç açmışlar bizimkiler.. Yasin pis pis sırıtıyo falan..
Kızım bi büyüsün görürsünüz siz. Ana kız Avm'lerde gezerken biz makarna falan haşlar yersiniz artık :)
Nihahaha
Gerçi kız babasına oğlandan daha düşkün böhüüü hııırrrrr !
Hoşçakalın <3

14 Haziran 2016 Salı

"FİLM TAVSİYESİ : Stepford Kadınları" VE " Çatı Katı'nın Evi Hayatı, Kamera Arkası Postları :)




Bi 10 yıl kadar önce seyrettiğim bu filmi, bu kez farklı bir bakış açısıyla seyrettim..

Konusu sosyal medya değil ama şu zamanda özellikle sosyal medyada sürekli bize pompalanan "mükemmel anne/mükemmel eş/mükemmel ev kadını" olma durumunu filmle bağdaştırabiliriz.. Anlamak isteyene güzel mesajlar veriyor bence :)

Ben de bu yalan sanal dünyaya hizmet ettiğimi, uzaktan mükemmelmişim  gibi göründüğümü ve bir çok kişiye kendini kötü hissettirdiğimi farkettiğimde "Çatı Katı'nın Evi Hayatı Kamera Arkası" postları hazırlamıştım hatırlarsanız :) 

Aşağıdaki linklerden bu yazıları görebilirsiniz..







Velhasıl, sosyal medyayı özellikle ınstagramı düşünerek seyredin derim :)


Nicole Kidman'ın buradaki saç modeline bayıldığımı ayrıca belirtmeliyim.. 


Hoşçakalın <3

Diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa